Phyton weet ik niet.. wist eerlijk gezegt niet dat die weg was.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Phyton weet ik niet.. wist eerlijk gezegt niet dat die weg was.
Vind hem helemaal geweldig.
En dat bokken, tja.. 't word steeds minder. Gister nog buitenritje gemaakt, toen was hij wel een beetje druk. Maar het is goed gegaan.
Dacht in het begin toen we nog in de buitenbak waren echt: Ik stap af. Hij bleef maar stuiteren en naar voren schieten enzo. Maar toen toch maar doorgereden en toen ging het nog best goed. 
Yommie schreef:Kiki is verkocht:)
aan mwa
En echt bij iedereen wel appie was echt cool wel jammer dat hij verkocht is . 0maris0 schreef:Yommie schreef:Kiki is verkocht:)
aan mwa
Gefeliciteerd!
Staat ze nu wel recht op dr benen?!![]()

Maar ik vind het er enorm gezellig!
Ik rij op 't moment eigenlijk elke week op Iris
Lekker snel
K_im schreef:Ik meld me ook maar eens
Ik rijd er vanaf januari 2007. Daarvoor jaren bij een andere manege gereden. En had enorme vooroordelen over deze manege.. Het zou een 'kakmanege' zijn etc. Tsja, je hoort zo hier en daar wat heMaar ik vind het er enorm gezellig!
Leuke paarden en goede lessenIk rij op 't moment eigenlijk elke week op Iris
Lekker snel
Juul schreef:Hey Kim!
Haha idd.. dat zeiden Sonja en ik altijd.. Vond 't ook een kakmanege toen omdat wij Kalverhoek gewend waren. Weet nog dat we een keer bij die springwedstrijd waren in de zomer 's avonds.. dat was leuk!
ook al wast het lang geleden dan
?
Dat was heel moeilijk voor mij om te begrijpen 

het is echt een super mooie manege! en voor wat ik me nog kon herinneren stonden alle paarden/pony's er super bij, en was het goed geregeld
!