Je rijd 2 uur per dag en mag hem daarnaast ook in de paddock zetten maar hou er rekening mee dat er nog 69 andere paarden zijn die dat ook willen, tegen ons zeiden ze dat ze er 15min in mogen en dat je erbij moet blijven
indd. hij komt 2x per dag een uur eruit, daarna zijn ze ook echt moe! die van mij wilde een luik omdat ie er neit tegen kan als ie vanalles hoort maar het niet kan zien...
jij bent de enige die wat met het paard doet...stalpersoneel voert alleen maar mesten en beweging...daar ben je zelf voor
Debbie
Geplaatst: 09-07-10 12:17
Wij gingen gewoon een aantal keer per dag gezellig met z'n allen de paarden laten grazen of een stukje wandelen.
Zo stond die van mij de heeeele dag naar buiten te kieken.
Tja, voor die van mij zullen die stallen zonder buitenluik ook gewoon enorm wennen zijn, hier op stal hebben ze alleen bij de voerbak een dicht stukje, de rest is allemaal tralies dus ze kan alles zien en in de gaten houden.
Dat is ook iets dat die van mij erg graag doet, anders wordt ze vrij onrustig, chagerijnig en beetje schrikkerig.. Maar, ik ga het wel zien
Ben benieuwd hoe de mijne gaat reageren op de stallen... Staat momenteel alleen 's nachts binnen omdat hij anders te weinig voer binnen krijgt, maar kan bij ons de boel goed in de gaten houden... Ach... Het zal wel goed komen, er zit nog een kleine kans in dat ik zondag kom... Dus we zien wel...
Moet nog een boel weekjes wacht
Morgen eerst drie weken naar Sardinië:D
bente_
Geplaatst: 09-07-10 22:39
Wanneer zijn er weer na de instructieweken weer trainings 3 daagse oid? weet iemand dat toevallig, en is dat voor pony's ?
want pas had je 'Op weg naar de top' ben wel benieuwd want lijkt mij ook wel heel leuk.
Zo'n stal met een luik, waar zijn die stallen precies? en zit daar dan alleen aan de voorkant tralies? en kunnen ze elkaar dan zien bij die stallen met luik? of is dat met de stallen zonder luik beter?
stallen met luik zijn alleen naar buiten toe, kunnen ze elkaar zien als ze toevallig beide naar buiten kijken, geen tralies een de zijkant, wel aan de gangkant, maar kunnen ze ook niet snuffelen.
een stal met een open voorkant, zoals helemaal boven aan deze pagina, daar kunnen ze, als ze lenig zijn door de tralies met de buurvrouw neuzen...