Wat leuk Andrea. Kon je paardje tolten. Heel veel sterkte met de operatie Andrea.
Wat goed Simone, weer lekker opbouwen met Twister.
Ik ga morgen met Jort een pannenkoekenrit op de Veluwe maken bij Epe. Mijn vriendin vroeg of ik mee wilde en daar kon ik natuurlijk geen nee opzeggen. Mijn dochtertje vond het niet zo leuk, want zondag is eigenlijk haar paardrijdag met mij. Maar zij kan even uitrusten want heeft maandag en dinsdag schoolreisje, dus vermoeiende dagen en weinig slapen voor haar. Woensdag kan zij dan weer met mij een lekker ritje maken.
Andrea, wat fijn dat je als nog naar stal Edda kon. Simone, heb je het leuk gehad bij fp vandaag ? wie hadden jullie mee en wat fijn dat je twister weer mag opbouwen Simone, wat leuk een pannekoekenrit hoe was het ?
Iedereen heeft volgens mij een leuk weekend gehad.
Jort deed het gister echt heel goed. Tempo met pannenkoekrit was best hoog. Door het ruwe zand en heuveltjes moesten ze met de karren ook best veel galopperen. Wij reden met een enkelspan en vier ruiters. Ook veel ijslanders deden mee. Maar was een geweldige dag, mooie omgevng en ben heel trots op Jort. Heb heerlijk gereden en pannenkoeken altijd lekker.
Ik wil ook nog steeds eens bij FB rijden, alleen FB zit zo ver weg. Ben benieuwd naar Jack Daniels van FB, die stond toen ik Jort kocht bij Jort in het land en was zo lief.