Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:45

LIQUITA schreef:
xan schreef:
hahahahaha, ohh wat erg, ik lees Taartje :o :o :o

ATE schreef:
uuh dat las ik ook hoor hahahahhahahahhaha

Hahaha...komt vast om dat er lekkere voor staat. Het is namelijk een kaartje met heerlijke chocolade erop.

en die kaart heeft er anderhalve week overgedaan om naar de brievenbus toe te komen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:48

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:
Ik vond nog wat informatie http://www.lucrin.nl/endometriose/index.html . Lucrin is de injectie die ik gekregen heb.

Kwam op Hyves een Hyves tegen van de Endometriose stichting. Heb ff de verhalen gelezen. Las helaas dat je flink kan aankomen van het middel Lucrin. Nou.....DAAR BEN IK DUS HELEMAAL NIET BLIJ MEE!!!! Dat kan ik er echt niet bij hebben :(

gewoon een grote pleister op je mond plakken.
Heel veel water drinken
bewust gaan eten..... dus echt aan tafelzitten en niet voor de tv met je bord op schoot
een kleiner bord nemen dan gewoonlijk
en geen chocolade eten als je weer een nieuwe bladzijde hebt geopend

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 23:58

TJAAAAH :x

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:09

Helaas hebben heel veel medicijnen als bijwerking dat je ervan kunt aankomen. Ben zelf het levende bewijs ervan: 20 kilo te zwaar... En ik kan me nog zo goed aan eetgewoonten en beweging houden, het helpt (bij mij althans) niet. Ben na vele jaren 3 tabletten per dag (hoogste dosis) gaan afbouwen en in de afgelopen 2,5 jaar ben ik van 3 naar een halfje per dag gegaan. Dat is echt een overwinning, want er werd gezegd dat ik er nooit meer vanaf zou komen. Bovendien heb ik vele mislukte afbouw-pogingen gedaan, maar het gaat nu de goede kant op! Dus ik hoop dat ik met een jaar tot anderhalf jaar helemaal van de medicijnen af ben en dat ik dan - als het middel echt helemaal uit m'n systeem is - weer makkelijker kan afvallen. Ik hoef niet per definitie meer 57-60 kilo te wegen, ben al blij met 65 kilo (zelfs met 70 op dit moment ;) ), maar ik wil me gewoon zowel geestelijk als lichamelijk weer lekker in m'n vel voelen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:13

Ik heb trouwens m'n ouders vanavond gebeld over dat kerst-gedoe, want het zit me echt heel erg dwars. Het wordt gelukkig geen opzitten-en-pootjes-geven-avond in pak 1, maar een - zoals we vaker in het jaar doen - TeePee-avond met allerlei zelfgemaakte dingetjes. Dan wordt er het een en ander op tafel gezet en kun je pakken waar je zin in hebt, muziekje erbij, drinken. En vooral: in je eigen kleding waar je je lekker in voelt. M'n moeder vindt het nu eenmaal leuk om 1 keer in het jaar haar feestjurk aan te trekken, dus die gaat wel op chique, maar m'n vader heeft me op het hart gedrukt dat hij gewoon in z'n werkbroek gaat rondlopen en dat ik met m'n "stront-schoenen" mag komen (mits ik ze wel bij de deur uittrek :+ ). Dus geen ongemakkelijke toestanden en vooral geen verplichte dingen. Lekker eten, kletsen en een kleinigheidje voor elkaar. Nou, daar kan ik dan wel mee leven! :D

Hackie

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:17

Heet Shena :)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:19

Heey :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:26

Hackie schreef:

Hoi!

Dat het bij jullie heet is, hoef je er hier niet in te wrijven hoor! :+ :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:28

Wat hadden we een mazzel vandaag trouwens met het weer! Het was wel erg bewolkt en af en toe wat spetters, maar echt een bui is gelukkig uitgebleven. Dat wil zeggen: toen we de parkeerplaats bij het Koetshuis opreden, begon het ineens hard te regenen. Maar dan is het niet erg meer, want dan kun je daarna snel naar huis om te douchen en door te warmen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:36

Fout, fout, fout: nóóit gaan Bokken als je eigenlijk allang je bed in moet, omdat je de volgende dag weer mag werken! Ik vind er vaak zulke interessante topics tussen zitten :o Duzzzzzzzz, ga ik nu toch echt op één oor! Na een dagje geplaagd te zijn door Eddy (de clown), mag ik morgen met Elvis rijden! Heb er (uiteraard) zin in! :D

GOED WEEKEND ALLEMAAL!!!!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:43

Shenavallie schreef:
Ik heb trouwens m'n ouders vanavond gebeld over dat kerst-gedoe, want het zit me echt heel erg dwars. Het wordt gelukkig geen opzitten-en-pootjes-geven-avond in pak 1, maar een - zoals we vaker in het jaar doen - TeePee-avond met allerlei zelfgemaakte dingetjes. Dan wordt er het een en ander op tafel gezet en kun je pakken waar je zin in hebt, muziekje erbij, drinken. En vooral: in je eigen kleding waar je je lekker in voelt. M'n moeder vindt het nu eenmaal leuk om 1 keer in het jaar haar feestjurk aan te trekken, dus die gaat wel op chique, maar m'n vader heeft me op het hart gedrukt dat hij gewoon in z'n werkbroek gaat rondlopen en dat ik met m'n "stront-schoenen" mag komen (mits ik ze wel bij de deur uittrek :+ ). Dus geen ongemakkelijke toestanden en vooral geen verplichte dingen. Lekker eten, kletsen en een kleinigheidje voor elkaar. Nou, daar kan ik dan wel mee leven! :D

ja maar jij hebt nu de pech dat je moet werken met Kerst, dus Dennis en Wesley zitten gezellig en sfeervol Kerst te vieren en jij zit buiten in de kou

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:44

Shenavallie schreef:
Wat hadden we een mazzel vandaag trouwens met het weer! Het was wel erg bewolkt en af en toe wat spetters, maar echt een bui is gelukkig uitgebleven. Dat wil zeggen: toen we de parkeerplaats bij het Koetshuis opreden, begon het ineens hard te regenen. Maar dan is het niet erg meer, want dan kun je daarna snel naar huis om te douchen en door te warmen! :D

de rest is vanavond gevallen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:45

Shenavallie schreef:
Fout, fout, fout: nóóit gaan Bokken als je eigenlijk allang je bed in moet, omdat je de volgende dag weer mag werken! Ik vind er vaak zulke interessante topics tussen zitten :o Duzzzzzzzz, ga ik nu toch echt op één oor! Na een dagje geplaagd te zijn door Eddy (de clown), mag ik morgen met Elvis rijden! Heb er (uiteraard) zin in! :D

goed weekend en truste, werkse morgen (ik heb al liggen slapen net)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:46

Tytje hoe is het vandaag gegaan?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 00:46

Hallo Win en Ate :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 00:47

Shenavallie schreef:

Welterusten en werk ze morgen!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 00:48

LIQUITA schreef:

Hahaha...beide alweer verdwenen := .

Doegie en welterusten voor straks :evaw:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:56

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Hahaha...beide alweer verdwenen := .

Doegie en welterusten voor straks :evaw:

nee hoor was er nog steeds, was even een pbtje aan het versturen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:57

Maar ik duik ook mijn bedje zo weer in, morgen er weer vroeg uit i.v.m. de voetballerij

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:32

Truste :wave: was even eten :)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:40

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Hoi!

Dat het bij jullie heet is, hoef je er hier niet in te wrijven hoor! :+ :D

Sorry hoor, kan er ook niks aan doen dat ik (bijna) elke dag op het strand kan gaan liggen :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:31

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

ja maar jij hebt nu de pech dat je moet werken met Kerst, dus Dennis en Wesley zitten gezellig en sfeervol Kerst te vieren en jij zit buiten in de kou

Dat is nog niet zeker, want het rooster is nog niet ingevuld. Maar Dennis moet ook werken met kerst, die heeft dan (eveneens) dagdienst. Kan Wesley gezellig bij m'n ouders alvast kerst vieren, want hij is er wel een groot fan van! :D

Maar, en dat is dan weer een beetje tegenstrijdig misschien, ik vind de sfeer buiten wel heel gezellig: al die lichtjes en belletjes, prachtig! *D

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:03

winnitou schreef:
Tytje hoe is het vandaag gegaan?

Bedankt voor jullie medeleven. Vanavond gaat hij naar een ander adres en op mijn papieren moet ik nog even wachten. Ik ben daar zo boos over!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heeft zelfs mijn pensioenpapieren :( .
Ik heb een goede advocaat, als hij zelf niet het huis verlaat, dan zou het via de rechter gaan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:03

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Dat is nog niet zeker, want het rooster is nog niet ingevuld. Maar Dennis moet ook werken met kerst, die heeft dan (eveneens) dagdienst. Kan Wesley gezellig bij m'n ouders alvast kerst vieren, want hij is er wel een groot fan van! :D

Maar, en dat is dan weer een beetje tegenstrijdig misschien, ik vind de sfeer buiten wel heel gezellig: al die lichtjes en belletjes, prachtig! *D

heb je het dubbel leuk, overdag aan het werk (of moet je 's avonds) en 's avonds lekker warm binnen in je ouwe kloffie met lekker hapjes vertroeteld worden door je moeder die er uit ziet om door een ringetje te halen

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 13:04

Xan, de boktmeeting gaat bij mij niet door, ik wil er even zijn voor mijn lieve kinderen.