Ik reed dan wel niet bij jullie in de les maar ik heb ook genoeg te vertellen. (Al mag Marjolein het dan niet lezen voor morgenochtend omdat ik het haar morgen allemaal zou vertellen maar ik kan het gewoon niet voor me houden
) Ik mocht dus op PM, had hem gekozen
Maar het ging wel iets anders dan verwacht. Ik had er wel eerder op gereden en dat ging wel stukken fijner maja het kan niet altijd super gaan... Maar ini vond dat het wel goed ging, die liep me bijna de hemel in te prijzen terwijl ik het idee had dat ik op een renpaard zat. (Heb nog nooit zo vaak de bak doorgereden
) Maar de galop ging echt lekker en zelfs van stap naar galop
Maar de les ging echt super snel voorbij, maar ini had gezegd dat ik er een paar keer achter elkaar op moest rijden dus wie weet kan ik er maandag weer op.
(En dan ook in mijn normale les hopelijk
)
Maar haar benen zaten net onder de melk (
) dus duurt zeker niet lang meer... Als ze maar niet teveel biest verliest (het rijmt, het rijmt). Ik hoop natuurlijk dat het een merrie wordt maar we zullen het zien.... Spannend!!!
, heb je een lief paard of pony gepoetst, gewoon een dagje lekker op stal geholpen, paardje gespeeld met je wilde arabierenhengstenvriend(inn)en in de longeerbak
of wat dan ook? Vertel vertel want ik ben heel benieuwd
).
, ghehe!