winnitou schreef:xan schreef:Lin, hoe laat moet je a.s. zaterdag ????
Ik ga ff zoeken hoe laat de mensen moeten die ik moet voorlezen.
Ben zo terug.
ik moet om iets voor half tien
Hee, vergadering al afgelopen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Aha...dat is misschien dan wel wat voor Erik. Waar kan ik het kopen, toch niet in Suriname hewonderbaarlijk! alle schilvertjes, exceem ,rode plekjes gaan ermee van je huid af! rick gebruikt het ook! echt een aanrader!.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Aha...dat is misschien dan wel wat voor Erik. Waar kan ik het kopen, toch niet in Suriname hewonderbaarlijk! alle schilvertjes, exceem ,rode plekjes gaan ermee van je huid af! rick gebruikt het ook! echt een aanrader!.
meelen schreef:Dat zei ik ook al, denkt dat Bokt wil dat we snel door dit topic gaan, hihi,Waarom plaatsen jullie alles drie keer? hihihi
Zo zijn we nog sneller bij de 500

ATE schreef:Executie uitverkoop in onze achtertuin!!
hahhahhaha.
Uitverkoop in mijn achtertuin ....
Hallo allemaal,
De financiële crisis heeft velen getroffen helaas ook mij persoonlijk.
Het gaat vaak goed, maar het gaat ook wel eens slecht.
Na het controleren van de inkomsten en uitgaven van het laatste jaar ziet het er jammer genoeg naar uit dat ik toch wat te royaal heb geleefd.
Ik zie mij daarom gedwongen om wat persoonlijke hobby-dingen te moeten verkopen.
De komende weken ga ik daarmee van start.
Het zij zo.
Ik heb alles wat ik kwijt wil in de tuin neergezet en er een foto van gemaakt (zie hieronder).
Als jullie iets zien dat je gebruiken kunt, en graag hebben wilt, stuur mij dan maar een mailtje.
Nicole1995 schreef:ATE schreef:Executie uitverkoop in onze achtertuin!!
hahhahhaha.
Uitverkoop in mijn achtertuin ....
Hallo allemaal,
De financiële crisis heeft velen getroffen helaas ook mij persoonlijk.
Het gaat vaak goed, maar het gaat ook wel eens slecht.
Na het controleren van de inkomsten en uitgaven van het laatste jaar ziet het er jammer genoeg naar uit dat ik toch wat te royaal heb geleefd.
Ik zie mij daarom gedwongen om wat persoonlijke hobby-dingen te moeten verkopen.
De komende weken ga ik daarmee van start.
Het zij zo.
Ik heb alles wat ik kwijt wil in de tuin neergezet en er een foto van gemaakt (zie hieronder).
Als jullie iets zien dat je gebruiken kunt, en graag hebben wilt, stuur mij dan maar een mailtje.