Alleen het is niet micky maar mikey
Ik vond het gister echt heel leuk! Iedereen deed heel erg z'n best!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ZeFaNa schreef:Wow wat een coole foto's! Echt geweldig! Heb je er toevallig nog meer?![]()
![]()
Alleen het is niet micky maar mikey![]()
Ik vond het gister echt heel leuk! Iedereen deed heel erg z'n best!
. Morgen ga ik de foto's verkleinen en dan zet ik ze op de site van Veldt. Ik plaats hier een link, ok? 
LIQUITA schreef:Hier de link naar de foto's van de carrouselwedstrijd en Kur op muziek:
rhenskuh schreef:Leuke foto's! Ik vond Iris en Demi er het leukst uit zien..
Alleen bij de foto's van marleen krijg je een andere foto te zien dan de foto op het kleine plaatje.
sjorsie schreef:LIQUITA schreef:Hier de link naar de foto's van de carrouselwedstrijd en Kur op muziek:
mooie foto's geworden
zijn er eigenlijk al nieuwe data voor na de vakantie?
naadje24 schreef:leuke foto's....
ik heb weer wat gemist heb ik in de gaten![]()
Jammer dat wild rose nog niet zo ver is anders had ik zeker meegedaan
. LIQUITA schreef:naadje24 schreef:leuke foto's....
ik heb weer wat gemist heb ik in de gaten![]()
Jammer dat wild rose nog niet zo ver is anders had ik zeker meegedaan
Jou tijd komt ook nog wel, dat weet ik zeker. Volgend jaar wordt er vast wel weer een Kür op Muziek georganiseerd. Je kan ook mee doen aan de carrouselgroep![]()
.
Citaat:Ja, we gaan 15 oktober naar manege de Paardenhof in Kwadijk. Daar mag je ook mee doen met aan de kür op muziek. Verder zijn staat er nog niks op de agenda (behalve dan pony-en paardenkamp).
o0oJamieo0o schreef:dus de volgende kur is op een andere manege?? is dat dan alleen voor mensen op hun eigen paarden
??
l0rdJ schreef:Welstrusten iedereen!
slaap lekker met deze warmte
Sanniiy16 schreef:zooo ik heb me krantjes weer gelopen
en ga zo weer naar me bedje toe:P
wie gaat dr vanavond allemaal naar de manege?
of zijn er mensen die met deze hitte overdag gaan??
, ga ik dat overleven? De kans op enkele onweersbuien neemt in de middag en avond toe. Ik moet om 21:20 en 21:52 uur
.