Hoe doen ze dat daar met medicijnen? Mijne staat nu voor 6 weken op medicatie voor een mok soort. Op kweek gestaan en het komt door oude uv straling dus ik moet een intensieve kuur...
O oké. Het zijn capsules en ze eet het gewoon op. Maar het gaat om prednisolon dus gaat er om dat het slecht is voor een ander en het ochtend bakje dis echt in de ochtend moet... moet ik een briefje maken? Doorbellen en melden doe ik sowieso.
Als ze het perse in de ochtend moet zou ik dat wel even melden ja, en het duidelijk o je bakje zetten. Als het tijdstip minder uitmaakt, zou ik het gewoon zelf voeren na het rijden bijvoorbeeld.
Moet verplicht voor 9u in de ochtend... en nu nog 4 weken lang...
comeclose
Geplaatst: 31-01-13 09:53
Dan kun je het het beste op je bakje zetten, schrijven op je bord en misschien nog zelf persoonlijk tegen degene die elke ochtend biks voert, dat Is Karina. Die doet t alleen wel erg vroeg rond 6 half6 geloof ik.
Ja ze loopt altijd overdag rond op stal, ze doet ook paarden binnen en buiten zetten. Blond dun vrouwtje en is altijd een beetje gestrest ahaha. Maar ze is wel heel aardig en goed voor de paarden.
anitaolja
Geplaatst: 31-01-13 14:04
Carina is de blonde dame die Olja ook altijd zet misschien weet je het dan nog ze is wel vroeger weg op zaterdag, weet niet hoe laat je komt? en sowieso melden op kantoor en als je het bakje duidelijk in het open kastje op je deur zet met de tijd erbij zal ze het ook wel zien.....
mysecrets
Geplaatst: 31-01-13 14:07
O oké ben benieuwd. Ik heb het net doorgebeld. Ze zouden het doorgeven.
Mendi
Geplaatst: 31-01-13 21:15
Laurabyoux schreef:
O oké ben benieuwd. Ik heb het net doorgebeld. Ze zouden het doorgeven.
De beste manier, dan worden de mensen die voeren (waaronder ik) op de hoogte gesteld en kan er niks mis gaan.