Hee iedereen!
Gisteren was ik terug gekomen van mijn vakantie.
Was samen met mn vriend naar Turkije geweest. Was super gezellig, en wat een overgang zeg!
Van 14 graden naar 38
. Dat was echt super wennen.
Maar ben lekker bruin geworden, lekker veel gezwommen en ook heeeel veel foto's gemaakt haha
.
Die zal ik straks wel op Hyves zetten
.
Gisteren toen ik terug in NL was heb ik ook gelijk contact opgenomen met Jennifer.
De eigenaresse van Azra en Jill om te vragen wanneer ik kon komen proefrijden.
We hebben wat gepraat en uiteindelijk is het er op uit gekomen dat ik Sky 1x in de week doe.
En Jill ook 1x in de week, mag ook 2x.
Ook hoef ik niet proef te rijden wat ik wel fijn vind.
Aangezien ik zolang niet meer gereden heb en dan ineens weer proefrijden op een onbekend paard..
Toch wel een druk dan op je aangezien je zelf ook niet weet hoe de 1e keer na zo'n lange tijd zal gaan.
Dus ik ben erg benieuwd naar hoe het morgen gaat
.
Gelukkig is Melissa er bij dus dan heb ik hulp
.
Hoe gaat het verder hier?
Vandaag gaat mn hondje Mickey met mn ouders naar Zwolle.
Zoals velen al weten woon ik nu bij mijn vriend in huis omdat mijn ouders zijn verhuisd.
Helaas kan mijn hond hier niet bij mij wonen omdat ze 2 katten hebben en Mick kan daar echt niet mee over weg
.
Dus die gaat morgen mee met mijn ouders. Heb hem gisteren opgezocht en het hondje van mijn moeder ook.
Heb ze alle twee meegenomen naar buiten en ze los gegooid op een veld. Blij waren ze haha, lekker gerend enzo.
Dus wel een leuke ''afsluiting'' voor ik ze weer ga zien. Kan hem nu niet meer zo snel op zoeken
.