Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:04

haha Friet ROFL

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:22

Blond fried bedoelde ik. zit je me nu gewoon uit te lachen andrea Huilen Knipoog haha

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:23

van je medebokkers moet je het hebben hihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:24

Bloos Hahaha!

Nee hoor ik lach je toe Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:32

xDaayx schreef:
Prometheus lijkt me ook echt een ontzettend leuke manege! Jammer dat je alleen lid kan worden als je familie bij de TU werkt. Wie van jou familie werkt daar eigenlijk, Ireen?

Mijn vader werkte daar. Maar nu kan iedereen lid worden hoor. Oftewel donateur is het nu. Als je donateur wordt dan mag je geloof ik ook manege lessen volgen.

Haha, ja mij ons kwamen ook weleens kinderen die bij Chardon of Prinsenstad gereden hadden. En dan vroegen we eerst in wat voor les ze gereden hadden, om zo te weten of wij ze in een gevorderde les of een beginnersles moesten plaatsen. Nou het kwam dus regelmatig voor dat ze al 3 jaar bij Chardon of bij Prinsenstad hadden gereden en ze vonden zich wel aardig gevorderd. Dus wij zetten ze in een redelijk gevorderde les en dan zagen ze ineens alle hoeken van de bak met die paarden van ons, whahaha! Nou, dat vonden ze dus allemaal veel te eng. En een aantal wisten niet eens wat lichtrijden op het goede been was of wat een volte was. Dus standaard als er weer iemand van Chardon of Prinsenstad kwam zetten we ze altijd in een beginnersles, haha! Wij vonden die drukke paarden juist altijd leuk, maar zij niet, haha!

Ik heb ook weleens gehad toen zat ik op het Stanislas en toen bestond de school zoveel jaar en mochten we uit verschillende sporten kiezen. Onder andere paardrijden bij Chardon. Nou, waar zal ik voor gekozen hebben???? Ik mocht op Kwappo rijden en had les van Teun. Dat weet ik nog wel. En toen gingen we galopperen en toen zei Teun tegen mij. Als je met Kwappo met de groep mee galoppeerd dan wil hij nog weleens gek gaan doen en er vandoor gaan. Dus hij vroeg of ik niet liever in mijn eentje wilde galopperen. Ik zeg nee hoor ik ga wel met de groep mee, wat kan mij dat nou schelen als hij druk wordt. Dus ik aangalopperen, ik dat beest inhouden, nou die deed helemaal niet zoveel, hij wilde wel, maar kon niet, hihi! Hoor je die Teun, GOED ZO GOED ZO, zooo wat blijf je netjes zitten. En ik had echt zoiets van: Oké, ik doe gewoon wat ik normaal ook altijd doe, hahaha!

En toen had ik geloof ik een heel verhaal neer gezet, haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:46

Bloos Bloos Dank jullie wel dames.
Ik heb me best erop gedaan.
Ik kon enkel niet iedereen z'n foto erbij krijgen jammer genoeg.
Die van jou Andrea pakt hij niet omdat jij een avater hebt die verspringt.
Ik hoopte niet te zijn vergeten maar jou dus wel Monique sorry is niet zo bedoelt.

Wil ik had de link op bladzijde 500 neergezet dus zoeken hoefde je niet hihihi.
Ik hoop dat het jullie inpriratie heeft gegeven voor het volgende deel whahahaha.

Iedereen dus allemaal wedstrijden rijden.
Nou hier niet whahaha.
Whisper gaat als het goed is donderdag of vrijdag avond over.
En dan kunnen we gelukkig weer wat gaan doen.
Hoefsmit en DA ff bellen dat wil ik eerst regelen en dan gaan we vandaar uit plannen.
En er in ieder geval weer op hihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:50

geeft niet peet,vond het al leuk dat ik er bij stond Ja

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:52

Ik heb geprobeert de meest erbij te zetten die eigenlijk altijd kletsen hier hihih

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:08

Reentjuh schreef:
Hey maar Lin, je wilde zaterdag toch ook naar Sandy gaan? Wordt dat niet een beetje krap dan allemaal?

Hoi hoi!!
Hier ben ik ook weer eens...
Ireen, ik hoorde van Lin dat je ook mee wilde zaterdag?! Gezellig!!! Moeten we even een tijd afspreken.
Hihi ik heb zaterdag alvast geoefend voor als jullie komen kijken Knipoog Het ging beter als verwacht moet ik zeggen Tong uitsteken

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:04

Reentjuh schreef:
xDaayx schreef:
Prometheus lijkt me ook echt een ontzettend leuke manege! Jammer dat je alleen lid kan worden als je familie bij de TU werkt. Wie van jou familie werkt daar eigenlijk, Ireen?

Mijn vader werkte daar. Maar nu kan iedereen lid worden hoor. Oftewel donateur is het nu. Als je donateur wordt dan mag je geloof ik ook manege lessen volgen.

Haha, ja mij ons kwamen ook weleens kinderen die bij Chardon of Prinsenstad gereden hadden. En dan vroegen we eerst in wat voor les ze gereden hadden, om zo te weten of wij ze in een gevorderde les of een beginnersles moesten plaatsen. Nou het kwam dus regelmatig voor dat ze al 3 jaar bij Chardon of bij Prinsenstad hadden gereden en ze vonden zich wel aardig gevorderd. Dus wij zetten ze in een redelijk gevorderde les en dan zagen ze ineens alle hoeken van de bak met die paarden van ons, whahaha! Nou, dat vonden ze dus allemaal veel te eng. En een aantal wisten niet eens wat lichtrijden op het goede been was of wat een volte was. Dus standaard als er weer iemand van Chardon of Prinsenstad kwam zetten we ze altijd in een beginnersles, haha! Wij vonden die drukke paarden juist altijd leuk, maar zij niet, haha!

Ik heb ook weleens gehad toen zat ik op het Stanislas en toen bestond de school zoveel jaar en mochten we uit verschillende sporten kiezen. Onder andere paardrijden bij Chardon. Nou, waar zal ik voor gekozen hebben???? Ik mocht op Kwappo rijden en had les van Teun. Dat weet ik nog wel. En toen gingen we galopperen en toen zei Teun tegen mij. Als je met Kwappo met de groep mee galoppeerd dan wil hij nog weleens gek gaan doen en er vandoor gaan. Dus hij vroeg of ik niet liever in mijn eentje wilde galopperen. Ik zeg nee hoor ik ga wel met de groep mee, wat kan mij dat nou schelen als hij druk wordt. Dus ik aangalopperen, ik dat beest inhouden, nou die deed helemaal niet zoveel, hij wilde wel, maar kon niet, hihi! Hoor je die Teun, GOED ZO GOED ZO, zooo wat blijf je netjes zitten. En ik had echt zoiets van: Oké, ik doe gewoon wat ik normaal ook altijd doe, hahaha!

En toen had ik geloof ik een heel verhaal neer gezet, haha!

nou toen ik er nog manegé lessen reed hadden ze geen pony's ook geen kleine paarden, alleen die grote koets knollen ,erg leuk maar die waren zo gek als een deur er ging geen maand voorbij of ik ging zandhappen hahahaha

was ook veels te klein er moesten tig slagen in de beugels eer dat ik in de stijgbeugels kon, en die paarden pfff als je voor het eerst weer in de buitenbak ging rijden, nou bij het idee brak het zweet al uit, maar goed het waren leuke tijden,

weliswaar veel geleerd hebben we niet bij len, dat kwam eigenlijk pas toen ik privé lessen ging nemen en later toen er wat fijnere paardjes kwamen, maar ja toen had ik snel een eigen paard en heb er niet lang van kunnen profiteren zeg maar,

maar in die tijd was paardrijden voor mij overleven Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 06:51

Haha! Ik stam uit de tijd dat ze alleen maar tuigers hadden en verder niets Knipoog
Moet wel zeggen dat Len die periode beter les gaf, en dat dit met de jaren toch wel erg is afgestompt.
Erg jammer want ze heeft mij altijd goed begeleid met het berijden van de nieuw binnen gekomen tuigers die nog alles moesten leren.
Maar ik heb er een wereld tijd gehad Knipoog

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 06:53

Peet het staat op pagina 499 en niet op 500 Tong uitsteken
Had er ff overheen gelezen Schijnheilig
Zo nu gaan we weer snel aan het werk.
Tot latersssss Haha! Haha!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 08:35

peetorlan schreef:
Bloos Bloos Dank jullie wel dames.
Ik heb me best erop gedaan.
Ik kon enkel niet iedereen z'n foto erbij krijgen jammer genoeg.
Die van jou Andrea pakt hij niet omdat jij een avater hebt die verspringt.
Ik hoopte niet te zijn vergeten maar jou dus wel Monique sorry is niet zo bedoelt.

Het is je vergeven hoor Clown

Wat gevoel heb je zelf over Whis peet?

Veel plezier op je nieuwe stalletje!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 08:39

Ik reed later ook in de gevorderden les en daar heb ik echt wel veel geleerd en zo braaf waren de paarden in de les echt niet hoor!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:12

goedemorgen, uh braaf waren ze echt niet hoor, ireen ging denk ik in de tijd dat ze bravere beesten gingen kopen hahahaha in onze tijd werd er menig kind afgevoerd,

ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiii mss vanmiddag nog even

maar inderdaad len gaf veel beter les in het begin

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:59

Haha, nou die ene keer dat ik ging rijden daar zei hij dat hij dat paard er altijd vandoor wilde gaan in de groep.

En hoe de paarden waren bij de mensen die bij ons kwamen rijden, dat weet ik natuurlijk niet, hihi!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:05

goedemiddag , nou ze houden er nu meer rekening mee hoor, ik weet toen ik er reed dat er echt veel mensen stopten vanwege de te drukke koets klappers om het maar zo te zeggen, en hebben ze zich behoorlijk aangepast door ook fijnere rijpaarden aan te schaffen maar daar heb ik kort van mogen genieten,

niet helaas want toen kwam mijn eigen PONY hahaha

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:07

en dat was er één van de renbaan , dus nu ging ik niet bokkend maar vliegend door de bak Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:12

Hoeveel paarden heb jij dan gehad, Corina? Hoe oud was je toen je die pony kreeg? Lachen

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:19

Andrea!! Wanneer kom je nou naar Delft?! Je komt maar niet, dus ik heb besloten dan je volgende week in het weekend komt Lachen Op vrijdag want dan ben ik toch vrij. Als je tot zondag komt, kun je ook mee naar Wil en Ietsen kun je die kanjer ook bewonderen.

Oehh vanavond ga ik weer op Boreas rijden Haha! Heb er echt zin in, zoveel zin dat ik helemaal geen zin meer heb om op mijn stage te zitten tot 4 uur Tong uitsteken Maar helaas het moet..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:20

Tjiez wat gaan jullie ineens hard zeg...
Ff een stippie voor ik jullie weer kwijt ben...
whaha die fotos uit de ouwe doos...erg leuk.......

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:22

haha nee hoor was geen pony het was een middel maat paard, uh ik heb hem gekocht toen ik deels werkte en deels op school zat en toen was het allemaal nog niet zo belachelijk duur, en woonde nog thuis , erg luxe

maar ik was 19 toen ik dit paard kocht, heb hem 2 jaar gehad, het was echt een nachtmerrie , daarna een grote gelder van 1.78 m maar een super fijn paard en erg braaf maar helaas heb ik daar een kleine 2 jaar van mogen genieten, en toen kwam farrie en die heb ik nu alweer bijna 13 jaar, heb wel nog in de tijd dat farno geblesseerd was hem op het land gezet bij de fokker en een hengst mee terug genomen en ingereden, uh niet zo slim plan want na 2 jaar wilde ik hem niet meer kwijt, maar ja 2 paarden ging niet, en mijn ouders waren niet over te halen hahahaha , nou ja hij is verkocht en heb gelijk farno weer terug gehaald die nog niet goed was , en heeft nog lang gerevalideert,

en nu samen met rené asbakje erbij gekocht

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:23

haha Daay, heb je al zin in vanavond? Hij was gister ernstig fris, dus ik sluit niet uit dat ie dat vnaaf weer is Haha!
Ben nog helemaal stijf en beurs van mn duikelpartij zaterdag...auwie auwie...... Huilen

Edit: ik zoek nog een slachtoffer die dr een keer op naar buiten wil....de vuurdoop qua buitenrit zeg maar. Ben na die smakkerd van zaterdag toch weer een klein beetje vertrouwen kwijt geraakt...... Bloos
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 27-11-07 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:24

ach en arme asbakje had gisterenavond 40.3 de veearts is geweest en heeft een olifanten been dus bloedvergiftiging , het been is erg gezwollen, maar die avond daar voor is hij in de longeerbak een aantal keer gestruikeld dus de kreupelheid is niet echt te plaatsen is het de bloedvergiftiging of/ en kreupel heid door het verstappen , nou ja hij liep vanmorgen nog niet zo lekker, vanmiddag is rené wezen stappen en was het wel beter , maar vanmiddag komt de da weer, ben benieuwd

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:25

hoi es , tijd voor een massage