Mijn warmtedraden en isolatie om de waterbakken werken tot nu toe super gelukkig,er komt zelfs warm water uit hihi.
Hoor net dat er een sneeuwweekeind aankomt en dat er hier minstens 20 cm bij gaat vallen pffffffffffffverheug me er nu al op maar niet heus.Daarbij komt er vanaf vanmiddag een erge storm te staan en wordt het bere koud.Nou misschien redden we hier de meter sneeuw nog wel pffffffffffff
Soof als ik je programma hoor moet je de zomervakantie maar opnemen en als het je teveel wordt mijn aanbod blijft geldig hoor.
Gekke Bizzie.
Aiko gaat nog goed,maarhou hem ook scherp in de gaten hoor Kaar.Ze gebruiken toch welveel meer met al die kou.Joepi staat onder 2 dekens ,de koukleum.

en ook chess niet vergeten die heeft geen emmer bij onze stal (dan leegt hij hem in zijn stal).
Pff... Wat een frustratie!!!! Net boodschapjes gedaan, kwam Aman nog gesellie tegen... Kom ik bij mijn auto, accu leeg... Dus ik mijn startkabels gepakt, motorkap open en mensen aanspreken... De 1 moest naar het ziekenhuis en de andere 5 hadden haast.... Naa 1,5uur intensief gesport te hebben, honger te hebben en voor te willen slapen had ik het gehad... Dus ik ben boos naar huis gelopen.... En Ben maar zeggen dat ie het onzin vond dat ik het niet verder probeerde... Dan gaat hij de volgende keer daar maar staan... Nu komt gelukkig mijn lieve paps me vanavond helpen...