Maar daarna begon hij hij je steeds meer te helpen en de buitenritten waren echt leuk met hem

Zie Robin nu helemaal niet meer?
Ik ben weer terug van de sportschool kunnen jullie het uithouden in de sauna? whahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ik vond dat Robin ook leuk les gaf op het begin was hij een beetje verlegen
Maar daarna begon hij hij je steeds meer te helpen en de buitenritten waren echt leuk met hem
Zie Robin nu helemaal niet meer?
Ik ben weer terug van de sportschool kunnen jullie het uithouden in de sauna? whahaha
DenK4ever schreef:Moeilijk Melanie![]()
En als ik het goed begrijp woont Remco ook niet echt naast de deur zodat je hem vaker zou kunnen zien...
Toen we allebei nog thuis woonde hadden mijn broer en ik helemaal niet zo'n goede band... eigenlijk helemaal niet... pas toen ik het huis uit ging werden we hechter.
Wat ze zeggen he. je mist iets pas als je het kwijt bent.
Nu zijn we allebei volwassen en woont hij in Heerhugowaard (uurtje rijden) en zie ik hem ook minder als dat ik eigenlijk zou willen....

??
?
Hij is zo lekker
Astor schreef:SHOWEN (A)
Nou weet je dat ik en mijn broer nu echt nooit meer ruzie hebben
denk door alles dat onze band sterker is geworden ofzo
..Astor schreef:Mijn broer wordt 8 mei 19 en dat jaar erop al 20.
20 klinkt zo oud
en 11 mei is het 3 jaar geleden......
DenK4ever schreef:XxXFlowerXxX schreef:ik rij zaterdag in de les van half 3 tot half 4maar voor de rest niet want ik kan nu niet echt op jas rijden dus rij dan ook gewoon op manege paard ik ga eigelijk nu allen met jas het bos in enzo maar er loopt nu een enge man dus mag niet alleen
Ik ga tegen die tijd wel eens kijken of ik vrijdag avond in een les kan en dan zaterdag misschien wel bij jou in de lesVan wie heb je les dan?
de zondag kom ik dan ook wel door
Denk niet dat ik met Full House naar buiten mag...