. Maar even over het echte grijs...weet ik wat me te wachten staat morgen. Gijs zal zijn dikke deken ook wel weer op hebben dan (het is zo'n mietje wat dat betreft
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Maar even over het echte grijs...weet ik wat me te wachten staat morgen. Gijs zal zijn dikke deken ook wel weer op hebben dan (het is zo'n mietje wat dat betreft
) LIQUITA schreef:Ik ben vandaag 2 Pandora bedels verloren. Dat hartje aan de onderkant van het korte kettinkje is er af gegaan. Dat hartje heb ik nog wel, zat tussen mijn beha. Ik ben echt aan het balen, ben juist de duurtste veloren. Dat korte kettinkje gaat dus de kast in
.

LIQUITA schreef:Ik ben vandaag 2 Pandora bedels verloren. Dat hartje aan de onderkant van het korte kettinkje is er af gegaan. Dat hartje heb ik nog wel, zat tussen mijn beha. Ik ben echt aan het balen, ben juist de duurtste veloren. Dat korte kettinkje gaat dus de kast in
.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik ben vandaag 2 Pandora bedels verloren. Dat hartje aan de onderkant van het korte kettinkje is er af gegaan. Dat hartje heb ik nog wel, zat tussen mijn beha. Ik ben echt aan het balen, ben juist de duurtste veloren. Dat korte kettinkje gaat dus de kast in
.
Ach wat zonde nou.
Je was er zo blij mee.

LIQUITA schreef:Ik ga naar de kapper (Sandra).
Doei en tot laters!!!!
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik ga naar de kapper (Sandra).
Doei en tot laters!!!!
Ik ben ook naar de kapper gegaan vanmiddag.
Ik heb er 1 cm af aan de achterkant, verder wat puntjes en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel highlights.

LIQUITA schreef:RON EN TINEKE
HARTELIJK GEFELICITEERD, en maak er maar een mooie dag van!

ATE schreef:liquita jammer zeg van je bedels was dat de bedel die ik op een ... vond lijken ??????
meelen schreef:LIQUITA schreef:RON EN TINEKE
HARTELIJK GEFELICITEERD, en maak er maar een mooie dag van!
Nou, uiteindelijk heb ik vanmiddag een ontzettend grote bos bloemen gekregen met grote witte rozen en witte lelie's en had Ron een tafel besproken bij de Kelderhof in Amsterdam.
Daar hebben we heerlijk gegeten.

ATE schreef:ooh laat ron ff foto maken
meelen schreef:ATE schreef:liquita jammer zeg van je bedels was dat de bedel die ik op een ... vond lijken ??????
waar het hart vol van is.................
meelen schreef:ATE schreef:ooh laat ron ff foto maken
Jullie zien het wel een keer op de manege.

winnitou schreef:En 10 heb je al besloten wat je gaat doen (kun je geen tilhulpje krijgen)
meelen schreef:ATE schreef:ooh laat ron ff foto maken
Jullie zien het wel een keer op de manege.
winnitou schreef:is je keuken gebracht Ate (was toch vandaag?)