Macallan geeft mij ook heel vaak het gevoel dat ik niet kan rijden, eigelijk altijd tot nu toe Hij heeft zooooveeeel beweging, aaaaaaaahhh!! Heb morgen voor het eerst les, ben benieuwd!
ik had toen ik nog een klein amandatje was altijd moeder en dochter shetlander.. little en july, staan bij wildeboer in dat weitje erachter.. maar was altijd wel iets.. of liever gezegd iets niet geen zadel, geen hoofdstel.. dus op een gegeven moment is dat een beetje verwaterd toen..
toen heeel lang geen verzorgpaardjes.. en toen kwam costaaa zo sloom en simpel als die is.. zo lief is die ook.. was *en ben stiekem nog steeds een beetje* helemaal gek op dat paard
en nu Ietseeen die me van de week weer een beetje in de maling nam was vergeten zijn stal dicht te doen.. en ging zijn staart poetsen.. en ja hoor :p 1 2 3 .. meneer loopt zo over naar de lege stal aan de overkant :p hihi
Wat doe je als je al 12 dagen ziek thuis zit, alleen thuis zit, de hond slaapt en je uit verveling niet meer weet wat je moet doen? Oja, het huis is al gestofzuigd en de keuken is opgeruimd