) Dank je voor het adres, ben wel benieuwd hoe het er nu is.. (ben ook benieuwd naar het Landje, jeugdsentiment
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Dank je voor het adres, ben wel benieuwd hoe het er nu is.. (ben ook benieuwd naar het Landje, jeugdsentiment
)
PattyOosten schreef:Enne, zijn er in dit topic eigenlijk nog meer HM gangers?
Meld ik me ook maar hè..
Schimmelig schreef:@ reem: Cool, paardjes verzorgen in midden centrum (zag ik in je profiel). Natuurlijk wel jammer dat je eigenlijk geen kant op kunt
.
Schimmelig schreef:@ Bonte: De moeder van Nadine heb ik nooit gezien bij de molen, ik ben daar vlak na de verhuizing terecht gekomen met mijn fjord Mik (dat is toch denk ik een dikke 6,7 jaar terug).
Ik hoorde van iemand bij de nieuwe molen dat nadine drachtig was aangekocht van een handelaar en dat ze haar zelf hebben ingereden. Enfin, ik heb Nora gekocht toen ze een jaar of 1,5 was.
Citaat:michel had toen ene grote merrie genaamd lucky. weet je mischien wat daarmee gebeurt is was zon lief paard.
Citaat:@bonte (en andere Ome Joop-gangers).
Is Yorka de Yorka die vroeger bij Ome Joop stond? (Bruinbonte tinker).

een hele coole pony (schimmel) genaamd evelien. scooby schreef:Mijn basisschool lag er om de hoek, van jouw ook toch Pluutje? 7e montessori?
Gr. Jocelyn
Schimmelig schreef:Makay ken ik ook nog ja! Ook al eeuwen niet gezien
Ze had/heefteen hele coole pony (schimmel) genaamd evelien.

Bonte schreef:Lucky staat met pension in Broek en Waterland.
)
Citaat:Klopt. Ze was eerst van Ome Joop en later heeft Patrick haar gekocht. en toen ben ik haar na een tijdje gaan rijden.
)