Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 18:26

Correctie: ben levend op m'n werk aangekomen, ga zo maar wat koffie in die mensen gooien en om 8 uur mag ik weer eventjes pauze houden... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 19:24

Hahaha klopt internet was vrij slow, ik kon daarom niet meer op bokt komen Tong uitsteken Maar andere sites deden ook vrij vaag.

Volgens mij is dat er nu al, dat je alleen de beginletter in hoeft te typen en de computer komt zo met een lijstje. Zo nutteloos is school nou, ze leiden je op voor dingen waar gewoon geen toekomst meer in zit. Neem nou het reisbureau, denken ze nu werkelijk dat over 20 jaar nog steeds zoveel mensen helemaal naar een reisbureau gaan als ze het ook op de comp kunnen boeken? Ik denk dat men voor het laatste kiest.

Wat voor werk doe je dan eigenlijk bij je mams bedrijf? Heb ik eigenlijk nooit gevraagd volgens mij. Begin nu toch best nieuwsgierig te worden Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 19:24

Ohhhooooh we zitten trouwens alweer op 21!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:06

Tsja, mijn mam heeft ook nog nooit een reisbureau van binnen gezien, alles gaat via internet... Nagelbijten / Gniffelen

Ik voer mensen koffie, hou 't koffieding bij, supervise (is dat een woord? Nagelbijten / Gniffelen ) en ik bel. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:12

Ik wordt weer weggeschopt... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:14

Oeeh en je bokt niet te vergeten! Tong uitsteken

Nou zeg, wat niet aardig dat je weggeschopt word! Van bokt of op je werk? In beide gevallen, schop ze terug Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:17

Ik ga je trouwens verlaten voor de avond... Ik kom morgenochtend weer terug Lachen Doeiiiii!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 23:08

Suus valt telefonisch mensen lastig, ze mag ze een abonnementje verkopen, het gaat haar wel goed af hoor, ze kan al goed aansmeren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:23

Hahaha die Suus Haha!

Pff wat een ochtend, heb het nu al gehad met school Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:35

Ik ben al uit.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:46

Oooh ik wil ook PTA week Boos! Pfff het is pas dinsdag, ik wil weekend en dan over een week hebben we lekker vakantie Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:56

Wil je niet meer dat 't donderdag is dan? Clown

Ik wil ook weekend, maar dat duurt nog even. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:13

Hmm ja dat wil ik ook Clown

Ik heb echt een klotedag vandaag. We hebben dus dat topo, het zijn nu 7 provincies geworden en we hebben vanmorgen pas een pakket gekregen met alle puntjes van de plaatsen zodat je kan leren. Maar dat is erg vaag want vanmiddag moet ik al de toets doen, 7 provincies in een paar uur leren? No way dat dat mij gaat lukken Ik ben net naar mijn tutor gegaan en heb haar het verhaal uitgelegd, we hebben maar 3 kwartier gehad op de comuters om te leren. Zij vond het gelukkig ook erg raar en ze gaat met die andere lerares praten. Ik ga iig in opstand komen als we vanmiddag die toets hebben want er is werkelijk niemand die een voldoende kan halen vanmiddag.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:15

Wow, dat is echt vaag, dat lijkt me echt niet kunnen 7 provincies in een paar uur. Lijkt me niet dat iemand in zo'n korte tijd alles kan leren. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:19

Nee idd, maar op de een of andere manier ben IK altijd degene die in opstand komt en actie onderneemt. De rest laat het gewoon zitten en zegt dat ze wel een herkansing gaan doen. Je, zo komen we wel verder zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:22

Oh gelukkig, ik heb zojuist 2 klasgenoten bereid gevonden om ook even naar die lerares te gaan. Nu zijn we iig al met drie Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:24

Misschien heeft de rest 't ondertussen al opgegeven door al 't vage gebeuren... Nagelbijten / Gniffelen Moet jij nu niet heel hard je topo gaan leren ofzo? Clown

Ik ga zo maar wat interessants verzinnen om te doen... Nagelbijten / Gniffelen Heb morgen luistertoets Engels, en donderdag en vrijdag heb ik Bio en Engels, allebei hartstikke simpel... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:36

Nee hoor, ik heb zojuist besloten dat ik het vertik om topo te gaan leren vandaag Ja En als ik iets leuk vind is het wel om lekker te gaan rellen op school dus ik heb vanmiddag denk ik veel plezier Haha!

Tja, dat is zeker lekker zo'n weekje hoor! Alleen bio vond ik altijd een beetje pittig maar daar red ik me ook wel uit.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:41

Haha, volgens mij ben jij hier de relnicht... *LOL*

Bio vind ik niet moeilijk (anders zou ik geen Natuur en Gezondheid kiezen als profiel Clown ), hoor 't 1x en ik snap 't, da's met dingen als Talen juist weer anders om, ik ben goed in Engels maar andere talen lukken bij mij echt niet... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:46

Oh en jij toch ook dacht ik? Tong uitsteken

Ik heb juist mijn talen die goed zijn, bio etc dat wil niet echt vlotten. Ik had een keer een toets over X en Y chromosomen etc, daar had ik een 1 voor. Alles was gewoon fout! Mijn laagste cijfer ooit behaald en sowieso met bio, voor andere toetsen haalde ik altijd voldoendes.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:55

Ikke? Relnicht? Egnie...

Da's minder die 1, heb nooit problemen met Bio, is juist een van de weinige vakken die ik logisch vind. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:50

Hahaha ooh ontken het maar niet, jij bent ook gewoon een relnicht Tong uitsteken

Gelukkig heb ik bio laten vallen in de 3e, dus die onvoldoende maakte niet veel uit. Zou de binnenbak al bijna goed zijn om in te rijden trouwens?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:54

Ik ben geen relnicht hoor... Clown

Eef zei zaterdag dat hij over 3 weken af is... Duurt ook lang zeg.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:01

Clown

Poe dat duurt nog wel even, mss mag jij er wel voor het eerst in rijden Lachen Maar gelukkig is het wel voor de winter klaar Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:04

Heb je trouwens al de CDrom met de foto's van Stees? Kzou ze wel graag willen zien Ja