Azzaro schreef:dus fique het wachtenb is op jou reactie
sorry zit niet zo vaak op internet, omdat ik het zelf niet heb.
Amber was idd niet groot, maar ze was ook best jong nog. denk iig niet dat ze heel groot is geworden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:huh dat heb ik helemaal niet gezien
sorry *schaam schaam* ik heb harry nog tijdje verzorgt dochter van de eigenaars van tinkers was vriendinnetje van mij. Waar staat harry nu?
. Kun je misschien niet aan die eigenaars vragen waar ze heen zijn gegaan? Binckydenice schreef:Harry, dat was toch geen kruizing tinker? Volgens mij was het een volle tinker....
Waar is Jack nu precies dan?
Als we het over hetzelfde friesje hebben is deze verhuisd afgelopen weekend, naar Doets in de M beemster... Ze heette op de manege Annie....
. Jack hadden we toch in dat andere topic gevonden van opsporing verzocht? Dat was van die vrouw die er meer over wilde weten. sunny_l0ve schreef:Binckydenice schreef:Harry, dat was toch geen kruizing tinker? Volgens mij was het een volle tinker....
Waar is Jack nu precies dan?
Als we het over hetzelfde friesje hebben is deze verhuisd afgelopen weekend, naar Doets in de M beemster... Ze heette op de manege Annie....
Jawel, het is 100% dezelfde in ieder geval. Jack hadden we toch in dat andere topic gevonden van opsporing verzocht? Dat was van die vrouw die er meer over wilde weten.
Bingelding schreef:nee is griffith idd net heb hier ook een foto. griffith is veel breder namelijk.
wel leukdenice dat je nog zo aan het zoeken bent
Dus dat zegt niets, als zo'n dier op een volledig andere manier getraint wordt kan er ook een hoop veranderen qua bouw... 

)
Athena1982 schreef:hihi oke dank je wel! Ik weet het allemaal nog niet zo goed hier op bokt. Je ziet soms dat een topic op slot gaat omdat er niet aan de regels wordt gehouden, en dat zou ik niet willen bij dit topic; daar is hij te leuk voor!