Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wind schreef:Donja is het paard in mijn profiel.
Sophiee schreef:Nee over het algemeen wordt er dressuur en springles gegeven, en zomers buitenritten enzo en soms spelletjes ofzo.
Maarr als je over het terrein wil rijden moet je gewoon een paard huren voor een uurtje.
Er zijn trouwens best veel verschillende rassenMaar ik ga niet alle 160 paarden opnoemen.
_mistique_ schreef:Sophiee schreef:Nee over het algemeen wordt er dressuur en springles gegeven, en zomers buitenritten enzo en soms spelletjes ofzo.
Maarr als je over het terrein wil rijden moet je gewoon een paard huren voor een uurtje.
Er zijn trouwens best veel verschillende rassenMaar ik ga niet alle 160 paarden opnoemen.
Moet je bij de ponykampen als je op hun terrein wilt rijden het paard dan extra huren
Sophiee schreef:Oooh zo, nee dan niet. Maar je moet wel meedoen met de lessen die gegeven worden.
Maar je hebt maar 2 dressuurlessen hoor, en je mag tussendoor over het terrein en je maakt elke dag een buitenrit.
Le0niie schreef:Haha, slimme Sophie toch
en aan mistique, we hebben echt super veel paardem, dus er zit voor iedereen wel wat tussen!