moest op Goldie
Eerst wou Goldie niet snel maar ineens schoot Anneke met Otis langs me heen en toen ging Goldie er als een speer met Petra achteraan. Kon hem echt niet meer houden
Ik moet mijn wedstrijd op Chanel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moest op Goldie
sannuhh schreef:Als je echt hard wil zet je min. 2 paarden naast elkaar neer. Laat ze stil staan en dan KLAAR VOOR DE START AF!!!!![]()
dat deed ik met jolinde (ik op sherra) egt zooo wijs!!,. ik had dr op een gegeven moment wel ingehaald, maar uiteindelijk niet gewonnen, was zoo leuk!!!

De galop in de bak is vergeleken met de galop op het buitenterrein, helemaal niks!

AnnemiekvM schreef:@LieZ_Horses: Leuke avatar. Echt lief!

Heerlijk uitgewaaid!

, dan kom ik bij hem wonen in Amersfoort
LieZ_Horses schreef:Wie moeten er zondag 15 april de wedstrijd rijden?
Ik moet dan, ik moet om 17.04![]()
Op Chanel, heb er echt vet veel zin in.

ik denk dat k er om 2 uur al heen ga 
jeee
Uthrick schreef:Heeey
Even voor de mensen hier die Sharouck en mij nog kennen.
Zoals het er nu uitziet, komen wij in mei een wedstrijd rijden bij jullie!
En..... misschien kom ik weer "thuis" dat wil zeggen Rouckje weer bij jullie op stal en ik ga dan in Amersfoort wonen.![]()
Anyway.. dat duurt nog een tijdje dan hoor, ik vertrek begin juli eerst voor 6 maanden naar Aruba voor mijn eind/afstudeerstage.
Ik geef mijn kamer hier in Zwolle op en als mijn vriend en ik elkaar na Aruba nog steeds lief/leuk en aardig vinden, dan kom ik bij hem wonen in Amersfoort

gelukkig alle2 gehaald
kelsey ook gefeliciteerd!, (zit niet op bokt maar zeg het toch even)., heb al heel veel zin in zondag