Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:Nou er valt eigenlijk nog niet zoveel te vertellen!
Hij is veilig aangekomen!! Kwam rustig de trailer uit en heeft toen heel stoer op het terrein staan hinniken!!
Hij werd helemaal een beetje mansMaar dat was zo weer over en hebben we hem lekker in zijn stalletje gezet!
Daar begon ie gelijk lekker te eten en te drinken!
EN zijn buurvrouw is nu al verliefd op hem
Whaha, dus hij is stiekem een casanova??
Tieg is een casanova in cognito 
)
!! DenK4ever schreef:Tieg is een casanova in cognito
Als het goed is loopt ie nou in de bak! ben zo benieuwd hoe ie het doet...
Ga vanavond maar weer even loeren bij hem!!
(moet toch op stal zijn om een gezellige buitenrit te gaan maken op een tinker)
En Iris, het ging gister lekker op Rox! de 1.10 gooide ze er toch af maar we sprongen netjes samen!
Zolang ik maar NIET naar de hindernis kijk
Mara Frans vond dat het lekker ontspannen ging!
Aahw ik ben jaloers, wel wat anders een tinker.. 
Kirsten_S schreef:Ik ga naar Barcelona met eindreis!!
Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:Ik ga naar Barcelona met eindreis!!
Ben ik toen ook geweest, was echt super!!
?! Deed ze het goed! Kirsten_D schreef:Ik ga naar stal, paardje hobbelen..
Maar doe het voor een "goed doel" ( Collega is jarig en wilde graag vrij
)
Ghihiih!
Melanieetjuh schreef:[naam]... Heb je me sms gehad?
Ik kom vanmiddag dus gewoon naar de manege.. Ik ben half 2 uit.. maar weet nog niet hoelaat ik op de manege ben!
. Ik weet niet hoe laat ik zelf op de manege ben, want ligt eraan hoe laat Laura hier is
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Emma... Heb je me sms gehad?
Ik kom vanmiddag dus gewoon naar de manege.. Ik ben half 2 uit.. maar weet nog niet hoelaat ik op de manege ben!
Ik had hem niet gehad?, maar lees het nu, dus dat is alsnog goed. De compact gaat mee !. Ik weet niet hoe laat ik zelf op de manege ben, want ligt eraan hoe laat Laura hier is

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:
Ik had hem niet gehad?, maar lees het nu, dus dat is alsnog goed. De compact gaat mee !. Ik weet niet hoe laat ik zelf op de manege ben, want ligt eraan hoe laat Laura hier is
Oke dan!
Ik ga hier zelf denk ik rond 4 uur weg.. Dus dan ben ik er half 5/kwart voor 5. Als Kartouch daarvoor niet loopt, kunnen we wel even vragen of we met haar naar buiten mogen om foto's te maken.
.
Melanieetjuh schreef:Ja, ik hem wel een mooie. Zal ik gewoon mijn zwarte halster meenemen?
. Dankjewel nog trouwens hé!. Melanieetjuh schreef:Ja, ik hem wel een mooie. Zal ik gewoon mijn zwarte halster meenemen?
Edit : Ik heb ook wel een mooie blauw/paars achtige.. of een grijze..
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ja, ik hem wel een mooie. Zal ik gewoon mijn zwarte halster meenemen?
Edit : Ik heb ook wel een mooie blauw/paars achtige.. of een grijze..
Doe maar gewoon wat jij het mooiste vind

maar ga nu ff snel strijken moet om 3 uur werken

lekker op een witte boterham.. met zout & peper.. Niet slecht voor de donderdag!