Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HaileysComet schreef:Bak was goed bezet vandaag, op zich vond ik het nog meevallen, ik had erger verwacht.
Hailey, Mistral en Djebba hadden het wel ff nodig! Had eigenlijk gefilmd moeten worden, zag er wel spectaculair uit al die staarten gekruld en briesende neusgaten! Was een mooie damesclub van hysterische merries!
Noor heb je nog kunnen longeren?
Ik ga zo boodschappen doen, moet ook nog avondeten...
Sirocco schreef:Heey noor, hoorde je berichtje over de wedstrijd. Jammer. Ik ga me opgeven op 27 mei bij RV Groenendael, wie gaat er mee??

HaileysComet schreef:Zo net pas thuis van het afscheid "vieren" van Kimmie. Kimmie komt gewoon woensdag weer langs en dan "vieren" we voor de tweede keer haar afscheid.
De wijn is trouwens opgegaan, de nootjes en chips ook.
Was best gezellig!!
heb weer is lekker gelachen en ook nog een kleur opgedaan!!NEE ING BEN NIET VERBRAND!!!!! tot woensdag meiden!!! kusje gjalt schreef:heyyy..... wil jullie ven bedanken voor mijn leuke gezellige afscheid!!!!heb weer is lekker gelachen en ook nog een kleur opgedaan!!NEE ING BEN NIET VERBRAND!!!!! tot woensdag meiden!!! kusje
gjalt schreef:sorry wilde een foto plaatsen maar het is helemaal mislukt moet weer even shir informeren!!!! morgen nieuwe kans!!1 whahaha.....
xxxx
gjalt schreef:yes!!! het is gelukt!!!!!!! dat is gjalty toen ie nog jongerwas !!!! kusje kim
gjalt schreef:ja leuke foto he!!! whahahah.....
waarom schrijven ing en cleo niks meer???
kus