Vandaag kan ik gelukkig meerijden met Astrid en Chantal.
En vrijdag ga ik samen met Manon met de bus.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!
!
.
me moeder is bijna thuis dus ze brengt me
Ik heb vandaag m'n ogen laten testen bij de Pearl.. En die man zei dat ik verraf minder goed kan zien ofzo?
ghehe.. Maar m'n moeder gaat ook nog een afspraak bij de dokter maken zodat ik naar de oogarts ga. Want ik wil gewoon ff weten hoe het zit
Astor schreef:Ja maar vind het wel raar dat als ze zich er zelf voor had ingeschreven terwijl ze er nog niet op heeft gereden.
Maar denk dat ze een paarden tekort hebben dat ze erdaarom op zit & Kirsie kan Ushi wel temmen
Wel vet leuk dat ze erop zit! En een uitdaging op zich ook wel. Zal ze wel leuk vinden ook!
Al denk ik wel dat Us erg braaf zal zijnFijn wedstrijd paardje denk ik!
, ben helemaal niet op de manege geweest
Ik vind het echt een leuk beestje! Toen ik haar op stal zag staan, dacht ik echt dat het een dondersteentje was. Tenminste zo oogte ze een beetje!
, ik had nog gereageerd .. Maar misschien dat je het wel gelezen hebt (en niet wilde beantwoorden, wat ik wel snap..) Maar wat had Nika?
!! 

Dan zie je pas echt
Hij ging zooo lekker!
Dus

We konden dus zo alles bij hem doen, en waren
'Dit is Melanie, zij
En ga zo even gauw douche, rond 6 uur
En om 8 uur moet ik oppassen tot laat.. dus druk dagje! Maar
en wat een donders mooi weer!! Broccoli schreef:Ow sorry Liset!
Nika d'r gewrichten waren zodanig versleten dat ze pijn had met lopen en de laatste tijd ook met liggen. De dingen die ze het liefst deed kon ze niet meer, zoals lekker achter een balletje aan rennen.
Broccoli schreef:Ow sorry Liset!
Nika d'r gewrichten waren zodanig versleten dat ze pijn had met lopen en de laatste tijd ook met liggen. De dingen die ze het liefst deed kon ze niet meer, zoals lekker achter een balletje aan rennen.
! Ben echt benieuwd naar de foto's !