Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 09:09

guten morgen

Mijn warmtedraden en isolatie om de waterbakken werken tot nu toe super gelukkig,er komt zelfs warm water uit hihi.

Hoor net dat er een sneeuwweekeind aankomt en dat er hier minstens 20 cm bij gaat vallen pffffffffffffverheug me er nu al op maar niet heus.Daarbij komt er vanaf vanmiddag een erge storm te staan en wordt het bere koud.Nou misschien redden we hier de meter sneeuw nog wel pffffffffffff

Soof als ik je programma hoor moet je de zomervakantie maar opnemen en als het je teveel wordt mijn aanbod blijft geldig hoor.

Gekke Bizzie.

Aiko gaat nog goed,maarhou hem ook scherp in de gaten hoor Kaar.Ze gebruiken toch welveel meer met al die kou.Joepi staat onder 2 dekens ,de koukleum. ;)

AnitaJoeri

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 09:10

hey nieuwe pagina.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:11

Als ik kijk naar Amber, Clover, Mandy en Spetter die hebben nog niet eens 1 haartje omhoog staan qua kou en hebben ook echt geen dekens nodig maar ik vergeet nog wel eens dat Blando natuurlijk ook Hackney in zijn bloedlijn heeft en toch niet helemaal een koudbloedje is.............en Marley zit trouwens echt heel dik in zijn babyvachtje.............

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:20

Soof, ik zou het nieuwe katje gewoon tussen de andere huisdieren plaatsen en laat ze het zelf maar uitzoeken, dat is echt het beste. Als je niet thuis bent zet je de kat gewoon nog even appart, het liefst in een bench als het kan, toch beschermd en tussen de andere dieren. Niet mee bemoeien als mens zijnde

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:29

zo morgen gaan we aan mijn eigengemaakte zuurkool. Smaakt echt geweldig en dat zonder zout.wel veel andere kruiden ingedaan hoor.
Volgend jaar nog een zuurkoolpot erbij kopen.

Aiko heeft ook geen haar overeind staan,maar die arme JOEPI HEEFT ZELFS MET DIE 2 DEKENS NOG WEL EENS OP ZIJN RUGGEGRAAD WAT HAREN OVEREIND,zielig he

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:39

zo even lekker peukkie doen!
Gaat hier helemaal goed joh met gezond eten.
Ik slaap beter en word zelfs optijd wakker!
Voel me als herboren :P
vanavond lekker panga filet met groentjes. Weet nog niet wat maar denk verse spinazie.
Vanmiddag weer aan de crackers met kaas en smeerkaasie en een paar cherry tomaatjes hmmm ze zijn lekker!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:40

AnitaJoeri schreef:
zo morgen gaan we aan mijn eigengemaakte zuurkool. Smaakt echt geweldig en dat zonder zout.wel veel andere kruiden ingedaan hoor.
Volgend jaar nog een zuurkoolpot erbij kopen.

Aiko heeft ook geen haar overeind staan,maar die arme JOEPI HEEFT ZELFS MET DIE 2 DEKENS NOG WEL EENS OP ZIJN RUGGEGRAAD WAT HAREN OVEREIND,zielig he

klinkt goed eigen gemaakt zuurkool!
Ben gek op zuurkool
maar dan lekker met spekkies en rookwordt... Word je weer zo dik als een pad van :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:53

nee joh van de jus wordt je dik niet van de zuurkool.Beetje zuinig met de worst en de spekkies dan valt wel mee denk ik.
Mijn man moet zoutloos dus ik moet zelf wel heel veel maken ,want dat verrekte spul zit overal in.
Zelfs in de grond met al dat strooizout haha

Vanavond simpele uitsmijter met gebakken uitjes en ham en kaas
Hij mag 4 belegde boterhammen per dag dus dat geet net.

jou eten klinkt ook lekker hoor.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:31

Ik weet nog niet of ik vandaag wel naar stal kom, wil eigenlijk eens een daggie thuisblijven. Paardjes worden vandaag toch verzorgd. Hondjes moeten ook een beetje aandacht krijgen........

weet nog niet wat ik vanavond ga eten, zal wel iets makkelijks worden. Kook niet voor mezelf.........heb geloof ik nog diepvriesspruitjes gooi die wel in de magnetron......

zit nog steeds beremoe te zijn op mijn werk..........

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:36

ahhh kaar neem een redbulltje :p ( 140 colarieen per keer he :p)

anita: ik kan ook gewoon mager spek nemen en in plaats van hema worst lekker een tartaartje of een rindergehaktbal erbij doen, dan voelt het wat minder slecht hihi.
Ik merk echt dat ik meer energie heb dan voorheen. Nu nog volhouden...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:45

wij zijn ook aan lijnen hoor,waren ook met de feestdagen wat teveel aangekomen,maar ik zat vandaag weer op mijn gewone gewicht,dus ik heb goede moet

als je uit je werk ben Kaartje,lekker snackkie nemen,hondjes uitlaten en lekkere benkhengavond van maken.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:01

ben niet echt aan het lijnen, maar wel echt gezonder eten en drinken.
Ben ong. Drie kilo aangekomen dus die mag er nog wel af:P
ik wil mn mooie spijkerbroeken weer aan!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:08

Ik moet ook weer lijnen snik snik. Tenminste de draad weer oppakken. Ben al 21 kilo kwijt jeeeeee. Nu de laatste 10 nog blehhhhhh.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:09

haha
ik heb net de haren tussen de voetzolen van mijn hond afgeknipt,daar bleef elke keerzoveel sneeuw en ijs aanhangen dat die elke keer kreupel liep.
Nou ga ff lekker mesten en boys losgooien.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:25

Van de week Savonds hadden zo ook erg dorst in de container boxen :) en ook chess niet vergeten die heeft geen emmer bij onze stal (dan leegt hij hem in zijn stal).

NOu mijn paardje heeft het niet koud denk dat hij het wel lekker vindt zijn over over grootfamilie heeft nog veel meer kou moeten doorstaan, en hij valt nou ook niet echt in.

Ah arme ursie met zijn voetjes.

als de pekel op is kunnen we ook badzout gaan strooien wat 1 gemeente ook doet (in verschillende kleurtjes hihi) en dan ruikt het heerlijk op stal.

nou nu nog even huiswerk afmaken en nog wat werkzaken doen en dan heb ik weekend. Hoop dat het morgen meevalt met de sneeuwstormen.

Ga tank ook zaterdag tussen de dubbele lijnen doen ben benieuwd wat hij daar van vindt heeft hij nog nooit gedaan.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:33

Zit nu in de bus naar huis.
Moest nablijven en 60 keer opschrijven van ik kan niet klok kijken :+
was niet echt leuk..
Was 60 min. Te laat op school, me wekker is kapot hij ging niet meer af :x

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:37

haha allemaal lijnen ik hoef dat niet (vindt ik zelf) ik eet gewoon gezond, en heel afentoe heb ik een eetbui. Hou van vis en vooral japans (dus heel gezond) en elke avond kook ik bijna altijd zelf. sochtends drinkontbijt(zuivel en fruit) of pap met iets van fruit, smiddags 2 lichtbruine boterhammen met becel dieet 1 met iets zoets en 1 met kaas, boterhamworst en een bakje salade klein bekertje melk of magere joghurtdrink en soms een ei. smiddags en sochtends tussendoor een stukje fruit (meestal banaan en appel) drink veel thee en water (soms ook een vitamine water een een koffie ) en dan savonds vers gekookt) en light frisdrank etc, en savonds iets lekkrs en drink het liefst heel veel melk en eet kaas (maar neem van alles gewoon een beetje) en afentoe wat alcoholische drankjes)

Als ik een paar dagen niet gezond eet wordt ik een beetje futloos en als je er aan gewend ben dan heb je echt geen trek kroketten etc als lunch.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:43

amandaaa schreef:
haha allemaal lijnen ik hoef dat niet (vindt ik zelf) ik eet gewoon gezond, en heel afentoe heb ik een eetbui. Hou van vis en vooral japans (dus heel gezond) en elke avond kook ik bijna altijd zelf. sochtends drinkontbijt(zuivel en fruit) of pap met iets van fruit, smiddags 2 lichtbruine boterhammen met becel dieet 1 met iets zoets en 1 met kaas, boterhamworst en een bakje salade klein bekertje melk of magere joghurtdrink en soms een ei. smiddags en sochtends tussendoor een stukje fruit (meestal banaan en appel) drink veel thee en water (soms ook een vitamine water een een koffie ) en dan savonds vers gekookt) en light frisdrank etc, en savonds iets lekkrs en drink het liefst heel veel melk en eet kaas (maar neem van alles gewoon een beetje) en afentoe wat alcoholische drankjes)

Als ik een paar dagen niet gezond eet wordt ik een beetje futloos en als je er aan gewend ben dan heb je echt geen trek kroketten etc als lunch.

HOOP DAT DAT ALLEMAAL DOOR MIJN OPVOEDING KOMT.
Geloof alleen niet dat dat helemaal zo is haha

peerden hebben heerlijk door de sneeuwbak gedraafd en gegalopeerd.
krijg zo Gerrie en Aart weer op bezoek.Heb voor allemaal een oliebol uit de vriezer gehaald.
Heb ze natuurlijk zelf gemaakt dus niet helemaal ongezond.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:02

wel hoor mam, eet altijd gezond om me werk en in het weekend ook alleen savonds snoep ik

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:02

en als ik bij jullie ben wordt ik volgepropt

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 17:57

haha Ik hou ook wel van gezond eten. En als ik geen honger heb eet ik weinig en als ik trek heb in een snoepje eet ik dat ook, alleen met mate!

bbrrrrr het is zooo koud.. Maar siebje was heel lief en voorbeeldig met der nieuwe halster :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:36

nouja heb gewoon veel te veel gezellige dagen gehad met wijntjes franse kaasjes enzo :P
als je dat te vaak doen dna kom je wat aan.
zeker de dagen rond de kerst heb ik 5 dagen als een maloot gegeten nu gewoon even de rem erop.

eet nu lekker veel groenten , weinig 'vet'vlees
vaker een visje.
weinig aardappelen , weinig pasta
lekker fruitje enzo.

heb nu lekker visje met spinazie gewokt met knoflook uitje en champions en een klein beetje aardappelpuree.

tot nu toe gaat het heeeeeeeeeeeeeel goed en heb ik geen 'honger'.
zelfs drinken gaat super! daar ben ik niet zo'n ster in
vandaag maar 1 kopje koffie op.
verder alleen thee zonder suiker en water :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 19:06

wat stil hier...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 19:36

-:(- Pff... Wat een frustratie!!!! Net boodschapjes gedaan, kwam Aman nog gesellie tegen... Kom ik bij mijn auto, accu leeg... Dus ik mijn startkabels gepakt, motorkap open en mensen aanspreken... De 1 moest naar het ziekenhuis en de andere 5 hadden haast.... Naa 1,5uur intensief gesport te hebben, honger te hebben en voor te willen slapen had ik het gehad... Dus ik ben boos naar huis gelopen.... En Ben maar zeggen dat ie het onzin vond dat ik het niet verder probeerde... Dan gaat hij de volgende keer daar maar staan... Nu komt gelukkig mijn lieve paps me vanavond helpen...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 19:37

Zoo ga even proberen om voor 2 uurtjes mijn oogjes te sluiten... Jammer dat ik op dit soort momenten ineens klaar wakker ben.. :(