Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shan schreef:Hoe gaat het met je nieuwe paard Annemarie?
Annemarie_ schreef:shan schreef:Hoe gaat het met je nieuwe paard Annemarie?
goed, hij komt eind maart naar huis. Ik rij hem niet zo vaak eigenlijk (hij staat nog daar) ..
mammaslamma schreef:Je moet wat he, qua naam, Cleo noemde mij vroeger zo en JL was dan pappaslappa, nog mooier......
Cleo was ook gevraagd voor het shetten 4 tal, maar ook daar het gebrek aan tijd om te oefenen , wilde eerst nog wel reserve zijn, maar dan heb je alsnog je kosten van n startkaart, meten etc, doen we wel als ze toch gaat starten, voorlopig hebben ze alletwee nog veel te leren.
shan schreef:In de huiskamer mag je lekker in je eentje kletsen zonder dat er iemand wat van zegt!
Yavanna schreef:shan schreef:In de huiskamer mag je lekker in je eentje kletsen zonder dat er iemand wat van zegt!
Nou, nou, ik wist niet dat je kwaad werd... het is alleen een stuk duidelijker als je niet voor ieder bericht een apart bericht plaatst... dus was het meer voor het overzichtelijke!!
shan schreef:Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat ik kwaad werd....ik was niet kwaad.![]()
Maar goed, ik heb er eens een nachtje over geslapen en heb besloten niet meer in dit topic te posten omdat de sfeer er voor de anderen niet leuker op word als er steeds iemand is die de ander verteld waar hij het wel en niet over mag hebben, zoals geen Fproeven en manegepony's, hoe zij haar posts moet plaatsen en dat opmerkingen verkeerd geinterpreteerd worden in de zin van kwaad worden ed. Op de 1 of andere manier is het de ondertoon die niet lekker voelt.
Het is juist de bedoeling dat dit een gezellig bepklep huiskamertopic is volgens mij, niet aan al te veel regels gebonden.
Ik vind het jammer want het was een leuk idee om met mede eilandbewoners over hun paardenleventje te kletsen.