Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:26

Ik moet nog even kijken of ik een lesplek vrijheb.. neem de les van Marieke nl zelf al over... ik laat het je nog wel even weten... maar moet nu ff gaan koken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:00

Ik heb op de maandagavond en op de donderdagmiddag nog een paar lesplekken vrij.
Maandagavond om 19.30 omdat het zusje van Renée voorlopig is gestopt met lessen.
Donderdagmiddag 1x per 2 weken waarsch rond 15.00, maar waarsch ook rond 17.00 (waarsch ook 1x per 2 weken)

Als je wilt lessen kun je het hier aangeven of anders zelf even de lijst aanvullen (hangt in het gangetje richting de zadelkamer) OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:05

elady schreef:
Maandag en donderdag.

Lady gelongeerd vandaag...ze loopt nog steeds goed. Gewoon alleen aan d'r hoofdstel..lekker zonder bijzet. Maar ze was super druk...en maar uitstrekken die draf...of juist heel hoog die knie-actie...tis best wel een tut Haha! Lovers

Ko heeft ook les op maandag (1x per 2 weken) en op donderdag (meestal elke week)
Mijn rooster is meestal als volgt:
maandag les
(als Ko geen les heeft dan longeer ik hem want anders moet ik tot ca 20.30/20.45 wachten met rijden en daar heb ik geen zin in)
Dinsdag meestal rijden
Woensdag Als Ko heeft gelest op maandag dan longeren, heeft Ko maandag niet gelest dan lekker rijden
Donderdag Les of gewoon rijden
Vrijdag Meestal rijden soms ook longeren (met of zonder bijzet)
In het weekend meestal 1 dag rijden en 1 dag longeren (met of zonder longeerlijn en soms lekker vrijspringen), ligt er ook aan hoevaak we in de week hebben gereden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:20

hahaha! okee nog 1x: als ik geen tijd heb om een paard naast [paard] te doen doe ik het ook niet. maar ik had gerekend op een vrije dag. dwz 10 over half 11 vrij, dus 11 uur op stal tot half 6.

Dan verzin je het toch niet dat er zoiets als gisteren gebeurt??? anders had ik het ook echt niet gedaan hoor Haha!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:42

Huhhh ik heb alleen t oude lijstje zien hangen Verward
Want ik was voor regina ook op zoek,en nou rijd ze aanstaande maandag nog,en verder kon ik t niet invullen
Maar goed er zn er nu meerdere die op maandag ook willen,dus kijk maar ff of er nog plek voor Regina ook is,anders houd t op.
En op donderdag kan ik helaas nooit Scheve mond
Uhhhh Moosie ik ga iig wel naar de kerstborrel,en wie nog meer ,weet ik niet.
Zit ik daar helemaal gezellie in mn eentje met mn kerstmuts op Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:51

ikke ga ook naar de kerstborrel Haha! en eef en dennis ook Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:51

goldflower schreef:
Moosie ik ga iig wel naar de kerstborrel,en wie nog meer ,weet ik niet.
Zit ik daar helemaal gezellie in mn eentje met mn kerstmuts op Haha!

Nou iidgeval samen dan Haha! ik kom ook en jajajaja wie weet met aanhang!!!!!!! Nou ja laat ik me daar niet te veel op verheugen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:56

haha, moos ik wil je vriend nou weleens zien Tong uitsteken Haha!

trouwens, geeft toch niet van mr ed, ik sms eef even om te vragen of ze morgen kan Knipoog en anders ga ik morgen met de bus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:57

trouwens, wat denken jullie, kan ik van de zomer een paar b wedstrijdjes met [paard] starten? gewoon voor de grap, omdat we dan nog bij de pony's kunnen?
vergeten te vragen aan mike namelijk vanmiddag!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:59

Haha,en tuurlijk neem ik ook mn mannetje mee,en denk dat John en anous zelf ook langskomen haha Knipoog Knipoog
Nou van John weet ik t eigenlijk nie zo ,want hoorde dat hij nie zo van een borreltjuhh houd Tong uitsteken *LOL* *LOL*

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 21:10

ik kom ook naar de kerstborrel
Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 21:22

Dank je anous...ik zie wel wat in dat schema. Ik had zelf dit in mijn gedachte:

Maandag: les
Dinsdag: rijden of longeren
Woensdag: rijden of longeren (ligt eraan wat ik dinsdag gedaan heb)
Donderdag: les
Vrijdag: wandelen of los (heb op vrijdag niet heel veel tijd)
Zaterdag: rijden
Zondag: longeren of buitenrit.

Ik krijg morgen een nieuwe jas van mijn mama, bij Mr.ed hahaa...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:27

Erika, jouw rooster komt idd overeen met die van mij, met rijden bedoel ik idd ook wel buitenritje ofzo

En Natasch, ik heb het rooster vanavond pas opgehangen hoor Haha!
Er is tot nu toe geloof ik elke week nog wel plek, dus Regina moet dan ook nog wel kunnen (ik heb Gold al 1x per 2 weken op het rooster gezet, maar als jullie elke week willen lessen dan kan dat uiteraard gewoon!
OK dan!

Trouwens vandaag gelest met Ko, veel wind maar ik ben blijven zitten Clown
Ik zat ook veel relaxter dan van het weekend! Ko was erg braaf Lovers , kreeg nog wel een mini-bokje, maar daar bleef het ook bij.. gelukkig ik kan het nog Schijnheilig Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:28

Trouwens Natasch, ga jij a.s. maandag lessen?
We zullen niet bij je les komen kijken hoor Schijnheilig *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:32

Anique_Vaandrig schreef:
trouwens, wat denken jullie, kan ik van de zomer een paar b wedstrijdjes met jolly starten? gewoon voor de grap, omdat we dan nog bij de pony's kunnen?
vergeten te vragen aan mike namelijk vanmiddag!

als je een startkaart aan gaat vragen zou ik denk ik wel gelijk bij de paarden gaan, dan kun je namelijk het jaar daarop je winstpunten gewoon meenemen (anders moet je weer een klasse lager wanneer je naar de paarden gaat) en er zijn niet zo veel ponywedstrijden hier in de regio. Toen ik nog startte met Evita waren er alleen bij de prinsenstad ponywedstrijden en in pijnacker, ik weet niet hoe het bij t einde en spaland zit? ik denk dat ze bij spaland ook wel pony's starten.
het jureren verschillt in de lagere klasses niet zo veel tussen pony's en paarden.
helaas komt er wel heel wat bij kijken als je even een paar wedstrijdjes wilt rijden hoor, dan moet je gelijk inschrijving, startkaart, couponnen en voor een heel jaar paard & sport betalen. je moet ook nog eens van een vereniging lid zijn natuurlijk dus daar moet je ook weer lidmaatschap voor betalen. ik weet niet of het in de buurt ergens mogelijk is om zonder startkaart mee te doen? anders zou ik dat lekker doen als dat ergens kan wil ik misschien ook wel mee met Evita, lijkt me wel grappig Haha! als ik m'n witte dekje nog ergens tussen het stof vandaan kan halen *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:33

Anoes, lest Fardos nou wel of niet aanstaande maandag? of was die les al weg naar iemand anders?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:42

lekker joh dat je een nieuwe jas krijgt Erika *LOL*

voor Evita heb ik niet een bepaalde indeling, ligt een beetje aan mijn schoolrooster.. maar meestal doe ik het zo ongeveer:
- 1 dag les (anders zelf rijden)
- 1 dag zelf rijden
- 1 dag voor de wagen naar buiten
- 1 dag buiten rijden
- 1 dag longeren a la Karlijn Knipoog
- 1 dag "vrij", dus wandelen, losgooien of vrijheidsdressuur
- 1 dag komt Iris (verzorgster), zij rijdt meestal in de bak of anders buiten

soms wordt 1 van de andere dingen nog vervangen voor zelf in de bak rijden.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:50

Ireentjuh schreef:
Anoes, lest Fardos nou wel of niet aanstaande maandag? of was die les al weg naar iemand anders?

Die les heb ik met Ko, john lest maandag op Biz Schijnheilig
Ik heb trouwens het nieuwe rooster gedeeltelijk ingevuld, ik heb jou op de 10e gezet, dan om 19.30 en dan heb je die week daarop ook les.. moet je maar even kijken of dat goed is, anders moet je je naam wel ff wegstrepen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:56

oke das goed Lachen
volgensmij moet ik alleen de 10e ook met Otje naar de dierenarts 's avonds voor z'n 2e prik.. ik zal nog wel even kijken.

komt meursing trouwens binnenkort nog voor iemand? Evita moet ook weer ge-ent worden.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:12

Ja voor 20 januari Schijnheilig Enting Biz en Ko. Volgens mij laat Linda Meursing laatste week kerstvakantie komen, maar dat is voor mij nog net ff te vroeg

Degene die nog willen lessen op maandag moeten opschieten, want John heeft net besloten om ook op maandag te gaan lessen
John lest dan de ene week op Biz en ik de andere week..
dat heb ik nog net kunnen regelen want eigenlijk wilde John elke week op maandag gaan lessen.. hij krijgt de smaak nu eindelijk echt te pakken, hij wil nu dus gewoon 2x per week gaan lessen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:13

nee, heb meursing niet nodig, *klopt af*

maar zullen we dan eens in de buurt informeren naar wedstrijdjes zonder startkaart? weet niet hoe je aan dat soort info kan komen, topic op bokt? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:38

ireen, blauw gele vendel heeft weleens dit soort wedstrijdjes las ik net! anders moeten we eens bellen!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 07:39

Anique_Vaandrig schreef:
ireen, blauw gele vendel heeft weleens dit soort wedstrijdjes las ik net! anders moeten we eens bellen!

Er zijn topics over geweest Anique....Er zijn er een paar hier in de omgeving!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 08:54

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! ik heb een primeur!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha!
Zoals bijna elke ochtend ben ik als 1e op stal om even met Biz te wandelen ivm stalbenen.
Ik doe het licht aan, Gold staat op.. maar dat is niets bijzonders want die ligt nog heel vaak 's ochtends als ik binnenkom Haha!
Maaaar er was 1 box leeg dus toch voor de zekerheid maar even kijken Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Ja hoor eindelijk, het heeft lang moeten duren, maar het is nu dan toch echt gebeurt *LOL*

Evita lag in haar box!!!! Zelfs Irene heeft dit nog nooit gezien.. Cool
tja uiteraard geen digi bij me, dus ik heb geen bewijs! Verdrietig
Toen ik kwam kijken bleef ze nog heel even liggen en stond daarna heel relaxed op.
Zo dt was mijn nieuwtje voor vandaag, nu maar lekker aan het werk Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 10:09

Go anous Haha! Haha!

Moossie, jij had er "laatsts" idd een topic over en daar heb ik dat van de blauw gele vendel uit!