Nicole1995 schreef:Strakjes komt Mntj me halen gaan we naar Huizen in `t Gooi om Mntj te jureren en ik schrijven.Grardus moest ook alleen dan de ochtend wij de middag om half 12
Leuk!! Lijkt mij ook heel leerzaam om eens van de zijlijn te kijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:Nicole1995 schreef:Strakjes komt Mntj me halen gaan we naar Huizen in `t Gooi om Mntj te jureren en ik schrijven.Grardus moest ook alleen dan de ochtend wij de middag om half 12
Leuk!! Lijkt mij ook heel leerzaam om eens van de zijlijn te kijken.
.
. Ik probeer het morgenochtend wel even, ik wil tussen 10 uur en 10.30 uur weg gaan.
. LIQUITA schreef:Hehe...eindelijk kan ik weer op Bokt. Was de hele avond niet mogelijk...kreeg bijna afkick verschijnselen, hahaha. Maar nu ga ik m'n bedje in, ben erg moe en heb hoofdpijn.
Jo, ik ben je vanavond vergeten te bellen...lag onderuit gezakt op de bank. Ik probeer het morgenochtend wel even, ik wil tussen 10 uur en 10.30 uur weg gaan.
![]()
Welterusten voor de gene die nog langs komen.
Nicole1995 schreef:Gefeliciteerd met je winstpunten Tytje en je verjaardag natuurlijk,je was toch pas in oktober jarig als ik me goed herriner?