Desteney_ schreef:Leuk!
Heeft er iemand tijd volgende week woensdag om 12:00?Iris is op vakantie, dus ik doe Baira de komende dagen. Maar ik moet helaas volgende week weer naar school dus dan kan ik niet zeggen om 12:00 'Hey jongens, moet ervandoor, Baira buiten zetten'
![]()
Dus wie zou die woensdag zo vrij zijn om de paarden buiten te zetten?
sorry had je graag geholpen maar moet centjes vedienen

Iris is op vakantie, dus ik doe Baira de komende dagen. Maar ik moet helaas volgende week weer naar school dus dan kan ik niet zeggen om 12:00 'Hey jongens, moet ervandoor, Baira buiten zetten'
haha
Hoef ik alleen nog maar een partner + verkleedsels te vinden xD
Ik heb in het verleden met de vereniging een aantal keer meegedaan aan de 12-uurswedstrijd in Hoofddorp. Mijn zus heeft dat ook een paar keer gecoached en ooit heel veel moeite gedaan om een goede pd2 in elkaar te zetten. Die reed ik toen met mijn verzorgpony Jay en zijn we 1e mee geworden. Hopelijk kunnen we muziek + proef nog vinden, want hij was best leuk! Weet alleen niet of ik die proef met Kick ook kan rijden, want er zaten ook wat moeilijkere oefeningen tussen die ik met Kick eigenlijk nog niet beheers xD
en dan kan ik weer lekker 'uitslapen'
Heb nancy dus voor de verandeing maar weer eens gevraagd of ze knollie wil doen, kan ik weer eens in de boeken duiken. Nog even en dan zyn we voorlopig weer klaar. Heb wel geregeld daat mn introgesprek 2 weken later is en dat betekent dat mn pop ook 2 weken later kan. *halleluja*
Gelukkig ook wat positieve dingetjes zoals de uitstel van mn intro ENNNN vandaag te horen gekregen dat mijn laatste 3 proeven ook afgetekend worden
Nog even bikkelen om dinsdag mn assesment in te kunnen gaan!!