Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hallo allemaal,
Eindelijk even tijd voor Bokt.
@Meelen: Ik hoop dat je moeder weer een beetje opgeknapt is. Benauwdheid is volgens mij zo'n beetje ergste wat je kan overkomen. Zie op m'n werk ook mensen die het erg benauwd hebben, en dat is geen pretje om te zien. Weten jullie al waar die benauwdheid vandaan komt?

_sandra schreef:kleding party in kantine gaat door!!! conny vond het een goed idee!!! dus wie zin heeft in iets nieuws; vrijdag 19 juni om half negen in de kantine van veldt!!!! kleding slippers, tassen, kettingen etc. allemaal heel betaalbaar!!! kleding van "chick on a mission, gaat voor 30 euro weg, terwijl dat in de boetiekjes over de 100 euro is!!! en veel zomer tops en shirts voor 19,95!!!!
als je komt laat het me dan ff weten, kunnen ze inschatten hoeveelmensen er komen!!! is zeker de moeite waard!!!! vraag maar aan milton b!!!!!
en heb ik een paar shirtjes voor €30,= (er staat dan alleen geen Zeeman op, maar ja, je kunt niet alles hebben whahaha) _sandra schreef:kleding party in kantine gaat door!!! conny vond het een goed idee!!! dus wie zin heeft in iets nieuws; vrijdag 19 juni om half negen in de kantine van veldt!!!! kleding slippers, tassen, kettingen etc. allemaal heel betaalbaar!!! kleding van "chick on a mission, gaat voor 30 euro weg, terwijl dat in de boetiekjes over de 100 euro is!!! en veel zomer tops en shirts voor 19,95!!!!
als je komt laat het me dan ff weten, kunnen ze inschatten hoeveelmensen er komen!!! is zeker de moeite waard!!!! vraag maar aan milton b!!!!!
_sandra schreef:kleding party in kantine gaat door!!! conny vond het een goed idee!!! dus wie zin heeft in iets nieuws; vrijdag 19 juni om half negen in de kantine van veldt!!!! kleding slippers, tassen, kettingen etc. allemaal heel betaalbaar!!! kleding van "chick on a mission, gaat voor 30 euro weg, terwijl dat in de boetiekjes over de 100 euro is!!! en veel zomer tops en shirts voor 19,95!!!!
meelen schreef:_sandra schreef:kleding party in kantine gaat door!!! conny vond het een goed idee!!! dus wie zin heeft in iets nieuws; vrijdag 19 juni om half negen in de kantine van veldt!!!! kleding slippers, tassen, kettingen etc. allemaal heel betaalbaar!!! kleding van "chick on a mission, gaat voor 30 euro weg, terwijl dat in de boetiekjes over de 100 euro is!!! en veel zomer tops en shirts voor 19,95!!!!
Ikke niet hoor, ik ken dat hele merk niet. En een shirtje of zo voor €30,= koop ik zowiezo al niet, dat vind ik veel te prijzig. En b.t.w. , ik ben al helemaal geen merkenfreak. Als ik iets leuks zie bij Zeeman koop ik het ooken heb ik een paar shirtjes voor €30,= (er staat dan alleen geen Zeeman op, maar ja, je kunt niet alles hebben whahaha)
MiltonB schreef:_sandra schreef:kleding party in kantine gaat door!!! conny vond het een goed idee!!! dus wie zin heeft in iets nieuws; vrijdag 19 juni om half negen in de kantine van veldt!!!! kleding slippers, tassen, kettingen etc. allemaal heel betaalbaar!!! kleding van "chick on a mission, gaat voor 30 euro weg, terwijl dat in de boetiekjes over de 100 euro is!!! en veel zomer tops en shirts voor 19,95!!!!
hee milton!!!! uitgesopt!!! ikke nog lang niet haha, ben nu met keuken kastjes bezig! ff bokt pauze, en dan weer aan de bak!
het is een bezoekje waard zeker weten!!
en zeer betaalbaar
meelen schreef:Zoooo, hier is ik ook weer.
Terug uit Brugge, wat een leuk romantisch stadje is dat. We hebben het erg naar onze zin gehad.
Lekker gegeten, gedronken, geslapen. Veel gewandeld, we waren bekaf hahaha.
Op het plein stonden wel 10 koetsjes die de hele dag maar af en aan reden om de touristen het stadje te laten zien. Op het laatst vond ik het helemaal zielig worden voor de paardjes.
MiltonB schreef:_sandra schreef:huh!??? gaat wat mis!! hahaha
nou ik ben er klaar mee hoor zweet staan in mijn bilnaad hihjih..
ben vanaf 9 uur aan het soppen het is even goed zo.
net even zand gehaals voor mijn stratenmaker, kan hij weer aan de slag