Ja nouja dat is een beetje het probleem, dr staan niet zoveel paarden hier in de buurt haha We zitten hier tussen allemaal snelwegen en steden enzo dus er zijn weinig stallen hier.
ja hier ook niet zo veel, maar je kan altijd proberen hier is het meeste net iets te ver voor mij, maar faron kan nog net, ik heb haar ook via marktplaats gevonden
Zet een advertentie op marktplaats Ella, je hebt namelijk mensen die niet zelf een advertentie willen plaatsen maar wel naar verzorgsters zoeken. Zo kom ik ook aan Teadske en Jazzmin.
Je kan ook via via? Heb nu 3 verzorgpony's gehad en eigenlijk ontzettend veel mazzel gehad met alle drie, het kwam zegmaar ene beetje aanwaaien... Maar dat was dus ook een beetje via via en ja advertentie zetten kan ook werken? of gewoon bij mensen langsgaan met paarden of ze misshcien ook een verzorgpony hebben? Mara bij heel veel mensen moet je oomk betalen dat is echt minder vind ik...
ja ik had ook in mn advertentie gezet dat ik geen bijdrage kon leveren.
maar deze mensen zijn al lang blij dat ik faron wil rijden voor ze! want ze hebben al heel vaak mensen gehad die ze na een paar keer lieten zitten enzo.. daarom wouden ze eerst eigenlijk alleen maar 18+, maar dat waren juist de mensen die hun lieten zitten, en toen had ze mijn advertentie zien staan, en er op gereageerd
Ik een zwart koltruishirt gevalletje xd En verder niks , Nou bij mij zeiden ze dus ja je hoeft er niks voor te betalen we zijn allang blij dat je iets wilt doen met die pony blah blah blah. Nou not dus hele veel gedoe nog mee gehad om van alles en nog wat, was niet leuk meer dus mee gestopt. Ik kwam er niet meer met plezier dus ja. Toen kwamen we via via weer bij smurf en nouja hartstikke gezellig en leuk!
ja, dat is wel een beetje raar, dat je er opeens wel voor moest gaan betalen.. maae goed dat je er weg bent gegaan, anders had je smurf nu niet gehad
_Lucy
Geplaatst: 21-12-10 20:20
ze zijn echt vet blij dat ik faron wil rijden, en niet zomaar afhaak.. ze hebben ook al allemaal dingen aangeschaft, een thiedemanteugel enzo, en ik krijg sinterklaascadeautjes
oehh allemaal leuke dingen op tv vanavond eerst glee dan modern family, dan house en dan lie to me, en dan is t 12uur, dus denk dat ik dan naar bed ga en vet veel kerst films!
Haha leuk! Ja bij smurf is het gewoon altijd gezellig echt heel anders dan eerst, ja heb gewoon onwijs veel geluk gehad... Ben een geluksvogel!! Toen smurf mocht ik gaan rijden en nu is ze mijn eigen pony terwijl me vader zei dat we nooit een pony zouden gaan kopen XD Maarja zo zie ja maar... ;p Ja maar dan moest ze betalen voor stalling en dan wilden wij wel de helft betalen maar toen betaalde zei het niet meer maar moesten wij wel weer doorbetalen want ze had toen niet gezegd dat het niet mee rhoefde. Nouja en toen was het gewoon niet gezellig meer we moesten voor allemaal kleine dingetjes betalen en toen moest ik ineens per keer gaan betalen om te rijden? Het sloeg gewoon allemaal helemaal nergens meer op! Toen had ik me laatste les werd ik gewoon totaal genegeerd. ach ja, nu heb ik smurf!
Oowwh me les ging echt goed! Mocht weer op Karla Ik heb 1 bok gehad en ze ging 2x rennen, maar verder was ze echt braaf!! En ze staat erom bekend dat ze veel bokt en ook echt gemeen maar bij mij is ze tot nu toe echt braaf geweest!! Ik ga vrijdag vragen of ik 23 jan me proef op haar kan doen Nu ga ik ook inspringen bij sound of music
Bij mij ging het de 2e helft opzich ook wel lekker, Don liet fijn los en nog stukjes schouderbinnen/buiten waards gedaan, fijn de achterhand dr onder enzo. Maar ik heb echt nog steeds weinig energie dus was al lang blij dat ik dit dr uit kreeg. Weet nou eindelijk wel wat ik heb
ella, misschien is het slim om dr n keer met linda(iinstructrice) over te praten... dat ze je ook wat meer kan helpen... Ik heb ook die vastloopperiode gehad dat ik weinig leerde(met gijs) heb ik ook gezegd en nu leer ik weer hartstikke veel!! En niet banketstaaf bedoelt hoor, maar ik denk dat jij echt nog een BERG kunt leren. Ik moet ook zeggen dat d t dr best fijn uit zag met don vandaag, alleen had ie totaaal geen tact.... weet niet of je t door had, maar dacht van niet aangezien je dr niks aan deed... Dat laat mij zien dat je dus echt nog een boel Kunt leren, maar denk dat je daarvoor wel met linda moet gaan praten. Is echt neit banketstaaf bedoeld hoor, en als je t echt niet leuk meer vind moet je t natuurlijk zelf weten en lekker stoppen
Ik heb nooit gezegt dat ik niks meer kan leren, naar mijn mening is elke ruiter nooit uitgeleerd op welk niveau je ook rijd, maar ik loop hier op deze manege vast met deze paarden en met Linda. Don ging gisteren opzich wel goed maar of ik hem ook leuk vind is anders. Ik kan ook niet uitleggen wat voor 'n paarden ik leuk vind dat is voor iedereen anders. Smaken verschillen, ook bij paarden.
Suuskipje
Geplaatst: 22-12-10 10:08
_Patriciaa schreef:
Ik kijk serious request ! Super verslavend
IDD! Ik olusiter het nu zelfs op mn mobiel
Gisteren op de fiets hoorde ik dat Gerard Living Doll zou gaan doen. en dat heb ik dus gemist he potverdorie....
Maar heb gisteren wel HEERLIJK op Sjors gereden hij liep echt super fijn en sprong zelfs in de linkergalop gelijk goed en netjes aan. Was helemaal trots op 'm Blijf het nog steeds jammer vinden dat ik hem toen niet mocht leasen toen ik met Witje begon, heb zoveel meer een klik met Sjors dan met Witje. Ben ook helemaal niet rouwig ofzo dat ik gestopt ben met Witje eigenlijk... Het was leuk en heb er zeker wat van geleerd (geduld, veel geduld ) maar ben op zich blij dat ik van die verplichting af ben.
@ Ella, ik begrijp wat je bedoeld, heb ook meerdere keren met het idee gelopen om helemaal te stoppen, maar heb besloten om te gaan leasen toen en dat heeft wel een positief effect gehad zeg maar, zo kan ik ook voor mezelf rijden zonder les te hebben. En nu ga ik gewoon 1x in de week vrijrijden, zo blijf ik die afwisseling ook houden Anders moet je eens kijken of je bij ons wil rijden, is wel een stukje verder van huis, dat wel...
Poeeeeehhhh drukke week volgende week... Maandag vroeg op want tweede kerstdag blijft Jeroen slapen en die moet vroeg werken dus samen naar station Dinsdag werken en naar concert van Destine 's avonds met mn nichtje Woensdag is mn schoonmama jarig en ga ik na mn werk daarheen en blijf slapen. Donderdag moet ik van 9 tot 12 werken en daarna ga ik met mn schoonzusje naar Hoofddorp naar de Primark Vrijdag werken tot 5 uur en dan door naar Nieuw-Vennep naar vrienden om oud en nieuw te vieren En ik hoop tussendoor ook even rustig te kunnen zitten