Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Uuhm.. kent iemand van jullie misschien Brenda? Zij heeft een Friese ruin. Ik zou foto's bij haar komen maken, maar ik ben haar telefoonnummer kwijt geraakt..Zou iemand haar mijn e-mailadres kunnen geven? utopiaphotography@chello.nl ? Alvast heel erg bedankt!!
Flurk schreef:zo ben even een tijdje niet aanwezig geweest op bokt maar heb er nu weer tijd voor
waarschijnlijk mogen de paarden binnenkort toch het land niet meer op. het wordt echt te nat vandaag zijn ze pas vanaf 14:00 uur naar buiten gegaan
Flurk schreef:vandaag zijn de paarden ook om 14:00 uur naar buiten gegaan.
Ik kwam braaf om 12:00 uur aan en hoorde het.
ben wel blij dat ze nog op het land komen want anders moet ik dadelijk hem iedere dag bezig gaan houden en daar vind ik hem nog iets te jong voor
Flurk schreef:binnen houden zou voor het land beter zijn en voor Flurk zijn hoeven ook hij kan beter momenteel even niet in het nat lopen volgens de hoefsmid dus heb ik een flesje met spul om in de middenstraal te gieten zodat het een beetje kan helen. vandaag stevige buitenrit gemaakt was leuk en heerlijk weer gehad
Flurk schreef:ik hoorde net dat vanaf morgen de paarden minimaal 1 week maar zeer waarschijnlijk 2 weken niet het land op gaan.
jammer maar wel begrijpelijk