Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Vanmiddag weer officieele wedstrijd gereden,en ben heel blij met m`n Collie.187 en 193 punten .2 keer eerste en weer kadobonnen erbij.Wil ze voor een nieuwe witte rijbroek gaan gebruiken denk ik.Ik heb nog zo`n oud ribje
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Vanmiddag weer officieele wedstrijd gereden,en ben heel blij met m`n Collie.187 en 193 punten .2 keer eerste en weer kadobonnen erbij.Wil ze voor een nieuwe witte rijbroek gaan gebruiken denk ik.Ik heb nog zo`n oud ribje
Wat goed.... GEFELICITEERD
Fijn dat het allemaal mee is gevallen met Nicole
Nicole1995 schreef:Vanmiddag weer officieele wedstrijd gereden,en ben heel blij met m`n Collie.187 en 193 punten .2 keer eerste en weer kadobonnen erbij.Wil ze voor een nieuwe witte rijbroek gaan gebruiken denk ik.Ik heb nog zo`n oud ribje
. meelen schreef:Ik ben pas om half 6 gaan slapen vannochtend, kreeg vannacht opeens last van blaasontsteking???????
Heb van alles en nog wat ingenomen, paracetamol, kruidenthee, de beruchte bessensap.
Het lijkt nu weg te zijn, dus misschien was het wat anders...niergruis of zo?! Heeft iemand hier daar ervaringen mee?
winnitou schreef:meelen schreef:Ik ben pas om half 6 gaan slapen vannochtend, kreeg vannacht opeens last van blaasontsteking???????
Heb van alles en nog wat ingenomen, paracetamol, kruidenthee, de beruchte bessensap.
Het lijkt nu weg te zijn, dus misschien was het wat anders...niergruis of zo?! Heeft iemand hier daar ervaringen mee?
Veel vitamine c. Van die tabletten. Morgen even een Plasje inleveren bij de huisarts.

Nicole1995 schreef:Hoe gingen jou proefjes Xan?

Tytje schreef:Xan, wanneer les je bij Mntj? Kom ik een keer kijken.
xan schreef:Nicole1995 schreef:Hoe gingen jou proefjes Xan?
Het was precies wat ik van de week al zei: "ik weet niet wat ik in die L2 ga doen."![]()
Want dit is de opmerking van de jury op mijn protocol:
Paard en amazone zijn niet klaar voor dit niveau.
Tja, wat zal ik daar op zeggen................
Maar ok het moet gezegd, ik heb ook niet echt "gereden"
Ik heb gewoon mijn proefje gedaan, met uiteraard een te lange teugel
voor de L2. Dus geen aanleuning, geen overgangen gereden etc etc.
Afijn, de kop is eraf.
Mntj: er moet dus flink getraind worden !!!!! Anders zit ik over 5 jaar nog in de L2![]()
Mijn punten: 163 en 156 (is dit een min-punt ??)(maar gelukkig had ik nog geen punten)
Gelukkig werd er ook door de andere gezegd dat we toch wel een beetje strenge jury hadden.
Sylvana had rond de 173 ptn (dacht ik) en Selva was TOP, die heeft 4 wp gereden !!!

Tytje schreef:xan schreef:hihihi dus het kan wel, een minpunt rijden als je nog niets hebt.
Oeiii. Maar wanneer heb je een minpunt ??
Is misschien toch wel handig voor mij om te weten
Volgens mij bij 150. Je mag tijdens je proef altijd afgroeten.