Stef_Winston schreef:HaHA je hoeft niet alleen aan mij te type hoor![]()
Op wie heb je nog gereden? Macho?
neej ollever!
Wanneer rij jij ookalweer?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:HaHA je hoeft niet alleen aan mij te type hoor![]()
Op wie heb je nog gereden? Macho?
HorseQueen schreef:Okej dan!
Ja hoor was wel leuk
Was manno ook leuk?!
Bij manno zat k een x op zijn nek zij z'n oren want in de galop bokte die zo hoog toen vloog k op zijn nek en toen gleed ik 2 minute later weer in t zadelhahaha
Tops_M schreef:Ik heb bij Chardon stage gelopen...
Heb en hou er zeer gemengde gevoelens aan over...
Flurk schreef:hoi,
ik ontdek jullie net (er is in het verleden hier wel een topic geweest over Chardon maar die liep niet echt)
Nou vroeger heb ik een aantal jaren op Chardon gestaan met de fjord Jens misschien kennen jullie hem nog wel?
Toen Jens artrose kreeg hebben wij hem heen gestuurd naar Meijendel waar hij heerlijk in de duinen met andere fjorden vrij rond loopt totdat hij dood gaat.
Niemand begreep dat op Chardon maar mijn pony is erg dankbaar en komt vrolijk gedag zeggen als ik hem opzoek (moet bekennen dat ik nu erg lange tijd niet meer geweest ben) In die tijd namen wij Pedro ook wel eens mee op buitenrit (zie foto in mijn profiel)
En afgelopen maandag ben ik er weer eens wezen kijken omdat een kennis van mij in de les rijdt en zag dat er een behoorlijke verbouwing gaande is.
Wordt wel mooi en er komen zelfs longeercirkels
Jorine_Falco schreef:Flurk schreef:hoi,
ik ontdek jullie net (er is in het verleden hier wel een topic geweest over Chardon maar die liep niet echt)
Nou vroeger heb ik een aantal jaren op Chardon gestaan met de fjord Jens misschien kennen jullie hem nog wel?
Toen Jens artrose kreeg hebben wij hem heen gestuurd naar Meijendel waar hij heerlijk in de duinen met andere fjorden vrij rond loopt totdat hij dood gaat.
Niemand begreep dat op Chardon maar mijn pony is erg dankbaar en komt vrolijk gedag zeggen als ik hem opzoek (moet bekennen dat ik nu erg lange tijd niet meer geweest ben) In die tijd namen wij Pedro ook wel eens mee op buitenrit (zie foto in mijn profiel)
En afgelopen maandag ben ik er weer eens wezen kijken omdat een kennis van mij in de les rijdt en zag dat er een behoorlijke verbouwing gaande is.
Wordt wel mooi en er komen zelfs longeercirkels
Wat ontzettend leuk dat je Pedro meenam. Echt heel leuk. De verbouwing van de nieuwe bak is nu klaar en he ziet er supper uit. Tuurlijk wordt er wel eens onnodig geslagen, maar e proberen echt ook wat leuks voor de pony's te houden! Alhowel falco ook echt wel eens op het land moet..