Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jupiter staat bij mij op stal... APC waveren he

Nortella schreef:hihi ik heb een heeuleboel verhalen..
*zoals hek mollen, heel hard zingen onderweg 'Oh Danny', achterstevoren op je paard zitten, van Joep winnen op Holterweg, Valentino die kreupel werd, Jassie die jaloers is, opzoek zijn naar de zenn, het verhaal van het contrast bij Bartels,*
En koprollen met je kin op je borst

Nortella schreef:mvs schreef:heb je van joep gewonnen op holterweg!! kan nietJupiter staat bij mij op stal... APC waveren he
Jep.. Noorie heeft Joepsoep verslagen hihi..
Joep gaat aan het begin heel hard, maar daarna zwakt hij af..
Noor heeft een constante snelheid van heel hard en haalt hem daarna in

hebben de meeste paarden wel alleen ashanti kan door en door en door owja en sandro

mvs schreef:hahha zal joep idd ff aaien.. ga woensdag weer.. iss inderdaad wel waar dat hij gewoon van uit 0 naar heel snel kn maar t niet heel lng vohoudhebben de meeste paarden wel alleen ashanti kan door en door en door owja en sandro
die is r helaas niet meer he! Best jammer, had me best leuk paard geleken!
nou eigenlijk meer ginny met dion egt mega grappig.. hij zat helemaal onder de blubber iedereen was eerst helemaal stil want zn gezicht stond echt op storm toen hij er naast lag.. maar toen moest hij gelukkig ook wel lachen.. was natuurlijk wel "het" item van de week