Vandaag is het niet veel beter dus zou ik het maar bij longeren houden, heb zelf om 5 uur gereden heerlijk rustig en het ging goed, ben volop aan het oefen, heb vrijdag weer les en moet dan toch wel verbetering laten zien.
Nou vanavond was het weer super mooi weer.. Olympus gereden en dit ging over het algemeen 'goed' ondanks er toch zolang niks mee gedaan is op dressuur gebied.. En morgen avond om half 9 privé les dus dan moeten we weer he.. Daarna Gorez gestapt en had sas haar paardje alweer klaar staan dus die kon ik weer meteen longeren
het forum is weer aan het zakken. Stond alweer op de tweede pagina. Ben gister op manege geweest, was er alleen pas om ha;f 4, ben sochtends namelijk naar de kapper geweest en heb nu weer iets korter haar en het is bruin!! Heb niet meer met gala en dreams gelopen. Maar dat komt volgende week wel weer als het niet regent.
Heey E. Jah sorry hoopte dat ik er eerder was... maar het verven liep een beetje uit Maar zaterdag ga ik echt weer hoor!! en dan neem ik fototoestel mee, niet dat ik van die mooie foto's maak, maar gewoon voor de lol
Misschien wel, moet even kijken of ik niets voor school moet doen. Maar denk het wel. Hoelaat moet ze rijden?? Weet iemand al hoelaat de wedstrijd zaterdag begint, want anders zit ik moet mijn priveles...