Zoo, ik ben moe. De hele dag naar Den Haag geweest met school. We zouden nog even naar Scheveningen gaan, maar daar hadden we opeens geen tijd meer voor?
Och, twas wel gezellig. Het gemeentemuseum was niet interessant, de Tweede Kamer wel. Maar ik was de hele dag al niet goed wakker, dus was een beetje afwezig.
En jahoor, ik heb geverfd. *kijkt naar haar handen en ziet dat ze nogsteeds groen, blauw, zwart en rood zijn We moesten in tweetallen werken en dan eerst op een groot wit vel papier gaan liggen in een leuke houding, en dan elkaar omtrekken. Daarna moest je elkaar 'inschilderen'. Is heel mooi geworden, maar was wel onwijs veel werk!
wauw, wat gaaf! Workshopt ofzo? Zoiets vind ik echt ontzettend cool. Je brengt me op inspiratie en ik heb meteen zin om een andere crea vriendin te bellen.
Nee, geen foto's, die ga ik mss morgen, of anders woensdag even maken. Er zijn wel foto's gemaakt, maar die staan nog bij iemand op de mobiel. Het was inderdaad een workshop.
We hebben projectweek op school. Je hoefde maar 1 ding te kiezen, maar ik heb gewoon m'n hele week vol leuke dingen gepland. Je kon voor donderdagmiddag kiezen uit tekenen (wat stil leven tekenen was bleek later, saaaai), schilderen, of boetseren. Dus ik ging schilderen. En dat met dat omtrekken was gewoon de opdracht die we daarbij kregen.