!!!GEZELLIE HOOR
Enneh...je naam meteen veranderd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!!
ATE schreef:ooh p.s sandra ik ben johanna moeder van nadine en linda
Ik ben verbrand
...was lekker in de tuin bezig met de hogedrukreiniger van de moeder van Nadine en Linda. AUW!!!! LIQUITA schreef:Yeeh...Sandra!!!
GEZELLIE HOOR
_sandra schreef:ATE schreef:ooh p.s sandra ik ben johanna moeder van nadine en linda
heeee, jo, hoe is ie, of mag ik je hier niet bij naam noemen hihi.
ik ga vanavond niet mee met ate .ilse en san gaan pas om acht uur rijden. voor dat we terug zijn word het te laat voor roan. rick moet werken dus ro kan niet thuis blijven. en ik laat hem ook niet een uur alleen op de manege achter. jammer hoor, had er wqel zin in. misschien een andere keer?
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Yeeh...Sandra!!!
GEZELLIE HOOR
ja, dan ben ik beter herkenbaar toch .
LIQUITA schreef:WHEEIk ben verbrand
...was lekker in de tuin bezig met de hogedrukreiniger van de moeder van Nadine en Linda. AUW!!!!
_sandra schreef:komkommer op je huid helpt altijd tegen verbranding hihi
LIQUITA schreef:WHEEIk ben verbrand
...was lekker in de tuin bezig met de hogedrukreiniger van de moeder van Nadine en Linda. AUW!!!!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:komkommer op je huid helpt altijd tegen verbranding hihi
Die zit al in de sla
latersssssssssssssss ATE schreef:LIQUITA schreef:WHEEIk ben verbrand
en weer lekker schoon je tuin???

meelen schreef:Hoi Sandra, leuk dat je er ook bent.
Ik ben de mam van Sanne, van Tornado.
benookduiker schreef:meelen schreef:Hoi Sandra, leuk dat je er ook bent.
Meelen mooie avatar

_sandra schreef:meelen schreef:Hoi Sandra, leuk dat je er ook bent.
hoi mam van sanne, ben benieuwd wie ik nog meer ga tegenkomen. word vast weer een verslaving van me om op bokt te zitten haha. vind het nu al leuk

benookduiker schreef:meelen schreef:Hoi Sandra, leuk dat je er ook bent.
Meelen mooie avatar
Benookduiker.
LIQUITA schreef:BOKT IS ZEER VERSLAVEND!!!
Shenavallie schreef:Vandaag met Wesley's klas naar de Poelboerderij in Wormer geweest. Was heel leuk, echt waar (had een klein groepje, dan vind ik het nog wel leuk). We moesten slootdiertjes vangen en in een doorzichtige bak doen. Als je weet wat er allemaal in een sloot leeft, dan wil je er niet meer in zwemmen![]()
Heb alleen overal kriebels, alsof er overal op m'n lijf kleine beestjes lopen
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Vandaag met Wesley's klas naar de Poelboerderij in Wormer geweest. Was heel leuk, echt waar (had een klein groepje, dan vind ik het nog wel leuk). We moesten slootdiertjes vangen en in een doorzichtige bak doen. Als je weet wat er allemaal in een sloot leeft, dan wil je er niet meer in zwemmen![]()
Wat denk je dat voor een beestjes er allemaal op de manege wonen

Shenavallie schreef:Vandaag met Wesley's klas naar de Poelboerderij in Wormer geweest. Was heel leuk, echt waar (had een klein groepje, dan vind ik het nog wel leuk). We moesten slootdiertjes vangen en in een doorzichtige bak doen. Als je weet wat er allemaal in een sloot leeft, dan wil je er niet meer in zwemmen![]()
winnitou schreef:Wat denk je dat voor een beestjes er allemaal op de manege wonen
Daniellee_ schreef:da wil je niet weten haha