Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redlich

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:08

Goedemorgen allemaal!

Ben net op m'n werk en mijn collega's zijn nog in diepe slaap of onderweg. Ga dus maar ff op bokt kijken.
Leuk is het dan om al die foto's te zien. Leuke foto Marion!
Zal zeker foto's van Malvin hier op bokt gaan plaatsen.
Ben een beetje laks daarin maar ik ben volgende week vrij dus tijd zat zou je denken.
Ga nu maar aan het werk ook al is er nog geen collega te zien?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:55

Heeyy goedemiddag allenmaal!
Het is klote weer vandaag zeg! Gelukkig is het nu even droog, hoop dat dat zo blijft!
Zie jullie straks op stal!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:56

Ik heb hard gewerkt vandaag,ben een beetje errug moe en ga maar eens niet naar stal vandaag.Tence zal het niet erg vinden waarschijnlijk en het weer is ook niet alles. Tong uitsteken

Om 9.00u nog geen collega`s te zien?Makkelijk met zo`n kantoorbaan,ik was toen al 2 uur aan het werk.Moest een stagiaire op sleeptouw nemen,leuke meid.we hebben alvast maar wat versierd voor de EK voetbal. Haha! We hebben een paar voetbalgekke "oudjes". Tong uitsteken

Zie van de meeste foto`s van Shantihdior en jarrah kruisjes.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:16

taverno schreef:
Zie van de meeste foto`s van Shantihdior en jarrah kruisjes.

Hmmm raar, kunnen anderen ze wel zien (ik kan namelijk die van shanthidior wel gewoon zien) of is er iets misgegaan met uploaden?

Leuk dat jouw merrie ook een aantal veulens heeft gehad cer, en leuk ook dat je ze kan blijven volgen Lachen

Ik ga denk ook vandaag een dagje niet, heb ook ff een drukke dag en tiff heeft sowieso gewoon ff een paar lekkere rustige weekjes... doe ik elk jaar aan het begin van het seizoen en dat bevalt haar erg goed (en mij ook)! Dus die mist mij echt niet Haha!
Gister wel nog even 20 minuutjes gereden trouwens en dat ging echt heeerlijk, dan weet je weer waar je het voor doet! Lachen

Voor degene die straks nog naar stal gaan of er al zijn: veel plezier en tot morgen!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:40

Ik heb de URL gekopieerd en toen deden ze het wel,zie ze nu dus ook.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:45

Zo kan Tence ook kijken. Haha!

Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:00

aww tencieboy m'n grote maat Lachen lol!!
gisteren heel intensief bezig geweest met mijn meisjes, een wit zeiltje, een grote roze bal en wat pionnen...volbloeds en arabieren zijn gek? gek genoeg om er een zeil overheen te gooien van de oren tot aan de staart!!!
Ben zelfs op pony gesprongen om haar zonder zadel, zonder hoofdstel, over het bewuste witte zeiltje heen te draven. M'n kanjers!!!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:12

Ik hou het vandaag ook even voor gezien...

Leuke foto's van Tence *LOL*

ik kan de andere foto's helaas ook niet zien...

Ja woogy het zijn echt toppertjes die van jou *LOL*

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:13

Woogy,als je nog eens een zeiltje neerlegt,of iets anders geks gaat doen wil ik ook meedoen.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:19

De roze grote bal is van mij en ligt in het hok van Esther... Je mag em gebruiken hoor... hij ligt ervoor Knipoog

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:38

[quote="Baxter"]De roze grote bal is van mij en ligt in het hok van Esther... Je mag em gebruiken hoor... hij ligt ervoor Knipoog[

hi die dees....het is nu toch ook jou hok ....lol
We hokken nu samen met jootje erbij ......

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:49

jarrah schreef:
Zijn zeker leuke foto's zeg!!

@ Shantihdior: ik keek even in je profiel... ik wist niet dat jij zoveel paarden had zeg Bloos!
Leuke dieren allemaal, vooral die laatste paar veulens... chique beestjes zeg... heb je die nog steeds?

Tif heeft trouwens ook 2 jaar terug een veulen gekregen, die is nu van kennissen van mij en daar ga ik volgende week weer een keertje kijken! Dit was ze als veulen:

Net geboren:
Afbeelding

1 dag oud:
Afbeelding

4 maanden oud:
Afbeelding

(vorig jaar) 14 maanden oud:
Afbeelding

Ze schijnt nu bijna net zo groot als mams te zijn (groot dus Tong uitsteken)
Ik zal wel foto's plaatsen als ik geweest ben!

Ik heb met de moeder van dior,vijf veulens gefokt inclusief dior.Dior is de oudste en de 2 daarna zijn replay en romeo....die zijn van mijn zus...
Daarna boa die is nu van een vriendin van mij...
En als laatste chin chan...en die is ook van mij en die loopt dag en nacht bij de hengsten....(Hoop dat dat mij toppertje wordt)
En nu ben ik met dior aan het fokken en hoop dat ze nu drachtig is van Oscar....

En dan worden het er echt veel hahahah

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:53

@ Dees, ja Dees, wij hokken tegenwoordig metz'n drietjes ... en we hebben nu een zee van ruimte, het hok lijkt nu ineens heel erg groot. En we hebben sinds vanmiddag een kapstok, hahaha ...

@ Esther, tuurlijk , je Baby is toch al je toppertje ... net als al die andere paardenkids ...
en we duimen ook hard voor Dior, die vraagt nu echt elke avond om een knuffel vragen, zelfs aan Aad, hahahaha en dan kan Donna toch zo jaloers kijken...

Zie je op stal.

Het was trouwens erg rustig vanavond op stal en dat terwijl het heerlijk weer was om te rijden.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 08:48

@Eshter en Jo: hahaha ja we hokken nu met zijn drieen *LOL*
ben er wel blij mee... kunnen we alle spullen in ieder geval een stuk makkelijker vinden dan in zo'n kastje Lachen

Ik duim ook nog steeds voor de 2 dames... Van Donna weten we het snel... En dan nog even wachten op Dior.
Heb tegen die tijd eelt op mijn duimen maar ik heb het er voorover *LOL*

Hahahaha ja ik kan me voorstellen dat Don jaloers wordt als Aad gaat knuffelen met Dior... Knipoog

En oh ja... ik kan de foto's nu wel zien... Zijn leuke foto's allemaal *LOL*

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:29

hey marion, misschien dat ik zondag weer met de meisjes in de binnenbak met zeiltjes en bal etc aan de arbeid ga, wil het een beetje bijhouden bij de meisjes.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:30

Laat ik er zondag nu net niet zijn! Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 20:40

Vanavond weer een leuk ritje gemaakt,het was zeker niet saai. Haha! Eerst ga ik al door mijn (zere)enkel in het eerste sluisje,toen liepen de pony`s op de smalle strook na het gemaaltje,kregen we een opdringerig hengstje achter ons aan.
Toen lag er iets groots en zwarts op een pallet dat leek op een halve walvis Haha! .Paarden wilden er eerst niet langs,was heel eng natuurlijk.
Toen het sluisje door in het park zelf en daar stond een hoogdrachtige,heel vals kijkende Galloway koe op het pad.
Daarna een galopje op de berg,vloog een fazant voor ons uit die niet wist waar hij heen moest(werkte iets op onze lachspieren Tong uitsteken )
Op de terugweg stond er een koe precies voor het sluisje,weer langs die walvis ,wat later een opgevouwen rubberboot leek te zijn. Pling
Toen weer langs de pony`s en na het laatste sluisje kregen we een graafmachine achter ons aan tot het witte bruggetje.Ik kon pas na de brug weer op Tence komen Haha!

Verder verliep de terugweg wel rustig.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:53

@ Marion, of een eng ding op een buitenrit niet genoeg is , ... als jullie maar lol gehad hebben, toch.

Die maflinger van mij ,vind dat gemaal maar niks, fazanten, konijnen en die koeien doen dr niks, net als de sluisjes.

Zie julie op stal ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 09:13

Laat ik nou twee zoete meides hebben, alhoewel die ouwe van mij m'n meisje in de maling nam. Achteruit richting het water, niet stil willen staan, nergens uit zichzelf overheen gaan, en tot slot kaars recht te hoogte in gaan na het laatste sluisje toen ze er weer op wilde stappen....Leuk paard Haha!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 15:43

ff berïchtje per gsm: paarden worden morgen om 5u binnen gehaald ipv 4u.

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:56

Hallo allemaal!

Ik ben deze week even bij jullie stal wezen kijken, na een gesprekje met Lisa (Woogy) Knipoog en moet zeggen dat ik het er super leuk uit vind zien, en ik er sterk aan zit te denken om mijn paardje naar jullie stal te verhuizen. Alleen de afstand is een beetje een twijfelpuntje, ik woon niet echt in de buurt.
Leuke stal, en een gezellige sfeer Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:58

Waar woon je dan Miss_Favre?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:01

Kimbaie schreef:
ff berïchtje per gsm: paarden worden morgen om 5u binnen gehaald ipv 4u.

Per GSM,handig Haha! Dat heb je er van als je je laptop op je werk laat liggen Tong uitsteken Maar morgen ben ik er niet. Knipoog

Ik heb vandaag alleen maar Tence zijn staart gewassen,die wordt aan de bovenkant kaal.Of het is van het krauwen met elkaar of het is iets van een beestje of zo Haha! (daar is hij voor behandeld hoor)Het lijkt wel weer wat aan te groeien.

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:12

taverno schreef:
Waar woon je dan Miss_Favre?

Hoi Lachen

Ik woon in Den Haag, ik ben wel in bezit van een auto, maar heb mijn paardje samen met mijn zusje, en zij is nog afhankelijk van haar fiets, en dat is best een stukje fietsen Haha! Dus we zijn even aan het kijken hoe we dat het makkelijkst kunnen doen.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:32

Weer even een berichtje over mijn poppetje. Wat was ze weer super vandaag Vingers aflikken Ik heb haar onder het zadel over de baan gereden en een paar stukjes wat doorgereden. Wat een super pownie heb ik !!! Oob had vandaag lekker vrij; die heeft gisteren in de les heel erg hard gewerkt Knipoog Ben weer blij met m'n beestjes !