stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 18:37

beterschap met Chameur

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 19:45

zo een week voorbij hoe is het nu met Chameur?

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:58

Ja gaat veel beter.
Behalve dat we nu aan het rijden zijn met Miran, dus dat die twee uitelkaar moeten is wel een drama. Heel veel geduld en blijven lachen, dan zal het vast wel goed komen.

Beetje stil voor de rest op de site Zijn er mensn op vakantie

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 17:13

geen idee maar er waren er maar weinig hier
zie je misschien morgen wel weer

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:22

Uuhm.. kent iemand van jullie misschien Brenda? Zij heeft een Friese ruin. Ik zou foto's bij haar komen maken, maar ik ben haar telefoonnummer kwijt geraakt.. Verdrietig Zou iemand haar mijn e-mailadres kunnen geven? utopiaphotography@chello.nl ? Alvast heel erg bedankt!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 17:28

xXutopiaXx schreef:
Uuhm.. kent iemand van jullie misschien Brenda? Zij heeft een Friese ruin. Ik zou foto's bij haar komen maken, maar ik ben haar telefoonnummer kwijt geraakt.. Verdrietig Zou iemand haar mijn e-mailadres kunnen geven? utopiaphotography@chello.nl ? Alvast heel erg bedankt!!

zal het voor je vragen weet je toevalig hoe die Fries heet? is makkelijker zoeken

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:01

Poe.. dat durf ik niet te zeggen. Verdrietig Hij stond volgens mij in de meest rechtse wei, maar ik weet niet of dat vaak verandert Knipoog

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:41

Ja die fries heet Jetze(weet niet of je het zo schrijft) haha eerste stal bij de veulens staat hij

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 03:05

Geeeen idee, maar zouden jullie dan mijn e-mailadres kunnen doorgeven aub?! Haha! Haha! hihi

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 19:46

zo ben even een tijdje niet aanwezig geweest op bokt maar heb er nu weer tijd voor
waarschijnlijk mogen de paarden binnenkort toch het land niet meer op. het wordt echt te nat vandaag zijn ze pas vanaf 14:00 uur naar buiten gegaan

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:02

Flurk schreef:
zo ben even een tijdje niet aanwezig geweest op bokt maar heb er nu weer tijd voor
waarschijnlijk mogen de paarden binnenkort toch het land niet meer op. het wordt echt te nat vandaag zijn ze pas vanaf 14:00 uur naar buiten gegaan

Ja inderdaad en vandaag gaan ze ook pas 14.00 uur naar buiten bij flardingha ruiters stonden de
paarden al een hele tijd binnen omdat het weer en t land zo slecht waren denk dat t
bij ons ook niet echt lang meer gaat duren maar ja dan kan t land weer wat beter worden..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 15:43

vandaag zijn de paarden ook om 14:00 uur naar buiten gegaan.
Ik kwam braaf om 12:00 uur aan en hoorde het.
ben wel blij dat ze nog op het land komen want anders moet ik dadelijk hem iedere dag bezig gaan houden en daar vind ik hem nog iets te jong voor

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:05

Flurk schreef:
vandaag zijn de paarden ook om 14:00 uur naar buiten gegaan.
Ik kwam braaf om 12:00 uur aan en hoorde het.
ben wel blij dat ze nog op het land komen want anders moet ik dadelijk hem iedere dag bezig gaan houden en daar vind ik hem nog iets te jong voor

ja maar misschien wil jan ze vanaf maandag binnen houden omdat het de hele week slecht weer wordt maar het is nog even afwachten of hij dat echt gaat doen...

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 13:36

binnen houden zou voor het land beter zijn en voor Flurk zijn hoeven ook hij kan beter momenteel even niet in het nat lopen volgens de hoefsmid dus heb ik een flesje met spul om in de middenstraal te gieten zodat het een beetje kan helen. vandaag stevige buitenrit gemaakt was leuk en heerlijk weer gehad

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 19:37

Flurk schreef:
binnen houden zou voor het land beter zijn en voor Flurk zijn hoeven ook hij kan beter momenteel even niet in het nat lopen volgens de hoefsmid dus heb ik een flesje met spul om in de middenstraal te gieten zodat het een beetje kan helen. vandaag stevige buitenrit gemaakt was leuk en heerlijk weer gehad

Ja het was inderdaad lekker weer vandaag hoop dat t volgend weekend ook lekker is kan ik even lekker naar buiten met tres weer is wat anders Tong uitsteken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 10:05

we kunnen wel samen buiten rijden ik ga alleen wel vroeg (meestal ergens tussen 9 en half 10)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 10:08

Op zaterdag 11 augustus 2007 (let op: nieuwe datum i.v.m. weersomstandigheden) organiseert rij- en menvereniging De Sasruiters uit Dirksland een evenement voor alle paarden- en ponyliefhebbers. Wat is er allemaal te doen?
- KNHS Dressuur klassen B t/m Z2 (2 proeven mogelijk);
- Dressuur zonder startkaart klassen B en L1 (2 proeven mogelijk);
- Mennen dressuur/vaardigheid zonder startkaart klassen B en L (2 proeven mogelijk);
- Shetlandponykeuring;
- Spelletjes met pony’s;
- Shows en demonstraties;
- Tweedehands paardenspullen verkoop.
Dit alles vindt plaats op een grasveld van de familie Jongeneel aan de Oud Kraaijerdijk 5 te Sommelsdijk. Wil je meedoen, een show of demonstratie geven of als vrijwilliger meehelpen? Geef je dan snel op (vóór 1 augustus) via e-mail sasruiters@flakkee.net of telefonisch bij Erna van der Valk 0187-689931. Kijk voor meer informatie op onze website.

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:08

Ik wil meestal ook niet al te laat naar buiten gaan dus dan kunnen we wel een keer afspreken.

Misschien dat ik wel mee ga doen met de knhs dressuurwedstrijd, moet alleen even kijken
of ik op die datum kan maar ik heb nog even de tijd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 12:56

ik hoorde net dat vanaf morgen de paarden minimaal 1 week maar zeer waarschijnlijk 2 weken niet het land op gaan.
jammer maar wel begrijpelijk

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:40

Flurk schreef:
ik hoorde net dat vanaf morgen de paarden minimaal 1 week maar zeer waarschijnlijk 2 weken niet het land op gaan.
jammer maar wel begrijpelijk

ja ik heb het ook gehoord maar ja het word ook wel heel slecht weer van de week Verdrietig

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:00

Ik baal er wel een beetje van. Begrijpelijk is het wel, maar voor die kleintje vind ik het persoonlijk wel belangrijk dat ze voldoende beweging krijgen. De paddock is veel te klein om voldoende te bewegen en uit hun dak te gaan. Ik ga vragen of ze in de binnenbak af en toe los mogen gaan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:39

hoop voor je dat het mag denk het wel want dat zie ik wel meer gebeuren met die kleintjes

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 19:12

vandaag zag ik iets leuks er ging iemand rijden in de binnenbaan en het veulen liep er los bij.
er was nog iemand aan het rijden maar die had geen last van het veulen later werd er een hindernis opgebouwd voor iemand die er ook bij kwam rijden en het veulen lette goed op en liep niemand in de weg alleen zijn eigen moeder af en toe

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 19:14

Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 21:25

zo het was best benauwd warm vandaag met rijden dat beloofd wat voor morgen
in de nieuwe bit staat een stukje over dat appaloosa paard en haar veulen en volgens bit staan ze op een stal in Wassenaar ze noemen ook nog de voor en achternaam van de eigenaar