Hoe kom je nou in Zweden terecht? Is dit via een stichting gegaan?
Xantha
Geplaatst: 04-03-12 12:36
Haha nee hoor, via een vriendin. Het is iemand die naar nederland komt haar katten meeneemt. Ze heeft nog een wat ouder nestje, ze zijn een half jaar oud ongeveer. Meer weet ik ook nog niet
Marlon,beterschap,blijf morgen maar eens lekker thuis!
Ik zou Tencie longeren maar dat ging voor geen meter.Dus ik dacht ik gooi hem in de oude bak maar eens los. Niets aan het handje,Tence liep braaf zijn rondjes en toen ik klaar was liep ik naar het hek,bleek die wagenwijd open te staan. Lekker slim van mij,komt omdat ik hem eerst aan de lijn had maar Tence was ook niet al te slim dat hij het niet zag. (of juist heel braaf)
Goedemorgen! Beterschap Marlon, hopelijk vandaag niet aan het werk maar een dagje rust? Gister heb ik les gehad van Eef, was erg leuk en Noah was heel erg braaf deed goed zijn best. Vanavond weer verder oefenen, maar eerst een dagje werken nog .
Splinter
Geplaatst: 06-03-12 17:22
whahaha die Tence
Ik ben tegenwoordig meer aan het springen, lief doet dat echt ontzettend leuk!
_Noah
Geplaatst: 06-03-12 19:10
Wat gaaf Lindsey! Heb je leuke actiefoto's van het springen? Noah vindt vrijspringen ook heel leuk, ik durf het alleen niet omdat ik bang ben dat ik wat breek . Nu wil mijn bijrijdster het wel proberen samen, dus ben benieuwd of dat wat wordt!
Poeh wat een akelig weer vandaag.Tence is vandaag geent dus dat kwam wel mooi uit. Deze week had ik vanwege wat beslommeringen toch ingepland om niet te gaan rijden.
Tence vind springen ook leuk maar ik ga niet met hem springen als ik erop zit.Ik vind het zelf helemaal niets en het lijkt me ook niet zo goed voor zijn voeten.
Mogge allemaal, jeetje wat voel ik me *%$#@@* zeg Ben snipverkouden, hoofdpijn, pijn in mijn lijf. Gelukkig ben ik morgen vrij......... Pffff hopelijk kom ik de dag door met een paar paracetamolletjes
cassandra84
Geplaatst: 08-03-12 08:55
Deb beterschap en sterkte met de dag doorkomen lange dag vandaag?
Gister was echt niet leuk het weer inderdaad.
Goedemorgen trouwens.
taverno
Geplaatst: 08-03-12 20:58
Deb,beterschap.
Tence is weer lekker aan het ruien,alleen vind het hij het zelf maar niets die kriebelharen op zijn lijf.
De zon scheen in ieder geval vandaag,nu nog iets warmer worden.
cykie
Geplaatst: 08-03-12 22:16
Beterschap Debby!
Vanavond heerlijk op de baan gereden. Lekker zeg dat het alweer iets langer licht blijft.
Vanaf zondag gaan de temperaturen volgens mij weer richting de lente. Heerlijk!