Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Brittol schreef:Hallo iedereen!
Sorry dat ik niet zoveel heb gereageerd gister en vandaag, beetje druk geweest met paardjes en klussen in huis
Heb een beetje snel bijgelezen, komen veel leuke kinderfoto's voorbij zeg!
Heb ook een stuk of wat op de pc staan. M'n moeder heeft ze allemaal op facebook gezet en mij getagged, erg fijn zo'n moeder

Ook van die oerlelijke foto's van mij plaatsen die ik zelf dus never nooit niet op mijn Hyves zou zetten
Jorinda__ schreef:Brittol schreef:Hallo iedereen!
Sorry dat ik niet zoveel heb gereageerd gister en vandaag, beetje druk geweest met paardjes en klussen in huis
Heb een beetje snel bijgelezen, komen veel leuke kinderfoto's voorbij zeg!
Heb ook een stuk of wat op de pc staan. M'n moeder heeft ze allemaal op facebook gezet en mij getagged, erg fijn zo'n moeder
Haha kan gebeuren.
Hahahaha, mijn moeder doet dat soort dingen op Hyves.Ook van die oerlelijke foto's van mij plaatsen die ik zelf dus never nooit niet op mijn Hyves zou zetten
Jammer genoeg heb ik niks op m'n pc staan
Ach bij mij hielden ze het op den duur niet meer bij.. Was er vaker niet dan wel op de middelbare. Maar goed ik was/ ben ook ziek..
naast al die andere mankementen..
Zegt mn moeder "ach die zie je niet", die plek knalt gewoon van het scherm af 
kaatje89 schreef:![]()
Carmen bevalt je mobiel nog goed? Mijn mobiel is nog verder ontspoord.. Die belt nu gewoon allerlei mensen als ie in m'n broekzak zit.. terwijl ie op toetsenblokkering staat.. Dus word er gestoord vannaast al die andere mankementen..
Dus als iemand nog een niet te dure mobiel weet? M'n abbo loopt nog een dik jaar door. En zoek wel 1 waar ik mee op internet en msn kan
Las iets over aardbeien? lekker

Jorinda__ schreef:Haha bij die ene heb ik echt een zweetplek zitten van hier tot Tokio...Zegt mn moeder "ach die zie je niet", die plek knalt gewoon van het scherm af
En die ene waarbij ik lig is op zich wel leuk, alleen heb ik daar een raar gezicht
Maar ik let daar ook nooit op eigenlijk.
kaatje89 schreef:![]()
Allemaal lieve kinderfoto'sJammer genoeg heb ik niks op m'n pc staan
![]()
Lizet das best veel iddAch bij mij hielden ze het op den duur niet meer bij.. Was er vaker niet dan wel op de middelbare. Maar goed ik was/ ben ook ziek..
Carmen bevalt je mobiel nog goed? Mijn mobiel is nog verder ontspoord.. Die belt nu gewoon allerlei mensen als ie in m'n broekzak zit.. terwijl ie op toetsenblokkering staat.. Dus word er gestoord vannaast al die andere mankementen..
Dus als iemand nog een niet te dure mobiel weet? M'n abbo loopt nog een dik jaar door. En zoek wel 1 waar ik mee op internet en msn kan
Las iets over aardbeien? lekker