.En Rianne ik heb ook nog een korte tijd Isiz gedaan die jij ook hebt gedaan alleen dat ging niet helemaal
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. IkhouvanChey schreef:Ik doe vanaf 1 januarie een heel lief paardje.
En Rianne ik heb ook nog een korte tijd Isiz gedaan die jij ook hebt gedaan alleen dat ging niet helemaal.
maar iemand uit mijn klas doet haar nu en dat gaat zoals ik het zo hoor wel wat beter!
inderdaad.
. IkhouvanChey schreef:Jainderdaad.
In die tijd dat ik Isiz deed was er ook ineens een ander meisje ene Christine zij mocht ietsje meer als mij helaas maar achja weet trouwens iemand hier hoe je ervoor kan zorgen dat je niet steeds mails krijgt van bokt als je een pb krijgt ik heb al 42 mails van bokt.
Nadine240904 schreef:Hele bokt gang bang vanaf 1 januari op de manege
.
.
. IkhouvanChey schreef:Dat is erg toevallig![]()
.
. IkhouvanChey schreef:Ook al kennen we elkaar al.
.
Nadine240904 schreef:Omg wat een verhalen
sheilarianne schreef:Nadine240904 schreef:Omg wat een verhalen
hahaha![]()
Zorry moest toch wat zeggen
Nadine240904 schreef:Eerst maar Kai een jaar leasen
.... whahahaha
Als ik later een paard koop, een gewone kwpn en zeker weten een paar spaanse! Ik verzorgde (geen tijd meer nu) en reed eerst bij een vrouw met Lippi's! Nadine240904 schreef:Andalusiers, spaanse paarden gewoon vind ik de mooiste paarden die er zijnAls ik later een paard koop, een gewone kwpn en zeker weten een paar spaanse! Ik verzorgde (geen tijd meer nu) en reed eerst bij een vrouw met Lippi's!
zwarteroosje schreef:
nee, niet ongesteld. Maar dit gaat totaal nergens over
![]()
Laat maar blijf maar banketstaaf

Nadine240904 schreef:We zijn niet verplicht 24/7 daarover te praten, even over iets anders is toch geen wereldramp?
Maar bedankt, zullen we zeker doen
En ik zou zeggen; doe mee