Ik zal waarschijnlijk tussen 10 en half 11 moeten rijden dus dat wordt een vroegertje voor de zondagochtend. Het voordeel is wel dat we de middag nog lekker voor andere dingetjes hebben. Haha ja Wil, hij vind me inderdaad altijd stinken als ik weer van stal af kom. hij zegt ook altijd; heb je weer met een paard geknuffeld
Ach ja dat is het lot als je leeft met een paardenfreak hé!?. Heey Ghitta, je bent er ook weer! Nou ik heb je al opgegeven voor 9 april hoor. Dat zal weer een gezellige dag met z'n allen worden want Ireen doet waarschijnlijk ook mee (als alles goed gaat met Froukje natuurlijk). Het is een speciale dag voor de B categorie (Rabobanknogwat) dus misschien valt er nog wat leuks te winnen
Het is inderdaad pokkeweer zeg, ga jij op de fiets Peet of wil je vanmiddag met mij meerijden? Nou ik ga even aan het werk.....
By the way...ik zie dat dit het 500ste berichtje van ons topic is

(gelukkig geen blaar maar wel rood, opgezwollen en pijnlijk) was pas 00.30 thuis. snel ff zalf opgedaan want dat hadden ze niet eens op mijn werk 
Dat zit er weer op voor deze week...
De volgende keer gewoon lekker laten lopen en anders inderdaad maar een longeertouw eraan, kan ze er ook niet ineens tussenuit knijpen.