Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilja schreef:Dat de regels juist toegepast worden
Flurk, ik moet toegeven dat ik de laatste keer dat ik jureerde ook 246 punten heb gegeven aan een meisje dat F6 reed en veel meer liet zien dan gevraagd werd. Haar houding en zit waren zeer duidelijk bovengemiddeld, haar pony gaf netjes na, ze gaf prima hulpen in de wendingen, op tijd beetje opvangen, op tijd beetje bijrijden, alles keurig op de letter, draf verruimen echt wegrijden en ook weer opvangen (iets wat je niet zo vaak ziet helaas) en ga zo maar door. Op deze manier had ze zelfs een F9 proefje nog gehaald
Tussen welke punten zit jij meestal als je jureert ?
daffene schreef:Ik herken die hoge scores ook wel. Had voor mijn eerste F4A proefje 258 punten..... Mijn laagste score is tot nu toe 235 punten geweest voor F6B, maar er zijn wel degelijk mensen die niet slagen voor zo'n proefje. Moet toevallig 12 november weer F proefje rijden.
findira schreef:Ik vind het heel goed bedacht!![]()
Ik ga deze zomer waarschijnlijk officieel starten en ik vind dit een hele goede oefening.
Omgaan met de wedstrijdspanning, een proefje leren en die goed volbrengen.
Heel leerzaam allemaal![]()
Puntentelling is gewoon vanaf 210 een pp. En met twee pp, door naar de volgende klasse. En dan moet je bij sommige ook nog theorie doen om een diploma te halen. Heb toevallig vorige maand mijn F6 diploma gehaald.
Fleury schreef:En Sparretje, ik denk dat er bedoelt wordt dat je je been meer moet aanleggen (dus netjes langs je pony houden zonder te drukken ofzo) en niet moet afsteken. Want ook met een hele snelle pony moet je je benen netjes op de plaats houden