Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:48

Gezellig Ireen dat je er weer bij bent Ik zal waarschijnlijk tussen 10 en half 11 moeten rijden dus dat wordt een vroegertje voor de zondagochtend. Het voordeel is wel dat we de middag nog lekker voor andere dingetjes hebben.

Haha ja Wil, hij vind me inderdaad altijd stinken als ik weer van stal af kom. hij zegt ook altijd; heb je weer met een paard geknuffeld Ach ja dat is het lot als je leeft met een paardenfreak hé!?.

Heey Ghitta, je bent er ook weer! Nou ik heb je al opgegeven voor 9 april hoor. Dat zal weer een gezellige dag met z'n allen worden want Ireen doet waarschijnlijk ook mee (als alles goed gaat met Froukje natuurlijk). Het is een speciale dag voor de B categorie (Rabobanknogwat) dus misschien valt er nog wat leuks te winnen

Het is inderdaad pokkeweer zeg, ga jij op de fiets Peet of wil je vanmiddag met mij meerijden? Nou ik ga even aan het werk.....

By the way...ik zie dat dit het 500ste berichtje van ons topic is

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 11:18

Pfff, is inderdaad een vroegertje zondag, hihi! Hopen dat ik mijn bed uit kan komen dan, haha!

Lin, heb je bij het opgeven van Ghitta gevraagd of wij na elkaar kunnen starten? Dat is wat handiger als we samen met de trailer gaan. Alleen nu moeten we nog iemand zien te vinden die een 2paards trailer mag trekken, want volgens mij mag Eric dat namelijk niet als er 2 paarden in staan.

Wie weet iemand??

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:04

goede morgen allemaal.

tonke wat rot zeg dat sanne niet lekker is zit jullie ook niet mee.

mir je hebt mazzel want ik mog vandaag van moeders een dagje thuis blijven dus ik doe yus wel vandaag zal hem poetse los longeren en alles doen wil je nog dat ik zijn peesbeschermers om doe en ze strijkkappe ????

een vraag van ons hoelaat gaan jullie naar stal ??

linda wij komen ook natuurlijk zondag suporte
leuk cado van dave

wil mooizo dat het niet gebroken is leuk wel alsof je 2 duimen had natuurlijk willen wij ook wel helpen met iets wil

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:08

he bah wat ben k lui vandaag
k keek naar buiten toen k wakker werd en zag dat weer ..k d8 pff k draai me nog wel n xtje om

lin jij wist toch iemand die een 2 paards trailer kon trekken ..

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:09

ireen niet vergeten dat vanaf april de nieuwe proefjes gelden ..
heeft iemand t nieuwe proevenboekje al btw ?

xOrlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:11

Serada schreef:
Het is inderdaad pokkeweer zeg, ga jij op de fiets Peet of wil je vanmiddag met mij meerijden? Nou ik ga even aan het werk.....

rij wel graag met jou mee als dat mag hoor het wel aan je msmsje {petra}
tuurlijk wil ik mee rijden lin gezelie ik mag yus vandaag helemaal doen joepie

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:44

muisz schreef:
he bah wat ben k lui vandaag
k keek naar buiten toen k wakker werd en zag dat weer ..k d8 pff k draai me nog wel n xtje om

lin jij wist toch iemand die een 2 paards trailer kon trekken ..

Eeehm ja ik dacht eerlijk gezegd aan Eric. Ik wist het natuurlijk niet zeker maar misschien kent hij anders iemand die een grotere of zwaardere auto heeft om deze trailer te trekken. Een andere optie voor julie is ook een klein vrachtwagentje huren. Dan heb je geen last van auto's en dergelijke....

Vervelend zeg, dat vervoer iedere keer he...

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:48

muisz schreef:
ireen niet vergeten dat vanaf april de nieuwe proefjes gelden ..
heeft iemand t nieuwe proevenboekje al btw ?

Ik begreep dat deze boekjes nog niet uit waren. Ze zouden miv 1 februari komen maar ik las ook ergens dat het uitgesteld was. Zodra het boekje uitkomt, bestel ik het meteen. Je kan trouwens de proeven ook van www.dressuurproeven.nl afhalen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:51

Ik sms je inderdaad wel zodra ik vertrek. Ik zit nu nog even op mijn werk, mijn troep opruimen en dan ga ik lekker naar
huis

muisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:58

ja dat vervoer is cker altijd een probleem ..
maar we komen dr altijd

zou jij voor mij ook een boekje kunnen bestellen dan als jij bestelt .. dan heb k die ook maar gelijk in huis
ben benieuwd wnr ze uitkomen dan ..

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:00

mensen ik ga werken :S .. zal me vandaag niet vervelen dr is veel te doen aan de winkel
k ben fnaaf samen met moeders op stal voor friet zn enting
xx

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:00

oke lin zien we je daalijk wel verschijnen {petra}

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:45

ondertussen al weer 2 pagina's verder.. gaat goed op naar de 1000 berichtjes

thnx Wil voor Hands!! Toch gekneusd dacht het al... sterkte en als ik ff owen moet doen bel je me maar

was weer een K**te dag gister...
om 8.00 van huis ik moest van 9 tot 15.15 naar school, toen snel naar mijn werk ff eten en omkleden en toen gelijk aan de slag was natuurlijk superdruk met valentijn. in alle haast heb ik ook nog mijn hand onder het koffieapparaat verbrand lekker hoor kokend water (gelukkig geen blaar maar wel rood, opgezwollen en pijnlijk) was pas 00.30 thuis. snel ff zalf opgedaan want dat hadden ze niet eens op mijn werk
en dan werk ik nota bene in een grill restaurant!!! was echt boos.

ik kom pas vanavond want hands wordt hopelijk vanavond geent.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 14:27

zo dan, ben je er een half dagje niet dan moet je echt snel bijlezen.
Volgens mij wordt hier erg veel gerateld

Lin wil je voor mij ook een nieuw proevenboekje meenemen als je die gaat aanschaffen Ik hoor wel wat het kost.

Ik gaat ff bij mijn mannetje kijken, eerst de hond ff verzorgen en dan kom ik er weer aan.

Voor iedereen die zijn hulp heeft aangeboden, hartelijk bedankt.
Alle hulp is welkom, al ga ik wel proberen zo veel mogelijk zelf te doen.

Ja ik weet het ik ben eigenwijs

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 15:12

Heeeey allemaal! Even snel bokken en dan de vergadering weer in

Ik heb dus niet alles kunnen lezen, amarre Olan alvast bedankt! heel veel plezier met die dikke en ik hoor wel hoe hij zich gedragen heeft......Enneh doe zijn strijklappen en peesbeschermers maar om!

Tot staks als ik weer tijd heb om Te boKken allemaal!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:32

Zoooooow vergadering is afgelopen! Dat zit er weer op voor deze week...
Nu nog even wat typewerk doen en dan straks snel naar huis om te gaan eten.

Is alles goed gegaan Orlan? Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt gehad...

En stalgenootjes heb ik nog leuke dingen gemist vandaag?? Liefs Mir

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:07

hoi allemaal.

mir het ging harstikke goed ik heb hem goed gepoetst en poging tot hengsten vlegt maar daar heb ik een spoed cursus in nodig whaha toen heb ik zijn hoefjes schoon gemaakt en toen heb ik zijn beschermers omgedaan
toen gingen we de bak in whaha
nouw hij deed alles behalve lopen
maarja dus ik even boos geworden op hem :@
en toen ging die lopen en heb geen last van hem gehad hij heeft weer lekker zijn rondjes gelopen hij heeft zelfs van hant veranderd whaha alleen ik merkte wel dat hij op zijn rechterhand niet egt lekker liep hij sloeg heel de tijd in galop in de bochten en dan weer in draf maar de bogten vind ie niet leuk
maar hij heeft denk ruim een halve uur lekker gelopen en toen nog lekker met hem uit gestapt tot ie weer rustig was kwa adem
en aan het eind was ie zo lieff ahhhhh ik stak mijn hand uit komt ie zo naar me toe legt ie zijn hoofd op mijn schouder geeft ie zo met zijn lip een kusjes
en toen liet hij egt zijn hoofd ligen een paar minuten lag ie half te slapen hoor je egt zo pfffff uit zijn neus ahhh
maarja hij heeft dus weer lekker gelopen was weer leuk om te doen

linda nog bedank voor het mini cursus hengstvlechten leggen whaha
volgende keer bij whis want die staat wat meer stil whaha

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:16

He Orlan!
Super om te horen dat die dikke zich toch wel geragen heeft vandaag. Ik was een beetje bang dat hij zich zou misdragen...maar dat is gelukkig niet gebeurd!
En dat vlechten kan ik ook nog steeds niet helemaal mooi hoor! En bij Yus is het ook soms een drama om te doen, want stilstaan staan nog steeds niet in zijn woorden boek.. (hmm ik ben toch niet zo'n goede juf denk ik )
Maar in iedergeval harstikke bedankt voor je hulp!!

Ik ga hier nog een IPA tikken en dan lekker naar huissie toe!
En dan weer bokken natuurlijk

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:23

graag gedaan en als er nouw is iets is wil ik hem wel weer een dagje verzorgen hoor whaha net als vandaag hij was wel lief maar hij heeft wel een paar keer ze billen om hoog gegooid en een been naar me toe

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:55

hallo allemaal! ben ik ook weer even, heb even een vraagje ik ben op zoek naar iemand die mij en [paard] 1 of 2 keer willen trekken voor een onderlinge wedstrijd in pijnacker, had me eerst namelijk ingeschreven op den dulder, want dat was nog wel aan te rijden: maar helaas, ze zijn failliet dus nu wil ik graag een keer starten op het blauw gele vendel!
uiteraard tegen betaling!!!

voor de rest: mir, ik schaam me dood, maar ik heb nog steeds je sinterklaas/ kerst/ verjaardagscadeautje liggen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:59

Schaam je Anique, schaam je hahaha nee geeft niets hoor meid!
Kom maar gezellig een keer en wijntje drinken ofzo!

ik kijk net in het gastenboek van SMD en volgens mij is jacco een paardentaxi begonnen ofzo! Misschien kan hij?

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:00

1whisper1 schreef:
graag gedaan en als er nouw is iets is wil ik hem wel weer een dagje verzorgen hoor whaha net als vandaag hij was wel lief maar hij heeft wel een paar keer ze billen om hoog gegooid en een been naar me toe

Fijn om dat te weten Orlan...En heb je gewoon een keer zin, moet je hem uit zijn box sleuren he
Dat bokken/schoppen leert hij nooit af volgens mij!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:04

zo ik heb ook ff bijgelezen
whaahha ik moet tegenwooordig wachten tot me kind achter de pc weg is hihi hi

lin lekker zo'n luchie van je lieffie
wat heeft dave gehad???hihi

nou wil ff rustig aandoen he
we helpen je wel met owen

tonke morgen avond ben ik er ook dus komt allemaal goed meid

rox dat is zwaar balen zo'n drukke dag meid

nou meer weet ik ff niet doei doei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:05

Zooh ik had vandaag een echte OFF-DAY zeg. Allerlei k.lotedingetjes op mijn werk, stress stress stress door die reorganisatie Ik had vanmiddag ook geen zin om te rijden, komt morgen wel weer.

Ik heb net op Startlijsten.nl gekeken en ik moet om 10.15 en om 10.37 rijden. Knappe tijden vind ik, zijn we ook lekker op tijd weer thuis (als het niet teveel uitloopt). Het ging echt lekker met Yus en jou he Orlan, hij is wel lief voor je.

Nou Tonke, ik hoop dat je niet teveel over hebt gehouden aan het akkefietje met Froukje vanmiddag. Ik zag dat je helemaal krom van pijn liep De volgende keer gewoon lekker laten lopen en anders inderdaad maar een longeertouw eraan, kan ze er ook niet ineens tussenuit knijpen.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:10

Aniqeu misschien kan je kim ruitersport ??? (maar een idee )