Hippisch Centrum Barendrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

talphad

Re: Hippisch Centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:26

hoe kan dat nou? van alles en iedereen fotos maar niet van het knapste paard van hcb? schaam je diep.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:27

Party!! ik schaam me in alle kleuren Party!!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:31

ik heb ook geen foto van Iemus..
maar ik zal wel een keer maken Lachen

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:32

ja ik mis hem wel een beetje.

RftExHCB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 09:58

Kim ik heb een leuke gevonden, Iemus in actie:

Afbeelding

VLNR: Nino, Fox, Dirk, Goldy, Jamie, Iemus, Kajash?, Gwenn, Lex, Lotte, Kenny daarnaast iets bonts (winnetou of New fest)

RftExHCB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:00

Kijk is wat ik vond Daan Nanni en Suus: Kerst Carroussel 2005

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:01

waar was dit? Met ponykamp ofzo?

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:04

moet jij trouwens niet werken?

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:14

die is wel stoer van iempie

IRISxJOLLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:14

die fotos zyn leukk
die zijn van die kerst demonstratie met Nicole

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:18

ik had het over die foto erboven, miep

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:20

ja ik denk dat het met ponykamp is. Ik had gister trouwens dat smsje gemist dat tino zijn eerste hindernis had genomen.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:20

shame on you! Boos!

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:22

ja. kijk net op mijn telefoon hoe laat het is en zie dat ik een bericht heb. Ik maak hem open en wat zie ik........ gistermiddag rond vier uur.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:23

foei, foei, foei, hahahaha

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:27

iris je kan best wel op mijn pm reageren hoor.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:39

Hallo,

Ik ben vroeger begonnen op een andere manege en rond mijn 8e jaar ben ik gaan rijden op hippisch centrum barendrecht. Ik heb marit geleased. Men zegt dat zij een circuspaard is geweest maar daar ben ik niet zo zeker van, ze is lief en hobbelt heel erg. Dit heb ik volgens mij drie jaar gedaan..mijn geheugen werkt niet perfect dus dit kan ook minder zijn geweest. In ieder geval.. ik kwam daar dus rijden en het was er echt heel erg leuk. Gerda(eigenaresse) was gezellig en ook alle andere mensen waren vrolijk. Toen ging die manege verhuizen naar waar hij nu staat en bobby kwam. Sindsdien vind ik het er niet meer leuk. Hij was vaak dronken waardoor ik van mijn moeder niet alleen meer naar de manege mocht( komt door slechte ervaringen bij haar). Bij ons raakte op een gegeven moment ook het geld een beetje op waardoor ik moest stoppen met leasen, toen ik dit nog wel deed waren mijn moeder en ik geen mevrouw maar we werden gewoon bij ons voornaam genoemt. Aangezien we stopten met leasen brachten we minder geld in het laadje waardoor we weer mevrouw..-achternaam- werden. Toen was er een dag waarop marit geslagen werd, ik dit melden en kreeg te horen dat het mocht..want dit meisje zou marit laten zien hoe ze zich zou moeten gedragen. Nu moet je marit kennen..ze is erg lief en mijn moeder en ik wilde haar al een lange tijd kopen. Aangezien ik ook met school zat en twee minishetlanders moest bijhouden kon deze koop niet gelijk en gingen we daar weg. De manier hoe dat meisje marit behandelde maakt me nu weer in tranen uit, dat was zo ontiegelijk gemeen en ik wil er echt nooit van mijn leven meer komen. En dan nog iets: Iedere dierengek weet wel dat kangoeroes(ookal zijn het kleintjes) NIETTTT in een stal thuishoren!!!!!!!!!!! Wat een dierenbeulen zijn het, alles maar doen om goede punten te krijgen voor de manege maar niet goed letten op wat er verder moet gebeuren om de dieren een fijn verblijf te geven. Nee, voor mij geen manege hippisch centrum barendrecht meer!

Even voor de duidelijkheid: Mochten er mensen zijn van deze manege die willen weten wie ik ben : dat zeg ik liever niet om ruzies en dergelijke te voorkomen. Aangezien niet iedereen het met mij eens zal zijn zou dit er vast wel van komen. Een discussie kan altijd..maar wel anoniem.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:43

sorry, maar iedereen kan in je profiel kijken Gestoord

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:52

Haha, ik doelde op mijn achternaam. Er zijn hier vast wel meer kimberley's en daar maak ik me niet druk om hoor. Haha!

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:53

mensen kunnen wel gokken....
maar het maakt mij niet uit, en over die kangaroes geef ik je groot gelijk, zo denk ik er ook over.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:02

KellyG schreef:
maar het maakt mij niet uit, en over die kangaroes geef ik je groot gelijk, zo denk ik er ook over.

Hmm, het is moeilijk gokken als ze mijn achternaam verder nog nooit gehoord hebben neem ik aan. Of zijn jullie van die goede gokkers? Clown

RftExHCB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:04

Idd op ponykamp die foto.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:07

LadyElmira schreef:
KellyG schreef:

Hmm, het is moeilijk gokken als ze mijn achternaam verder nog nooit gehoord hebben neem ik aan. Of zijn jullie van die goede gokkers? Clown

er zullen vast wel mensen zijn die een kimberly kennen die marit geleased heeft.
Ik ken je niet hoor, daar niet van en ik ga me daa niet druk over maken, ik ga hier ook geen discussie aan vuil maken, ik vond alleen je opmerking een beetje raar, terwijl je een profiel inclusief je naam enzo aangemaakt heb.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:28

en mag ik even iets kwijt aan degene die nog op hcb rijden. ik ga geen namen noemen, misschien dat jullie zelf snappen over wie ik het heb:
Ik en kim hebben het altijd leuk naar ons zin gehad op hcb, nooit geen ruzie met iemand, leuk met iedereen op kunnen schieten.
Wij zijn daar weggegaan met een bepaalde reden, die niks te maken had met de manier hoe het op barendrecht met mensen op stal onderling ging.
De stalling daar kost 360 euro, als je dat afweegt tegen een paddock, buitenbak en longeerbak waarin je kan zwemmen en een binnenbak wat meer op een duinrit lijkt, dan kan je je bedenken dat dat het geld niet echt waard is.

Ik vind het zwaar kinderachtig en heel erg jammer dat er hier in dit topis zo raar gereageerd wordt, laat iedereen vrij om zn eigen keus te maken, of zn paard nou op hcb staat of op waalzicht of op simonshaven of weet ik veel waar. Of waar je op een manegepaard rij

Gerda en bobby zullen er best de pest erin hebben dat Joanne waalzicht overgenomen heeft, en er zal op hcb best aardig wat over gebabbeld en geouweh*erd zijn, maar dat is iets tussen gerda,bobby en joanne, laat hun dat lekker zelf uitzoeken.

sorry kim dat ik je erbij betrokken heb, maar was het zielige gedoe hier een klein beetje zat en wou ff mn ei kwijt. Zo ei neergelegd!

kenny4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 12:19

Vanavond weer rijden heb er weer zin in Haha!
ik ga vanaond denk ik maar weer wat foto's maken om hier te laten zien Cheese! want vond al die foto's wel heel erg leuk Go jij! Go jij!
en heb super zin in de meiden avond word gezellig OK dan!