Andres had natuurlijk 3 dagen "stil" gestaan omdat ik even niet kon rijden vanwege de operatie.
Dus vandaag opgezadeld en lekker in de buitenbak. Hij was de hele tijd wel wat druk maar het was goed te doen.
Andres heeft alleen een aversie tegen pony's
Zodra er pony's in de bak zijn en draven of galopperen wordt ie druk en gespannen. Zodra de pony's stappen doet hij weer rustig.
Zo dus ook vanavond....en ineens ging hij dus even bokken. Zag mezelf alweer iets breken.
dacht alleen maar help....moet niet vallen........o jee..
Gelukkig hield hij ook weer op. Wilde het liefste afstappen maar heb even gevraagd of ze even wilden gaan stappen met de pony's zodat ik nog even kon draven om het goed af te sluiten. Dat is gelukt.
Toen ik aan de hand ging uitstappen zou hij een van die pony's wel even een schop verkopen.
Snap niet wat hij tegen pony's heeft hoor, hij moet iemand van zijn eigen lengte zoeken!

stapte snel de trailer op, onder het rijden naar margriet was hij over het algemeen rustig, toen hij van de trailer af ging leek het alleen net een hengst, wel een heel mooi gezicht. had alleen me handen vol aan hem haha, toen ik opstapte was hij super braaf!
geen pas heeft hij verkeerd gedaan, lekker rustig gedraaft en gegalopeerd. tuurlijk was hij wel iets gespannen, maar zaten er ook echt hele fijne stukken tussen. en terug even met twee longerlijnen er achter en hij gaat er weer zonder moeite op. ik denk alleen wel dat hij vandaag beste spierpijn heeft. het was een zware bak om in te rijden.
ik weer thuis
.. Mays is bijna weer happy
.. keel nog wat dik en ijsjes en ijswater hangen me nu al de keel uit