Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Lenny = lieve penny
Stenny - stoere / stoute penny
Henny = mannelijke penny
Penno(ma) = oudere penny
Citaat:Ze zouden dan vast wel hun eigen "geboden" hebben
*Gij zult geen gebruik maken van zweep, spoor. Dat is Sielugh..![]()
*Gij zult uw paard op een speciaal Penny-dieet zetten. (lees- Roze koeken, gesuikerde spekjes![]()
*Gij zult uw paard minstens 10 keer per dag poetsen.![]()
*Gij zult uw paard groentesoep voeren als hij ziek is.
*Een caravan is een prima alternatief voor een stal...
*Gij zult nooit naar een zadelmaker gaan. Een Anky-zadel past namelijk ALTIJD. Mits het roze is, uiteraard.
*Roze is een uitstekende kleur voor beenbescherming.
*Gij zult slechts rijden in (roze) set.![]()
*Gij zult uw hengst niet castreren, op straffe van een levenslang paardenverbod.![]()
*Zwarte paarden zult gij zwart laten. Bruine paarden worden eveneens zwart gespoten, evenals vossen. En tenzij uw paard een zeer bijzondere kleur heeft, bijvoorbeeld zilver of goud, zullen alle overige kleuren roze gespoten worden.![]()
*Gij zult de manen van uw paard niet knippen of trekken, of op enige andere wijze korter maken.
*Gij zult u niets aantrekken van commentaar van oudere en wijzere mensen, die meer ervaring hebben als u.![]()
Yamcha schreef:Vreselijk!!!Citaat:Ze zouden dan vast wel hun eigen "geboden" hebben
*Gij zult geen gebruik maken van zweep, spoor. Dat is Sielugh..![]()
*Gij zult uw paard op een speciaal Penny-dieet zetten. (lees- Roze koeken, gesuikerde spekjes![]()
*Gij zult uw paard minstens 10 keer per dag poetsen.![]()
*Gij zult uw paard groentesoep voeren als hij ziek is.
*Een caravan is een prima alternatief voor een stal...
*Gij zult nooit naar een zadelmaker gaan. Een Anky-zadel past namelijk ALTIJD. Mits het roze is, uiteraard.
*Roze is een uitstekende kleur voor beenbescherming.
*Gij zult slechts rijden in (roze) set.![]()
*Gij zult uw hengst niet castreren, op straffe van een levenslang paardenverbod.![]()
*Zwarte paarden zult gij zwart laten. Bruine paarden worden eveneens zwart gespoten, evenals vossen. En tenzij uw paard een zeer bijzondere kleur heeft, bijvoorbeeld zilver of goud, zullen alle overige kleuren roze gespoten worden.![]()
*Gij zult de manen van uw paard niet knippen of trekken, of op enige andere wijze korter maken.
*Gij zult u niets aantrekken van commentaar van oudere en wijzere mensen, die meer ervaring hebben als u.![]()
Mirjam: Ik heb ze even voor je aangevuld
daniella74 schreef:Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen lief en onschuldig Penny (van hele jonge kinderen) en het vervelende betweterige irritante gedrag van sommige iets oudere meisjes en soms zelfs volwassenen.
Een meisje van 6 dat wil helpen of een liedje wil zingen voor paardlief als ik sta te poetsen heb ik geen enkele moeite mee maar als je dag na dag wordt aangevallen en uitgescholden omdat je met sporen rijdt of het beest opvoedt of juist te horen krijgt wat je allemaal verkeerd met rijden doet dan wordt je aardig anti Penny.
Liveyourlife schreef:Hahaha, natuurlijk mag je grapjes maken over meisjes van 12 die het verschil niet zien tussen scheef lopen en wijken![]()
Ik heb waarschijnlijk alle posts niet gelezen maar blijf er wel bij dat sommige mensen erg neerbuigend doen over Penny's en niet alleen hun hart luchten....
daniella74 schreef:IKbenEllen schreef:Lenny = lieve penny
Stenny - stoere / stoute penny
Henny = mannelijke penny
Penno(ma) = oudere penny
Ik ben helemaal voor, de Henny kon ik al maar is volgens mij een redelijk zeldzaam fenomeen.
bizzybijtje schreef:daniella74 schreef:Ik ben helemaal voor, de Henny kon ik al maar is volgens mij een redelijk zeldzaam fenomeen.
Moet je maar eens op manege's rondkijken
Angelstears schreef:daniella74 schreef:- Roze trailers en veewagens.
Tjeeee dan wordt ik een mega penny (met mijn 22 jaar) want ik krijg namelijk een Knalroze glittertrailer
En verder heb ik al mijn spullen in het rooooooooooozeeeeeeeeedus moet wel bijpassend zijn he