stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:08

Ohja Natasha, welkom bij Taams! hihi Wel leuk dat je nog een onderlinge wedstrijd mag meerijden dan bij Veldt! Haha! Goed dat je op goede voet weggaat. Haha!

Daan: thnx voor het binnenzetten van Bella, scheelde Irmgard weer een loopie dus! Haha! Haha! Ze smste al dat ze binnen stonden, en dat Raisa en Bella meteen naar haar toekwamen in het land. Bella herkent haar al, nu ze er al een week of 3 elke dag wel even met haar bezig is. Dat is andersom ook, als ik Raisa roep, begint die gelijk te hinniken hahaha Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:17

Dabo schreef:
Hee Bren! Hoe was de veulen keuring? Is het wat voor Bo'tje als ie wat ouder is? Haha! Haha!

ja had makkelijk mee kunnen doen en dan hadden we miss ook wel kan gehad want zoveel wow liep er niet echt tussen maar dat hoor je morgen wel ok Haha!
zo als wat daan zij Tong uitsteken Haha! is waar

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 22:21

wat is het stil Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:24

Ik ben voor de verandering morgen avond op stal Raisa en Bella binnenzetten. Morgen ga ik niet longeren, want dat wil ik rustig aan opbouwen. Dus niet elke dag.. Het arme beest weet niet wat haar overkomt! Eerst staat ze 3 weken stil, alleen maar stappen (en af en toe zich uitleven op het land) en nu mag ze weer aan het werk aan de longe. (licht werk!!) Ze loopt in elk geval lekker ontspannen te sjokken aan het lijntje Haha!

Ohja, leuk nieuwtje: Nadine krijgt waarschijnlijk een eigen paardje!! Ook een E-pony. Die kan ze dan helaaaas niet bij Taams stallen, dat kan ze gewoon niet betalen. Ze gaat dan wel zoeken naar een goedkoop stalletje in de buurt, zodat we in elk geval wel samen in het Twiske kunnen rijden!
Iemand misschien een ideetje voor haar? In de buurt? leuk stalletje? Hoeft geen binnenbak ofzo bij, wel buitenzet mogelijkheden, en weidegang. Dat zal het belangrijkste zijn denk ik Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:25

pascha7 schreef:
wat is het stil Clown

is je msn stuk? Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 22:27

Dabo schreef:
pascha7 schreef:
wat is het stil Clown

is je msn stuk? Tong uitsteken

nee zal me zo even aanmelden
ga zondag avond op pascha zitten Cool en bo er los achteraan

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:43

Gezellie.
Had je er nog niet opgezeten dan....?

Ohhh zondag avond ben ik er niet! Kun je niet zondag ochtend doen? hihihi

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 22:46

Dabo schreef:
Gezellie.
Had je er nog niet opgezeten dan....?

Ohhh zondag avond ben ik er niet! Kun je niet zondag ochtend doen? hihihi

nee wordt zondag ochtend gebelt (verteld via msn Tong uitsteken ) en er zijnwedstrijden en savonds is het rustig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:56

Ja, da's waar, wedstrijden! Nouja, van mij zullen ze geen last hebben, ik ga alleen maar ff longeren.. Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:58

Ik ga wel rijden zondag maar gelukkig kan ik in binnenbak rijden. Weet nog niet hoe laat ik ga.

Ik ga naar bed Gaaaap Trusten allemaal.

Hoe was de film Daan?

Ben ik de laatste die nog wakker is Verward

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:35

goedemorgen allemaal

ik moet zo weer werken en heb echt GEEN zin! Het is zo ontzettend rustig bij ons de stad dat er geen kip in de winkel is! erg saai dus :/

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:57

moguh! Gaaaap Haha!

Ik dacht dat ik de eerste was!
Ik moet zo weg, dus vandaar heel vroeg op.

Ik was in ieder geval gister de laatste Annemiek Haha! Alleen ben ik niet meer op bokt geweest, maar lag er 3 uur in ofzo.
Ja de film was hartstikke leuk natuurlijk!
Beetje rot einde, omdat het nu dus wachten wordt op deel 3 (en dat kan nog wel ff duren Verdrietig )

@Esther; Nee, het is helemaal niets meer geworden. Dat geeft ook niet, maar op dat moment kon ik m wel even achter t behang stoppen Clown
Vooral omdat die bolle daarvoor ook al stront vervelend was!
Maar ach.. daarna denk ik altijd weer: t kan niet elke dag goed gaan.

Ellen; heb je toch wel voor longeren gekozen? Dan heb ik t verkeerd gelezen! Ik dacht dat je voor de 4 weken wei ging Bloos

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 08:44

ja klopt Daan, maar ik doe een combi van die dingen. Dus overdag op de wei, snachts binnen omdat het buiten toch al wat kouder wordt, en het snachts buiten heel vochtig is. Dat is niet goed voor haar spieren..
Ik longeer dan hooguit 15 minuten, lang en laag, aan een elastiek, in een 'jog'tempo, zoals Vanessa aanraadde.
Verder masseer ik haar erna, Shirley heeft me uitgelegd hoe je dat doet, en bied ik Bella een emmertje water aan, na het masseren, die ze gulzig opdrinkt. Het werkt, Shir!!
Met deze combinatie moet ze denk ik wel sneller hersteld zijn, en houd ze toch wat van haar conditie op peil. Ze had natuurlijk een bere-conditie zo goed, en die willen we natuurlijk wel weer terug hihi

Welke film ben je geweest dan Daan? Iets van een deel II dus....?

Goedemorgen trouwens hihi. Ik ben vanavond pas op stal, om de paarden binnen te zetten. Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 10:29

Goed Ellen dat je haar rug helpt los te maken en water geeft, lekker vindt ze dat he, dat merkte ik vd week ook al. Ik geef Ilion en Mis ook elke dag een emmer water.

Leuk Naadje dat je bij ons komt staan, hoopte eigenlijk dat je naast Ellen kon staan maar, dat kan dus niet door die hengst: jammer. Maar wel gezellig dat je komt!

Met Ilion gaat t al weer wat beter! Dinsdag liep hij echt klote en woensdag eigenlijk ook. Donderdag heeft AdB m even aan de dubbele longe laten lopen en toen ging t al veel beter dus ik mag nu even alleen linksom en vooral niet aan de rechterteugel komen! Karin heeft me gister geholpen en ik vond Ilion best lekker gaan en Karin zag niet aan m als ik de teugel los liet, zodra ik die aanneem dan gooit hij zijn gewicht op de verkeerde kant en wordt zijn beweging beperkt en loopt hij dus niet goed. Moet nu even n poos m zo recht krijgen en dan weer rechtsom. Ben wel blij dat hij niet meer zo raar loopt in elk geval! Missie gaat ook al veel beter, vanaf maandag mag hij om de dag zijn medicijnen en dan afbouwen, maar op t harde loopt hij in draf weer goed! Klein schat, hij zoekt wel als n stofzuigertje de grond af naar eten....

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 11:33

hallo hallo allemaal!!
ik meld me bij deze ook aan!! me ma en ik en de rest natuurlijk ook...zijn weer terug uit amerika!! Haha! het was echt super!! ik wil nu alweer terug Boos! naja eigenlijk wilde k niet eens weg Tong uitsteken
maargoed.....al die verplichtingen thuis Tong uitsteken dusja.....dan zit je hier maar weer Haha! vanmiddag maar weer eens naar stal Haha! eens kijken hoe het met die rooie dakduivel gaat Haha!
ik moet trouwens bekennen dat k nog niet alle 21 pagina's heb bijgelezen howr.......ga k misschien nog wel doen....misschien ook niet Lachen ben btje boel lui Haha!
maarja....k zie jullie maybe vanmiddag op stal allemaal wel!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:03

Heee Marjolein, welkom op het topic! Haha! Haha!

Blij dat het met Il en Mis ook al wat beter gaat, Shirley! Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:08

hey mar!
Welkom in ons taams topic!
Wist helemaal niet dat jullie vandaag al terug waren, dacht eerlijk gezegd morgen.
Wilde vanavond dancer nog even longeren, maar niet nodig dus!

Shir; fijn dat t met beide weer beter gaat nu! Zo gaat ie goed.. zo gaat ie beter!

Ellen; dan zie ik jou vanabond wel denk ik! Ik kom vanavond de paarden nog van t land halen, en dan gaat mijn moeder San alvast vlechten. Maar denk dat wij er rond 8 uur half 9 zijn. En jij?

Ik was naar pirates of the carribean trouwens! Hij was echt cool!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:38

goedenmiddag!

thanks voor de verwelkoming Haha!
heb er ook veel zin in en denk dat mijn dame het ook wel fijn gaat vinden daar aangezien ze best op haar rust gesteld is
ben wel blij dat ik er nu openbaar over kan praten

wordt wel steeds drukker hier he Knipoog

@shirley A:
ik ben blij dat ik niet in een buitenbox ga(heb ik uiteraard zelf gekozen)
maar ik ben zo'n antiwinter muts Clown
en mijn dame rent bijna uit zichzelf naar binnen als het regent...stel je voor ze wordt nat... Tong uitsteken Haha!

erg he? nou ja we zijn zelf verpest door al die mooie faciliteiten op die stallen Bloos Haha!

maar wie weet...wat niet is kan nog komen toch? Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:10

Ik denk dat ik er wel vroeger ben Daan, maar weet nog niet zeker. Haha! Je ziet me wel, of je ziet me niet!
Ik kom ook alleen maar de paarden binnen halen, misschien ff mijn box rechttrekken.. en dan ga ik weer Haha!
Morgen mag Bella wel weer ff aan het werk.. Niet gelijk 7dagen aaneen aan het werk he.. Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:46

okee Ellen! Dan zie ik je inderdaad wel, of niet Haha! haha

naadje; haha, ik denk inderdaad dat je merrie beestje t ook wel fijn zal vinden bij ons! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:51

oww mensen ik ben zoooooooooooooooooooooo vriendlooss verlos me!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:54

Vriendloos, Willemijn? Ben ik al jaren: lekker rustig geen gezeur aan je hoofd hahahahaah. Wat is er gebeurd dan?

Hoi Marjolein, leuk dat je ook hier bent.

Naadje, ja als je zo slecht tegen kou en regen kan is binnen staan wel lekker, ik wil juist buiten omdat dat frisser is voor de paarden, zo heeft iedereen een voorkeur en het kan alle 2 bij ons dus dat is mooi.

Hoe laat moet je morgen starten Daan?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:15

Zo, dat was even een bliksembezoek! We hadden net gegeten, ik was koffie aan het zetten, en Ton zegt: 'goh, het wordt nu best wel donker..'... Dus wij gelijk naar stal, om Bella binnen te halen, maar helaas hebben we het niet droog gehouden hahaha
ff wat voer geritsels (nee Willemijn, ik jatte het kuil niet, ik pakte het gewoon Tong uitsteken hihi)
Komen we thuis, staat de tuin hier blank.. poehee, hier is echt veeel gevallen al!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:50

Geen regen gezien hier Ellen.... was een plaatselijk buitje hahahaha.

Heb geen zin meer in mijn comp dus ik zie jullie morgen wel allemaal. Doei.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:16

Nou, dat kan je dan wel zeggen Shirley! Zover legt Purmerend niet van Zaandam af.. het heeft hier echt gehoosd!
En op stal ook, tenminste, daar regende het ook lekker toen ik er was.
Jij krijgt je portie dan nog wel... Tong uitsteken Tong uitsteken