RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:34

ja he? hij heeft echt een heel sprekend hoofd en kan ook erg zielig/depri kijken als hij weer terug bij zn eigenaren is en te hard moet werken en last van zn pezen heeft... Bij ons kijkt hij altijd erg blij! wel handig, je kan echt zn koppie aflezen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 15:09

Wat een leuke Fjord zeg Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:04

lotte_2 schreef:
3e veulentje?

Ik hoorde dat zelina een belina(of bellina) heeft?
Fotty dus ook...
en wie nog meer dan?

Waahhh wil ook weer lessen Boos! Kweet zeker dat ik nu na 3 maand niet lessen zoveel fouten erin heb zitten. nog een week en dan zijn de examens voorbij! gelukkig! dan mag ik weer(als is slaag tenminste en dat is afwachten)

sara heb je ook een foto van je verzorgpaardje?

Ottoline heeft ook een veulentje echt een schatje, tis net prophet in het klein. Ongeveer dezelfde kleur en een kolletje en een snebje. Tis een merrietje en hij had ook al een naam, uhm ik kan er niet zo op komen maar het begint met een D en het betekent ijverig. Heb was iets als Dentillgent ofzo iets... het deed me denken aan intelligent. Tong uitsteken

Super leuk paardje ja Sarah! Haha!

En maandag was zoooooooooo leuk. Ik had me al helemaal voor bereid op een Bram les (eentje die dus enorm slecht zou gaan) maar ik kwam aan en ini had het boek en ik vroeg op wie ik moest en toen zei ze: "James, met een spoortje, hoelang is dat wel niet geleden?" Ik echt enorm verbaasd Owkeej..... en heb daarna alleen nog maar met een big smile rond gelopen. Het was echt zooooooo leuk, ik moest hem eerst wel wat voorwaarts rijden want soms was het net een schommelstoel ja. Maar op een gegeven moment kwam de achterhand erbij en woow wat kwam er toen opeens een kracht vrij! Echt een super gevoel. Haha! En de galop, nou hij had er wel zin in. Het was totaal geen schommelstoel galop het was een gewoon goed fijn tempo. En toen Widuuntje ernaast kwam galopperen ging die direct een paar kilometer harder. Tong uitsteken Echt super leuk en ik ben zelfs een keer van stap naar galop aan gesprongen. Winneke zei dat alle knopjes er nog op zaten en dat is vast ook zo maar ik heb ze niet allemaal kunnen vinden maar toch wel een paar. Clown Echt waar, James was echt super leuk. Haha! ( gedurende toen ik dt aan het schrijven was heb ik met een grote big smile achter de computer gezeten Vork )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 08:40

Haha, jaaa, was echt leuk om te zien, Mara!!
Het veulen van Ottoline heet volgens mij Diligent Lachen . Hoe was het vandaag op de manege?

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:55

Gefeliciteerd Marleen en Karlijn, wat een ontzettende leukerd!! Haha!

Gisteren weer heeeeeeerlijk gereden, wederom op een Fries Lovers . Dit keer op Kiduna in de buitenlucht Lachen ! Het was alweer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst op haar gereden had. Toen ging het aardig, alleen vond ik de galop toen erg moeilijk bij haar. Ik vond het erg leuk dat ik er weer op mocht! Ze was behoorlijk voorwaarts, maar superbraaf en de galop ging eigenlijk ook best goed Lachen . Het doorzitten ging niet fantastisch omdat ze wat harder ging dan ik graag wilde Bloos , maar verder voelde het wel lekker Haha! . Wat een ontzettend leuk paard is dat toch Pling

Weten jullie trouwens hoe het veulen van On Time heet? Wat een prachtig diertje is dat, zeg Ja . Leuk, al die veulentjes Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:24

ik heb geen idee hoe alle veulentjes heten! zijn wel weer heerlijke schatjes!

Had nog geen update van onze les gedaan en dat was erg spannend! Er ging iemand met tractor en oplegger namelijk nieuwe balen kuil neerleggen NAAST de bak... dus de hele tijd herrie maken tussen stal en rijbak. Ini vroeg nog of we naar binnen wilden maar daar was het te warm voor en we zijn geen mietjes toch? Uiteindelijk heeft zelfs partyman zich nog keurig gedragen! Alle paarden waren wel wat gespannen want oei zo'n trekker is eng! Zelfs rally was gespannen en dat heb ik nog nooit zo bij hem meegemaakt! Wel braaf erlangs maar zette zn hele rug vast en wilde het liefst keihard rennen. Uiteindelijk liep hij nog redelijk netjes en ik vond het wel een overwinning dat hij zo superbraaf luisterde terwijl hij het toch duidelijk eng vond! Oja ook een superprestatie van Jan: met trekker in de buurt toch galopperen en nog keurig netjes ook! Raya begint haar wilde haren te verliezen!

Toen ik hem voor de les uit de wei moest halen was het weer hetzelfde als vorige week: hele kudde staat naar je te kijken en af te wachten, ik roep RAAAAAlly! en meneer komt er als enige vrolijk aanlopen (rest eet vrolijk door) en staat al met zn neus tegen het hek tegen de tijd dat ik daar was aangekomen. Zoooooooo lief! en dan moet hij eerst knuffelen voordat hij wil lopen! Lovers

Kiduna is ook nog maar een jonkie toch? Lijkt me weer eens zo leuk om een jong paard te rijden....maarja mn gewicht werkt niet echt mee (en rijstijl ook niet denk ik)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:59

Zal ook nog even over vorige week vertellen. Ik mocht op Partyman (zelf gekozen Tong uitsteken ) en iemand hielp mij er even op en zij praatte zo tegen PM van: Nou wat ga je vandaag doen, lief zijn of bokken? Ik zeg zo, nou hij moet maar lief doen want ik heb hem gekozen. Zij: zozo jij durft. Ach, PM is de laatste tijd niet bokkerig meer en daar wil ik dan wel gebruik van maken. Bloos Het ging wel lekker, in het begin zat die links wel enorm vast maar daar voelde ik eigenlijk na een kwartiertje weinig meer van. Hij was niet echt héél erg voorwaarts aan me been want als ik wilde aangalloperen ging die eerst een paar passen harder draven en 'viel' die eigenlijk in de galop. Maar hij was er ook zo weer uit en ik had me benen er wel bij. Ik had hem eigenlijk een tik moeten geven maar ik dacht; dat doen we een volgende keer wel Schijnheilig Maar ik ben er wel bijna afgevallen, we waren nog wat aan het stappen en achterwaarts en meneer liep netjes aan de teugel. We moesten lange teugel geven dus dat doe ik en opeens staat die stil en doet die zijn hoofd naar beneden. En nu denken jullie zeker allemaal dat die ging bokken maar dat deed die niet. Nee, meneer moest aan zijn been jeuken, dus ik duikel naar voren en kon net blijven zitten. Ach ja, zo kan je ook bijna van PM vallen. Koe Het was echt super leuk.

En maandag was het ook weer leuk, ik moest op Islotti maar ik zag dat Jori op Oppy moest en ik wist dat Jori die niet zo leuk vond en ik vond oppy leuker als islottie. En het bleek ook dat zij islotti leuker vond als oppy dus gingen we ruilen. Maar Oppy was echt totaal anders dan normaal, ik weet neit wat die had. Maar het huisje was doodeng, het was net Kanjer. Al ging die er wel langs na flink wat been en soms een tik op zijn schouder maar in de galop heb ik voornamelijk voltes gemaakt. Clown En hij was ook enorm voorwaarts, iets dat die bij mij normaal niet echt is. Hij is het wel nadat ik hem wat naar voren heb gedreven en een paar tikken maar hij was het nu al 'van nature'. Tong uitsteken Aan de éne kant wel super fijn maar op een gegeven moment bij het doorzitten had ik zoiets van, please wat langzamer. Het was ook enorm warm en na de galop, die echt super ging want ik kon zelfs van stap naar galop en normaal doorgaloperen, had ik echt vochttekort. Maar ik ben op me paard blijven zitten dus het viel nog wel mee. Haha!

Heb nu al zin in volgende week al hoop ik niet dat het weer zo warm is als maandag. Doe maar gewoon 23 graden maar dan niet zo benauwd zoals het vandaag is. Het lijkt wel alsof ik de hele dag in een vlindertuin loop. Koe

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 10:51

beetje dood hier he?

Het was net bloedheet om te rijden (voor mij althans, kan echt niet tegen warmte) maar het ging best lekker. Weinig over te melden eigenlijk, rally was gewoon erg braaf. Volgende week wedstrijd, ben heel benieuwd!! Vorige keer ging redelijk alleen doorzitten is voor mij vrijwel onmogelijk door mn knie dus tja daar krijg je dan 5jes op he? Nouja we zullen zien, als hij braaf is ben ik al tevreden Haha! Ini had me al in de F8 gezet, heb toch echt nog maar 1keer F7 gereden haha beetje optimistisch misschien?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:41

MIjn wedstrijd ging niet erg goed: 214 punten. Ik ben wel door naar de F6 gelukkig. ERg dood hier idd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 09:57

Hihi, inderdaad een beetje stilletjes hier Tong uitsteken .

Nou, 214 punten is best netjes, toch? Was Kwal een beetje braaf en was het leuk?
Er staat trouwens een ontzettend schattige foto van de kinderen met een veulendiploma op de site van Ini: http://www.inislot.nl/files/59.jpg Echt lief Lachen

Wanneer is je wedstrijd precies, Sarah? Ik moet als het goed is nu F7B rijden, dus ik denk dat dat dezelfde dag is, alleen ik kan het briefje niet zien omdat ik maandag niet kom rijden. Pfff, stomme tentamens toch altijd.. Als het komend weekend is dan doe ik jammer genoeg niet mee, dat red ik gewoon niet met leren. Aangezien ik na het weekend een economietentamen heb waar ik een 6 op moet halen om voldoende te staan, terwijl ik nog geen enkele voldoende heb gehaald op economie dit jaar Schijnheilig Bloos .. Dus misschien is het toch verstandig om dan een keer de wedstrijd over te slaan. Maar ik hoop dat ik 'm toch kan rijden Lachen . Ik ben altijd enorm slecht in wedstrijden rijden, hihi. Of ik ben opeens een letter in de bak kwijt, of Lucky rent met mij de bak uit, hihi Bloos Maar toch is het altijd wel erg gezellig Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 11:00

het is a.s. zaterdag. Het is idd altijd erg gezellig, daarom doe ik ook mee. Ik verwacht er altijd helemaal niks van, dan valt het altijd mee haha

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 14:28

Wat een super schattige foto!

Heb zin in maandag. Haha! Het mag alleen wel wat afkoelen anders neem ik echt een waterstoftank mee achter op me rug. Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:46

Nou afgekoeld was het niet echt maar het was in ieder geval al beter dan vorige keer. Ik had eigenlijk weinig zin om te paardrijden aangezien ik al 50 km achter de rug had (de bussen staakten dus ik moest fietsen want er was geen alternatief vervoer) en het was über warm en ik kon me tijd ook eigenlijk beter gebruiken om te leren. En toen ik zag op wie ik moest had ik al helemaal gewilt dat ik had afgebeld, ik moest namelijk op Bram. Ik moet er nu wel direct bij zeggen dat het uiteindelijk enorm mee viel maar ik was dus echt stik chagerijnig want hij was net een hele tijd kreupel geweest en het was volgens mij pas weer de eerste keer dat die mee liep. Ik heb wel 'ervaring' met een Bram die kreupel was en ik mocht er dan weer als eerste op en dat waren geen leuke herinneringen.

Maar het viel dus allemaal wel mee, hij hinkte niet meer hij was echt beter. Hij is er maar 2 keer met mij 'vandoor gegaan', lees; ik wil rechts hij links. En ik heb zelfs normaal kunnen galoperen maar dat was ook meer omdat we zelf mochten kiezen wie er eerst gingen galoperen en ik dacht, die kans pak ik. Anders moet ik hem zometeen naar de hoefslag sturen en dan heeft onze slimme Bram het alweer door en gaat hij lekker andere dingen doen in plaats van naar mij luisteren. Ik heb hem ook wel één keer kunnen stil krijgen op mijn commando maar de andere keren was het toch meer sjorren en dan soms kwam toch uiteindelijk maar in stilstand. Bram is nog steeds niet mijn lievelingspaard en dat zal het denk ik ook nooit worden, ik vind hem gewoon neit fijn rijden maar het ging in ieder geval al beter dan de vorige keer. Vork

Op naar maandag! Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 08:06

Lekker dood hier Tong uitsteken

Ik heb zaterdag 21 juni een onderlinge wedstrijd bij de Stroomruiters in Beilen Haha!
Morgen kom ik niet met Kwal, mijn vader is gister door zijn Achillespees geknapt. Verdrietig Hij wordt vandaag geopereerd en hij kan dus niet rijden met een auto of trailer... Mijn moeder kan het wel maar dat duurt te lang, mijn vader kan dus bijna niks, en ze durft niet in een keer zo lang stuk te rijden.
Maandag dus op n manegepaard! Straks even Ini bellen Lachen

Verder niks te melden! Oja, wel

NIEUWE HALSTERSET!!! Afbeelding

Ik krijg m maandag pas, degene van wie ik m gekocht heb, heeft m gister pas op de post gedaan Verdrietig

[EDIT: foto erbij gezet Lachen ]

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:15

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:36

HET VEULEN VAN LIENA IS SUPERSWEET! (L)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:01

alle veulentjes zijn geweldig!! zaterdag bij de drachtige merries ingezet, prachtig om dat te zien rennen!!

Zal maar ff updaten he? Sinds maandag op bed gelegen met migraine en functioneer net weer een beetje dus hierbij het les en (erg lange) wedstrijd verhaal:

Heb de hele dag het alleenrecht op hem gehad, heeeeeeerlijk zo'n hele dag met em knuffelen enzo. Begon al goed voor de les, oppy stond in zn stal en had zn ontbijt opgegeten Duivel dus hij erg zielig kijken toen zn bak leeg was ROFL wat kan die beteuterd kijken zeg!! Helemaal happy toen ik hem toch zn ontbijt kwam brengen Haha! Stond tijdens poetsen/zadelen weer heerlijk te eten en daarna verder slapen...
les ging redelijk, kreeg em alleen niet helemaal lekker ingebogen op rechts. Dit kwam omdat ik zelf nogal een gebrek aan energie heb door nieuwe (anti-zweet) medicatie. Beetje kalm aan gedaan dus, en uiteraard doet rally dan ook kalm aan Haha! Hij is trouwens de laatste tijd echt superfijn in galop, hij heeft er echt weer lol in! Eindelijk echt alle spanning uit zn lijf! Verder was ie erg braaf en gezellig. Eigenlijk zou Rianka het uur na mij op hem gaan (kon ze hem mooi voor mij verder inbuigen dacht ik...) maar ini vond dat ik moest gaan vlechten en rianka ging dus op Brammetje.
Het invlechten vind meneer toch niet zo'n plezier maar toch bleef ie braaf staan en knuffelen af en toe (het is soms zooooo'n knuffelbeer) Daarna partyman gevlochten en druk druk druk geweest (weet al niet meer waarmee, maar tijd vloog voorbij) en toen moest ik alweer racen om in te gaan rijden! Rianka had em al voor me gezadeld omdat ik zo laat was Vork
Met inrijden was ie typisch rally maar wel braver dan normaal! Af en toe moest ie een tikje hebben om op mn been te reageren ("oh, moet ik inbuigen? nou vooruit dan maar...") maar verder ging et vrij lekker ondanks alle zenuwen die door mn lijf gierden. Vond et toen al wel apart dat hij nauwelijks op mn zenuwen reageerde, normaal is ie daar gevoeliger voor! Maar het wonder ontstond in de binnenbak... Volgens mij heb ik de rest van de dag bijna licht gegeven zo vrolijk was ik! Meneer trok zich namelijk helemaal niks aan van mn zenuwen en daardoor af en toe erg warrige hulpen, maar bleef superbraaf doorlopen en reageerde overal super op! Ik word altijd wat onrustig in mn hulpen als ik zenuwachtig ben, en de vorige keren zag je dat ook terug in de figuren. Nu dus niet! Wist niet wat me overkwam! Ik weet heel zeker dat hij beter liep dan dat ik hem liet lopen (snappen jullie em nog?) want zelfs met doorzitten bleef hij best netjes lopen. Ik kan mn balans onmogelijk goed houden dan vanwege mn knie en heb al 2 jaar (sinds mn blessure) niet fatsoenlijk door kunnen zitten, altijd gooit hij na een paar passen zn neus in de lucht en drukt zn rug weg (wat niet zo gek is zonder balans). Dat het nu ineens wel lukte lag dus totaal aan hem!! Helemaal aangezien hij sommige stukken gewoon braaf met zn neusje naar beneden bleef... Proef zaten wel wat flinke fouten in (slangenvolte laatste boog was erg krom, verkeerde galop aangesprongen door verkeerde buiging enzo) maar ik was alsnog superhappy hoe het ging! De hele punten konden me niks meer schelen, ik was uitermate tevreden en apetrots op mn zwarte draakje Haha!
Ik was trouwens 3e van de F7+F8 met 222 punten Go jij! Go jij!

pff tis een erg lang verhaal geworden maar moest het eventjes kwijt Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:48

Haha ik zag net dat er nog twee nieuwe foto's zijn op de site, van de wedstrijden. Inge staat er overal wel vet stoer op hoor Vork
http://www.inislot.nl/files/62.jpg
http://www.inislot.nl/files/61.jpg

En dan ook nog even over maandag dan maar, ik mocht weer op James met spoor. James blijft leuk, al was die wel wat minder aan mijn been als vorige keer maja dat kan gebeuren. We gingen ook springen maar zelf ben ik niet zo'n spring iemand en het was nog maar de vraag of James het wel kon dus ik ging gewoon één zijde galopperen en één zijde normaal draven. Toen moest ik van ini aangalopperen en dan in de hoek terug naar draf en blijven doorzitten. Normaal/vaak valt mijn paard dan vaak erg stuiterend terug of hoe je het ook moet uitleggen, maar dit keer ging de overgang wel aardig vloeiend. Hij gebruikte zijn rug en achterhand dus goed hoorde ik achteraf. Vork Het gaat iedere les wel weer een stukje beter en leer ik er weer wat bij al leiden mijn benen soms nog wel een beetje een eigen leven. Bloos Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:30

Haha, gefeliciteerd Sarah! Super dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad en dat je derde bent geworden! Haha!

Gisteren ben ik eindelijk weer een keertje naar de manege geweest, gewoon om weer een dagje lekker te helpen op stal en om even uit te waaien. Het was weer erg gezellig Lachen . Ik heb ook een inhaalles gereden op Okke. Beide buitenbakken waren bezet, dus ik heb in de binnenbak gereden. Poeh, warm zeg!! Maar ik had wel lekker alle ruimte, eerst stapte Rhapsody nog in de bak, maar na een tijdje ging die er ook uit en had ik de bak voor ons alleen Lachen . In het begin ging het niet zo lekker, ik kreeg hem niet zo goed naar rechts gebogen en hij was niet goed aan mijn been. Maar na een tijdje ging het steeds beter en ik heb uiteindelijk toch wel erg lekker gereden Lachen .

Ik was ook van plan om morgen te komen helpen, maar dan is er niemand voor de hond thuis en dat is een beetje zielig, hihi. Dus helpen wordt 'm niet, maar ik kom natuurlijk wel gewoon rijden. Heb er zin in!! Haha! Tot morgen voor de meesten Knipoog

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:01

Ik heb zooooooooooooooo lekker gereden gisteren Haha! Ik mocht kiezen op wie ik wilde en tja.. dan is de keus snel gemaakt: Partyman! Het is iedere keer wel afwachten wat die gaat doen maar tot nu toe is die altijd heel braaf geweest. We begonnen binnen en hij had er zin in want zodra Inge begon te praten ging die al direct harder stappen om zo naar de draf te gaan. En de eerste paar rondjes in draf gingen ook best wel hard maar ik had al door dat hem proberen terug te krijgen door middel van gespannen gaan zitten en aan de teugels gaan hangen niet werkte (goh Koe ) en dus heb ik hem maar gewoon voor waarts gereden en hij was na een paar rondjes weer in een normale draf. We hebben binnen ook nog even een rondje gegallopeerd en dat ging ook lekker, ik kon hem nu gewoon in de galop houden. Bloos Toen gingen we naar buiten en daar zag ik wel een beetje tegen op omdat ze meestal wel wat zien wanneer ze van binnen naar buiten gaan maar hij keek even rond en dook toen gelijk met zijn neusje naar zijn borst en deed een echt dressuur paardje na. Vork Dit hield die eigenlijk wel de rest van de les vol, niet constant want daarvoor was ik teveel aan het kloten maar het ging echt fijn. Ook buiten heb ik lekker kunnen galloperen en het wijken ging ook super. De slangevolte wat minder want je meot zoveel dingen tegelijk doen! Tong uitsteken Ik zat in de eerste bocht: "O oliebol ik moet van been verwisselen" *zit veeeeeeeeeelste veel passen door* "O oliebol daar is de volgende bocht al en hij kijkt totaal de verkeerde kant op" *zorgt dat die de goeie kant op kijkt maar vergeet van been te verwisselen* en zo ging het dus vier bochten lang. Tong uitsteken

Maar ik heb echt superrrrrrrr gereden en nu wordt het een lange tijd zonder paardrijden! Scheve mond

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:48

En alle veulens zijn er! Nandora en Wuzelma hebben ook veulentjes gekregen, ik weet niet zoveel van ze, ik weet alleen de dingen die me zusje mij heeft verteld van gisteren. Maar beiden zijn in de wei bevallen, niet op dezelfde dag, Wuutje was gisteren om 11 uur s'ochtends ofzo.

Die van Nandora is zwart en meer weet ik eigenlijk niet Tong uitsteken En die van Wuzelma is donkerbruin met een kolletje en ik vind hem echt immens groot. Koe Wel als je hem vergelijkt met het veulentje van Liena, maar hij/zij is echt super mooi en het wordt vast een super paardje. Haha! Misschien weet Eef wel meer want die heeft vandaag op de manege vertoeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:57

Jaaa, ze zijn er allemaal! Echt zulke leukerds! Die van Nandora heeft een beetje hetzelfde kleurtje als Captain van vorig jaar, niet pikzwart maar een beetje donkergrijs met een kolletje van Bramformaat. Echt een ontzettend leuk, vrolijk en echt nog een beetje stuntelig diertje, zo lief! Ook die van Wu is inderdaad erg leuk Lachen . Ik weet ook niet meer dan Mara eigenlijk, ik heb ze vandaag wel bewonderd maar ik weet helemaal niet of het merries of hengstjes zijn Bloos . Maar ik weet wel dat ze enorm leuk zijn! Maar toch ben ik vooral fan van die van On Time, wat een prachtig diertje is dat, zeg!

Oeh, ik heb nog heel wat te vertellen maar ik ben een beetje moe, dus het wordt niet echt een heel uitgebreid verhaal hoor.
Ik had nog twee inhaallessen staan, en die heb ik vandaag allebei gereden. Vanmorgen ben ik op Jelle naar buiten geweest, dat was echt heeeeeeerlijk! We gingen een route die echt dwars door de rimboe ging, ghehe. Inge had een pad ontdekt dat ik nooit opgemerkt zou hebben, maar je kon als het ware door een struik heen en dan kwam er een oud pad waar bijna niemand meer komt volgens mij, want het was behoorlijk dicht begroeid. Allemaal heuvels, kuilen, takken over het pad, laaghangende takken. Jelle vond het fantastisch, hihi, hij had z'n oren naar voren geprikt en wilde harderrr! Cool Het was echt een heerlijke buitenrit, het enige mindere was dat er al veel horzels in het bos waren. Maar dat hebben we wel overleefd Knipoog

En 's middags mocht ik op de haflinger. Die heeft geloof ik al een tijdje niet meer onder het zadel gelopen en dat wordt nu weer opgepakt. Hij was hartstikke braaf en wilde wel werken, maar hij snapte gewoon niet altijd wat ik bedoelde, bij het rijden van een volte probeerde hij bijvoorbeeld door m'n buitenbeen en buitenteugel opeens van hand te veranderen of zo, ghehe. Het ging niet fantastisch goed, maar het was wel erg leuk! Je kon merken dat hij gewend was voor de kar te lopen, hij reageerde erg goed op 'hoooo,' en 'drrrraf' en zo. Leuke en lieve pony is het Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:04

Ik kom ook weer om het hoekje kijken.

Over 3 weekjes zit op ponykamp Hyper!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:43

Marijee schreef:
Ik kom ook weer om het hoekje kijken.

Over 3 weekjes zit op ponykamp Hyper!

Ja! Het wordt echt super!!! Haha! Go jij! Go jij!