RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:23

Haai,
Ik reed dan wel niet bij jullie in de les maar ik heb ook genoeg te vertellen. (Al mag Marjolein het dan niet lezen voor morgenochtend omdat ik het haar morgen allemaal zou vertellen maar ik kan het gewoon niet voor me houden Tong uitsteken ) Ik mocht dus op PM, had hem gekozen Haha! Maar het ging wel iets anders dan verwacht. Ik had er wel eerder op gereden en dat ging wel stukken fijner maja het kan niet altijd super gaan... Maar ini vond dat het wel goed ging, die liep me bijna de hemel in te prijzen terwijl ik het idee had dat ik op een renpaard zat. (Heb nog nooit zo vaak de bak doorgereden Tong uitsteken ) Maar de galop ging echt lekker en zelfs van stap naar galop Bloos Maar de les ging echt super snel voorbij, maar ini had gezegd dat ik er een paar keer achter elkaar op moest rijden dus wie weet kan ik er maandag weer op. Lachen (En dan ook in mijn normale les hopelijk Vork )

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:27

Ik heb er een ook heel lang gereden. Lachen
Reed altijd op Kim & Ivan, of Moonlight.
Heb als 5 jarig meisje leren rijden op Kim.

Mijn zus, Tessa Klaver reed daar ook Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 18:28

Haha, Tamara! Dan moet je dit natuurlijk niet posten als ik online ben op bokt hea! Haha!
Maar vertel het morgen gerust nog 3000× hoor Lachen Vind ik niet erg Knipoog

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:29

Nog geen veulentje! Maar haar benen zaten net onder de melk ( Boos! ) dus duurt zeker niet lang meer... Als ze maar niet teveel biest verliest (het rijmt, het rijmt). Ik hoop natuurlijk dat het een merrie wordt maar we zullen het zien.... Spannend!!!

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:30

Mijn beeb is er! Het is een merrie en ik heb haar Britt genoemd (moest beginnen met A, B of C)!! Mijn zus maakt straks een topic erover aan omdat ik te lui ben om foto's te uploaden, zal straks een link neerzetten! Haha!

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 00:20

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:38

Gefeliciteeerd! Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:09

Hetzelfde als Marleen!
Superlekker veulentje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:26

Leuk hoor, Solanne! Gefeliciteeeeerd met de mooie kleine! Nou ja kleine, ze oogt als een flink veulen, of ligt dat aan mij? Lachen Leuk voor je dat het toch een merrietje geworden!

Iemand nog iets leuks meegemaakt op de manege dat je natuuuuurlijk met ons wilt delen? Nog een leuke les gereden, mocht je op een cool paard of een coole pony Cool , heb je een lief paard of pony gepoetst, gewoon een dagje lekker op stal geholpen, paardje gespeeld met je wilde arabierenhengstenvriend(inn)en in de longeerbak Whoosh! of wat dan ook? Vertel vertel want ik ben heel benieuwd Lachen

Ik wil wel wat vertellen over maandag, maar dat weet minstens de helft van jullie al (aangezien minstens de helft van jullie uit de maandagavondvanzestotzevenuurles bestaat Koe ).
Maar ik heb toch niks te doen dus ik vertel het lekker toch Tong uitsteken . Ini vroeg afgelopen zaterdag op wie ik maandag zou willen, maar ik kon echt niet kiezen, dus ik zei maar dat ik wel graag op één van de Friezen wilde. En ja hoor, ik mocht weer een xtje op Kiduna! Het ging eigenlijk wel lekker, zoals het bij iedereen goed ging vond ik, en het was gewoon een leuke les Lachen . Meer heb ik er eigenlijk niet over te vertellen, behalve dat ik heb ontdekt dat Kiduna echt GEK op wortels is en je na de derde wortel nog steeds heel smekend en lief kan aankijken Lovers Haha!

Oké nou zijn jullie aan de beurt Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:31

Haha, dit wordt dus weer net zo'n topic als de hyve? Tong uitsteken Ach, ik vind het niet erg...
Als denk ik dat jullie wel een beetje genoeg beginnen te krijgen van 'de Marjolein
en Bravour-show' Tong uitsteken Hmm... ik zal jullie sparen, voor 1 keertje Tong uitsteken Maar Eef, ze liep
supers! Jammer dat je zelf niet zo lekker was Tong uitsteken Maargoed, beter thuis alles eruit
dan in de bak toch? Tong uitsteken [Zie het al helemaal voor me Tong uitsteken Kiduna ineens helemaal
bedekt onder iets met een onbestemd kleurtje Tong uitsteken]

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:33

Het is idd een fliiiiink veulen, ze kan niet onder Paulien doorlopen, ze heeft wel pogingen gedaan maar het past echt niet! Wordt dus een mooie grote, en daar houden we van Haha!.

Heb niks meegemaakt aangezien ik er niet meer kom, wou weer gaan lessen maar aangezien ik dat zelf moet betalen kan ik dat wel vergeten denk ik... Dus moet geld achteruit leggen en af en toe een lesje rijden denk ik Tong uitsteken. Echt wel oliebol eigenlijk.. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:38

xSwanHeart schreef:
Haha, dit wordt dus weer net zo'n topic als de hyve? Tong uitsteken Ach, ik vind het niet erg...
Als denk ik dat jullie wel een beetje genoeg beginnen te krijgen van 'de Marjolein
en Bravour-show' Tong uitsteken Hmm... ik zal jullie sparen, voor 1 keertje Tong uitsteken Maar [***], ze liep
supers! Jammer dat je zelf niet zo lekker was Tong uitsteken Maargoed, beter thuis alles eruit
dan in de bak toch? Tong uitsteken [Zie het al helemaal voor me Tong uitsteken Kiduna ineens helemaal
bedekt onder iets met een onbestemd kleurtje Tong uitsteken]

Hahahaaa!! Nou ja, ik heb het tijdens het rijden even overwogen maar ik vond zwart haar toch mooier staan Tong uitsteken . Hihi!
Ja, misschien wordt het net zoiets als de hyves. Die was ook wel gezellig maar er wordt zo weinig gereageerd. Het gaat hier veel beter, we zitten al op 3 pagina's in 13 dagen! Woooooow Wow! , ghehe!
Enneh, ik krijg noooooooooooooooooooooit genoeg van 'De Marjolein en Bravour-show' want elke keer is weer een avontuur Koe Vork . Hihi Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:45

loveshadow schreef:
Enneh, ik krijg noooooooooooooooooooooit genoeg van 'De Marjolein en Bravour-show' want elke keer is weer een avontuur Koe Vork . Hihi Haha!

Haha, dat viel maandag best mee Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:36

Ik zal me er ook eens mee bemoeien, dan is het geen maandagavond topic meer :-P (ben ik de enige van de zaterdagochtend??)
Ik heb de afgelopen paar weken ruzie gehad met mn grote zwarte draakje, Rallywood. Zn (waarschijnlijk) bekende trapacties in galop... Ben wel benieuwd bij wie hij dit nog meer uithaalt want hij schijnt het niet bij iedereen te doen (vorig jaar bij mij ook nooit...). Weet zelf wel dat het aan mn buitenbeen ligt maar hij loopt zich ook ontzettend aan te stellen hihi. Hij zal dr toch aan moeten wennen dat mn linkerbeen (dus hij doet et in de rechtergalop) wat instabiel is! Meestal ben ik dus de "probleemschopper" in de les Bloos

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:20

Zwerte schreef:
Ik zal me er ook eens mee bemoeien, dan is het geen maandagavond topic meer :-P (ben ik de enige van de zaterdagochtend??)
Ik heb de afgelopen paar weken ruzie gehad met mn grote zwarte draakje, Rallywood. Zn (waarschijnlijk) bekende trapacties in galop... Ben wel benieuwd bij wie hij dit nog meer uithaalt want hij schijnt het niet bij iedereen te doen (vorig jaar bij mij ook nooit...). Weet zelf wel dat het aan mn buitenbeen ligt maar hij loopt zich ook ontzettend aan te stellen hihi. Hij zal dr toch aan moeten wennen dat mn linkerbeen (dus hij doet et in de rechtergalop) wat instabiel is! Meestal ben ik dus de "probleemschopper" in de les Bloos

Ik had het maandag ook weer. Ik denk dat ie precies voelt bij wie die het kan doen en bij wie niet...erg kieskeurig paard naar mijn idee Nagelbijten / Gniffelen

Hoe heet jij eigenlijk...ben even nieuwschierig wie jij bent Schijnheilig

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:25

De reden dat ik nog niet op rallywood wil rijden Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:27

Kim, dat kan je prima! Ik kan het toch ook, een beetje? Lachen

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:31

Maar hij is zo groot....
Geef mij maar een stuiterende kleine pony Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:35

Lol Tong uitsteken Ik weet zeker dat je liever Rallywood hebt dan Wiko Tong uitsteken

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:36

Hoezo? Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:39

Vraag dat maar aan Eef Tong uitsteken Die weet er álles van

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:47

Ghehe, nou die zal hier vast nog wel posten vanavond. Vork
Het is alweer bijna maandag. Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:08

Ja inderdaad Lachen Heb alweer hartstikke veel zin om te gaan rijden Lachen
Maar dan moet 't niet zo hard waaien! Verdrietig

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:09

Oh dat vind ik wel leuk. Tong uitsteken Ben wel wat gewend als het gaat om wind..
Alleen is het morgen prutweer.. Anders kon ik nog eventjes rijden.. Is niet zo handig met dit weer buiten rijden. Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:12

Lol Tong uitsteken Ik ben vandaag ook maar ff niet het bos in gegaan.
Had wel zin, maar vorige keer kreeg ik ook al bijna een tak op m'n kop... [zo'n dikke]
En dat heb ik dan toch liever niet Tong uitsteken Hoop dat 't morgen in ieder geval iets minder
hard waait, dat scheelt al een stuk. Ik bedoel, met een regenbroek kun je verder best
rijden Lachen