Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mariki10 schreef:Loe schreef:Whaaaaaa! Haley staat weer te koop: [EA-CO] te koop leuke stevige E pony ruin (Haflinger x arabier)*bied
Ze hebben zelf toegegeven dat ze ze alleen maar hebben gekocht voor de doorverkoop.
Maar als ze dan 1 baasje krijgen gaan ze er alleen maar op vooruit

!
! Dus ben benieuwd Aniek_ schreef:Jongens, WAT IS DEZE?! (citaat van Josje Hoens en Lindy van de Nieuwenhof)

Alleen ze hadde niet veel leuks haha.
Nja daarna naar de 2e kamer, was opzich wel boeiend alleen er was helaas geen vergadering/debat ofzo. Stonden alleen dik in de file dus was pas om 7 uur terug uit school. xD Aniek_ schreef:Ja maar het is citaat van hun vanwat ik heb gehoord, van jouw he bikh et niet gehoord
Heb Marlou toch wel echt übervaak wat is deze horen zeggen, en zo vaak zie ik d'r niet eens 
Katuwr schreef:Smokey staat al een tijd niet meer écht te koop, hij had eerst wel een advertentie maar daarna werd hij al meer manege geschikt dus staat ie net zo veel te koop als alle andere paarden. Niet dat Haley nou wild is maar ze moeten wel echt een stal vrijhebben en denk dat hij niet zo super populair is ofzo... Weet niet...
om 7 uur was de les dan afgelopen want wij moeten altijd blijven kijken enzo
hebben we nog kei lang met hulsebosch en Wiebe (springleraar
) staaan praten lieke en ik was wel leuk haha
ze gingen dik roddelen
achja gelukkig bracht lieke mij naar de trein
want als ik om kwart voor 8 nog op de taxi moet wachten haha
mja ik kwam dus aan op het station zag ik de trein staan dus ik rennen stond ik voor de trein rijd die echt en halve meter voor me neus weg ooooooo echt erg
maar destoptrein stoind er al dus heb die maar genomen duurde welk nog 15 min ofzo voordat die ging mja niets aan te doen zat iig warm
en ik wou volges mij nog iets zeggen maar dat weet ik even niet meer...
Michelle__ schreef:Katuwr schreef:Smokey staat al een tijd niet meer écht te koop, hij had eerst wel een advertentie maar daarna werd hij al meer manege geschikt dus staat ie net zo veel te koop als alle andere paarden. Niet dat Haley nou wild is maar ze moeten wel echt een stal vrijhebben en denk dat hij niet zo super populair is ofzo... Weet niet...
huh, die moeder van meisje van Gemma, die komt regelmatig op de Nieuwe Ark omdat die kinderen daar rijden, en die zijden dat iemand van de manege hem gekocht had?
nja ik ga slapen!xx
Vanavond rijden

Aniek_ schreef:Ja maar het is citaat van hun vanwat ik heb gehoord, van jouw he bikh et niet gehoord