Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshine80 schreef:Dat is raar, die stonden er beiden dinsdag nog!!!!
ruco schreef:waar fox en nino dan naartoe?????
liesJ schreef:petra mijn vorige paard is ook naar handelaar gegaan in heerjansdam, hij werkte toen ( 3,5 a 4 jaar geleden) veel met waalzicht...
misschien kan je hem even bellen ( aardige man) om het na te trekken en misschien kan je dan ook afscheid nemen
eukje schreef:@petra31: ik kom net van de manege en ik zag dat fox en nino er nog gewoon staan....Althans hun namen stonden op de boxen. Ook zag ik dat hun naamkaartjes nog op het bord hangen....Ik ken de paarden zelf niet maar ik geloof dat nino toch een hele grote vos is? Met een wondje boven zijn rechter schouder? Die staat er zeker nog hoor! Dus ga er gewoon even langs als je het zeker wil weten maar volgens mij heb ik ze net allebei gezien! Als je nog wat wil weten hoor ik het wel! Ik ben er komende donderdag weer en kan evt. Wel een foto maken van de paarden dan als je dat wil... Groetjes
Ariebren schreef:En dan ook nog te bedenken dat kleine pony's geleasd werden en ook nog lesjes meeliepen.
En al die lease en les klantjes het maar normaal vonden dat die dieren te weinig voer kregen.
Ariebren schreef:Misschien doordat er geen echte paarden mensen rond liepen kon het zo uit de hand lopen.
Maar een lease prijs van 125 euro per maand voor een halve A Welsh, die ook nog 5 tot 10 lesjes meeloopt per week voor 10 euro per lesje ??
Dan houdt je genoeg over om goed voer te kunnen kopen.