Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fried bedoelde ik. zit je me nu gewoon uit te lachen andrea
haha
Hahaha!
xDaayx schreef:Prometheus lijkt me ook echt een ontzettend leuke manege! Jammer dat je alleen lid kan worden als je familie bij de TU werkt. Wie van jou familie werkt daar eigenlijk, Ireen?
Dank jullie wel dames.

Reentjuh schreef:Hey maar Lin, je wilde zaterdag toch ook naar Sandy gaan? Wordt dat niet een beetje krap dan allemaal?
Het ging beter als verwacht moet ik zeggen
Reentjuh schreef:xDaayx schreef:Prometheus lijkt me ook echt een ontzettend leuke manege! Jammer dat je alleen lid kan worden als je familie bij de TU werkt. Wie van jou familie werkt daar eigenlijk, Ireen?
Mijn vader werkte daar. Maar nu kan iedereen lid worden hoor. Oftewel donateur is het nu. Als je donateur wordt dan mag je geloof ik ook manege lessen volgen.
Haha, ja mij ons kwamen ook weleens kinderen die bij Chardon of Prinsenstad gereden hadden. En dan vroegen we eerst in wat voor les ze gereden hadden, om zo te weten of wij ze in een gevorderde les of een beginnersles moesten plaatsen. Nou het kwam dus regelmatig voor dat ze al 3 jaar bij Chardon of bij Prinsenstad hadden gereden en ze vonden zich wel aardig gevorderd. Dus wij zetten ze in een redelijk gevorderde les en dan zagen ze ineens alle hoeken van de bak met die paarden van ons, whahaha! Nou, dat vonden ze dus allemaal veel te eng. En een aantal wisten niet eens wat lichtrijden op het goede been was of wat een volte was. Dus standaard als er weer iemand van Chardon of Prinsenstad kwam zetten we ze altijd in een beginnersles, haha! Wij vonden die drukke paarden juist altijd leuk, maar zij niet, haha!
Ik heb ook weleens gehad toen zat ik op het Stanislas en toen bestond de school zoveel jaar en mochten we uit verschillende sporten kiezen. Onder andere paardrijden bij Chardon. Nou, waar zal ik voor gekozen hebben???? Ik mocht op Kwappo rijden en had les van Teun. Dat weet ik nog wel. En toen gingen we galopperen en toen zei Teun tegen mij. Als je met Kwappo met de groep mee galoppeerd dan wil hij nog weleens gek gaan doen en er vandoor gaan. Dus hij vroeg of ik niet liever in mijn eentje wilde galopperen. Ik zeg nee hoor ik ga wel met de groep mee, wat kan mij dat nou schelen als hij druk wordt. Dus ik aangalopperen, ik dat beest inhouden, nou die deed helemaal niet zoveel, hij wilde wel, maar kon niet, hihi! Hoor je die Teun, GOED ZO GOED ZO, zooo wat blijf je netjes zitten. En ik had echt zoiets van: Oké, ik doe gewoon wat ik normaal ook altijd doe, hahaha!
En toen had ik geloof ik een heel verhaal neer gezet, haha!
Ik stam uit de tijd dat ze alleen maar tuigers hadden en verder niets
peetorlan schreef:![]()
Dank jullie wel dames.
Ik heb me best erop gedaan.
Ik kon enkel niet iedereen z'n foto erbij krijgen jammer genoeg.
Die van jou Andrea pakt hij niet omdat jij een avater hebt die verspringt.
Ik hoopte niet te zijn vergeten maar jou dus wel Monique sorry is niet zo bedoelt.
Op vrijdag want dan ben ik toch vrij. Als je tot zondag komt, kun je ook mee naar Wil en Ietsen kun je die kanjer ook bewonderen.
Heb er echt zin in, zoveel zin dat ik helemaal geen zin meer heb om op mijn stage te zitten tot 4 uur
Maar helaas het moet..