Ja, kan ik kiezen of ik met de bus ga of lekker fietsen!
Naar de tandarts ga ik ook echt niet vaker dan 1x per jaar hoor! Maar mijn huisarts is echt zo'n zeurhoofd.. Met zo'n zeurstem.. Maar ik zet me er wel over heen.
Haha ik ben inderdaad altijd heel erg serieus in de les Ik werk bij de Kruitvat, keigezellig haha. Ik mocht op Happie lang geleden. Ben ook wel een tikkeltje groot maar hij moest lopen. Heerlijk gereden. Hij was zo leuk. 40minuten zonder beugels want ik zat scheef xD Heerlijk hobbelen hahaha xD Schouderbinnenwaards ging wel goed! Achterwaarts niet
Ik ben er weeeer was eventjes naar de Tijd... Was heel gezellig!
@Ruth ik braaf elk half jaar hihi, maar heb er echt eeen hekel aan op een of andere manier Ooww ja, dan is het al helemaal niet prettig meer, is die voorderest wel fijn? want anders kan je altijd andere huisarts nemen he
Zo ben ik ook nog even, niet dat iemand hier nog is
Vandaag ook weer gereden, en wat was ze weer druk. (en k had toch echt gister ook gereden ) Maar wel lekker in de buitenbak gereden! Behalve dan dat ze struikelde, en we beide vielen. Paard bovenop je is toch best zwaar.. :/ Gelukkig alleen beetje last van mn knie, en paard heeft niets!
Ooh de tandarts.. Vroeger vond ik het nooit erg om drheen, 2 tellen zitten en ik was weer klaar. Maar toen met die beugel was het wat minder leuk :'( Dat aandraaien enzo deed soms best pijn Nu is de beugel er allang uit, maar ik nooit meer zin om naar de tandarts te gaan..
Paard bovenop je?! Dat klinkt pijnlijk! Verder niks aan de hand?
Ik had gister een vet actieve dag, eerst school, toe werken en toen nog gereden. Ging best goed, t wijken zit nog verbetering in maar gaat ookal beter. Ben benieuwd naar mn eerste L1 proefje!
Ik ga zo lekker een nieuw wedstrijdsetje kopen, en daarna weer werken
ik ben vandaag lekker vrij! om te leren dat wel ik slik m al best lang, maar heb er gelijk ook een doos pijnstillers bij voor de stopweek. ik ben met de pil echt nog zieker dan daarvoor. migraine, buikpijn
ik heb geen problemen met de tandarts, maar moet er binnenkort wel heen. verstandskies komt door en volgens mij echt super scheef leuke foto's trouwens!
Ik ben ook al 2 jaar aan de pil, vind het een stuk fijner dan niet. aangezien ik toen ook al een vriend had en heb nu gewoon bijna geen pijn meer. Loes misschien een idee dan een andere pil te proberen? schijnt echt een verschil te kunnen maken
mooi dat het rijden leuk ging!
ik heb gister ook nog even lekker gereden alleen heeft hij echt een hekel aan stappen, dus lekker stap gaan oefenen.. XD
ik heb al de lichtste. dus heb nu pijnstillers tegen de migraine. maar afgelopen week heb ik mede door de hoop stress 3 dagen stijf van de pijnstillers gezeten.. maar mn moeder had nu gehoord van iets homeopatisch, dus dat gaan we volgende x maar proberen.
maar thamar, ik zag op fb dat je weer een relatie hebt, nu ben ik wel nieuwschierig? iemand van hu?
mijn witte broek is al 3x gescheurd in mijn kruis maar steeds dacht ik voor die laatste paar wedstrijden ga ik geen nieuwe kopen, weer mooi gemaakt en 3 wedstrijden verder scheurde het opnieuw hahahaha
nouja dan kun je het niet meer regelen. als ik tentamenweek heb slik het door, als ik op vakantie heb slik ik het door.. en dat kan dan niet meer. dus ik kijk het even aan. afgelopen week was het denk combinatie met een hoop stress
ik wil ook zo veel, maar ik heb niets nodig nu ik niet meer rij