Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ahtnamas schreef:Pebbs schreef:oooooh op die manier, sorry begreep je verkeerd sam
maar dat is wel waar jamaar ik vind het nogal een groot verschil
Als ik de manege onveilig vond had ik allang niet meer gereden hoor

stephanieh schreef:Ik zou ook heel graag op jullie manege komen lessen !
Het is alleen een pokke end rijden
Ahtnamas schreef:stephanieh schreef:Ik zou ook heel graag op jullie manege komen lessen !
Het is alleen een pokke end rijden
Moet je je paardje dichterbij stallen![]()
![]()
Waar les je nu dan?
Maaikeee schreef:Idd Samantha
We moeten ook niet vergeten dat onze manege kleiner, oftewel kleinschaliger is dan bijv Lies beuker,
Frans kan het niet veroorloven constant iemand achter de bar te hebben, iemand in het kantoor, oftewel
iemand die er nog op stal te vinden is náást degene die stalwerk verricht
stephanieh schreef:Thuis![]()
Maar dan schiet ik er nog niks mee op, want ik woon best ver van Almere Haven

stephanieh schreef:Hahaa![]()
Achja, ik heb hier me eigen stalletje![]()
Is ook leuk toch (A)
Pebbs schreef:ik vind het bij lies beuker onveiliger om tussen de paarden te staan.. als je tussen 2 paard in een stand staat, dat vind ik eng
Dan moet je echt op je hoede zijn! Pebbs schreef:jaa ! en op lies beuker gaan ze bijna niet het bos in !
wij hebben het toch wel beter hoor ondanks dat we kleiner zijn!
Ahtnamas schreef:Pebbs schreef:jaa ! en op lies beuker gaan ze bijna niet het bos in !
wij hebben het toch wel beter hoor ondanks dat we kleiner zijn!
Zijn een stelletje schijterd daar.... paarden vooral niet in de wei zetten (samen, want ze gaan weleens los in de paddock of wei alleen?) en ook niet het bos in! Dat is gevaarlijk!![]()
Het enige echt goede waarvan ik denk ja dat zou hier eigenlijk ook moeten is het droogstappen van paarden! Weet alleen niet precies wanneer en hoe lang dat gebeurd (in de les tijd, na de les, hoe lang uiterlijk? hebben paarden voldoende rust voordat de volgende les begint?)